Maitan Inlagd Juli 30, 2009 Dela Inlagd Juli 30, 2009 Stämmer Baa så var det,äter upp sig. Hälsningar Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Juli 31, 2009 Dela Inlagd Juli 31, 2009 Dagens bild har också försvunnit från Thailand eller Thai i Sverige men den som söker hittar En bensinstation i Jomtien Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 31, 2009 Dela Inlagd Juli 31, 2009 Muttaflie...eller vad det nu hette Kopulerar... "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Sambon och några thai-väninnor gjorde en skogspromenad igår..och hon kom hem med skogens guld! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 (ändrad) Så här såg det ut i skogen på vår promenad igår ! Ändrades Augusti 1, 2009 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Pattaya från balkongen Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 (ändrad) Så här såg det ut i skogen på vår promenad igår ! Tallviking fyf..n vart någonstans var det där? helt grymt fint jag visade frugan som vaknade på nolltid..och sa att nu drar vi till skogs Ändrades Augusti 1, 2009 av Gurkan21 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Tallviking fyf..n vart någonstans var det där? helt grymt fint jag visade frugan som vaknade på nolltid..och sa att nu drar vi till skogs En svampplockare avslöjar aldrig sina ställen ! Men vi kan i alla fall säga att det var på södertörn Tjejen höll på att få sitta ner och andas en stund innan hon började plocka Dessutom hittade vi 2 stora druvfingersvampar på närmare ett kilo styck alldeles nära När jag kom fram till den lilla skogsdungen stog 2 stora älgar där inne som drog iväg med buller och bång och jag tror dom hade tänkt sig svamp till lunch. Som tur var såg tjejen inte dom , annars hade hon nog dragit lika fort åt andra hållet. jag berättade det för henne när hon kom fram och hon trodde nog inte riktigt på mig ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Lamai64 Fin utsikt! vilket hotell bor du på? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Lamai64 Fin utsikt! vilket hotell bor du på? Riktigt tjusigt här uppe, stället är View Talay 6 som ligger mitt emot marknaden "made in Thailand". Tar en romantisk solnedgång också, kanske den vackraste i Thailand Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Aladdin Sane Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 Några bilder från Kambodja. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 nice "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Augusti 1, 2009 Dela Inlagd Augusti 1, 2009 (ändrad) Matlagningskurs i Chiang Mai. Visserligen ett par år sedan men det var väldigt skoj, dessutom har det kommit till nytta nån gång ibland. Baa Ändrades Augusti 1, 2009 av Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Augusti 2, 2009 Dela Inlagd Augusti 2, 2009 Från elefant träningsskolan i Lampang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 2, 2009 Dela Inlagd Augusti 2, 2009 En Hammarbyare som konverterat.Funderar på ha den som avatar KNASEN va namnet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Augusti 2, 2009 Dela Inlagd Augusti 2, 2009 På väg.från Bangkok till Hua Hin blir det ett stopp med paus...vid ett museum, 23 sept -08. Tidigare thailändska regenter bl a... Färsk frukt mm. Framme. med bilen, inte tåget! "Lågvatten"...just där! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Augusti 2, 2009 Dela Inlagd Augusti 2, 2009 (ändrad) Snälla! ett leende det är faktisk karneval. Ändrades Augusti 2, 2009 av Jerker http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Dagens bild är från igår.i Leksand! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 En MPR medlem med egen skylt ? ??? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Ser ut att vara på väg att lasta på lite Karma... Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Från den pittoreska kulturorten Pattaya för nån timme sen.Ännu en av dessa romantiska solnedgångar Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Jäkla gottegris!!!!!!!!!! Men men om 12 dagar så är man där på plats! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Sitter du där fortfarande o glor/så här ser det ut på betchen Avundsjuke clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Farang Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Det bästa med solnedgången i Pattis är att när solen gått ner så börjar festen member of svampen's fan-club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ITOY Inlagd Augusti 3, 2009 Dela Inlagd Augusti 3, 2009 Det bästa med solnedgången i Pattis är att när solen gått ner så börjar festen Snälla! ett leende det är faktisk fest. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu