C-dude Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Lasse! Mkt ballt o snyggt foto på vattenytan. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Provar att bidra med en bild jag med. Helt övertygad att den skulle kantra.. Boat.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Här kommer dagens från mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Nu har jag äntligen lärt mig detta med bilder så nu ska jag plåga er framöver.fast man får väl hoppas att det blir uppskattat med en till som kan visa lite bilder 8) Jag börjar med lite sommarbilder från 2007 , första bilden är från midsommar och det är tjejen min i svart och hennes vänner Här är jag och tjejen på väg till Paviljongen i Ragunda och stannade då till vid Vättaberget med den vackra utsikten över Indalsälven, när man är här så återstår bara nån enstaka mil till Paviljongen. En bild från Skansen i Stockholm sommaren 2007, min tjej och "min" son, inte biologisk men känns som det ändå, det är mitt x pojke som jag tog till Sverige när han var 2 år ungefär Ja gud vad mycket sött det finns på Skansen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Ja , men det finns många söta i Thailand med Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bob_builder Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Måste först o främst säga att det lilla jag läst här på forumet så är det ett toppen forum! Många fina bilder så jag får väll bjuda på en liten somrig Sverige bild hemifrån mig precis när jag o brorsan oljat färdigt pool däcket Hemma i vänta på min tjejs visum, annars bär det av mot varmare breddgrader igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Hej Vikingen73, Utmärkt att du kan lägga in bilder, det blir aldrig för mycket... och vi vill se mer! Härlig bild av dig och damen vid Indalsälven! Det är nästan så att man vill åka till Norrland ;-) Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Racine Inlagd Juli 10, 2008 Dela Inlagd Juli 10, 2008 Hej, Lite Lapplandsbilder... var? He he. DSC00530.jpg dsc02696.jpg dsc02777.jpg dsc02812.jpg dsc02840.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Tillbaka till jordgubbslandet..mums! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Lägger upp en Bild Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Tänk om svenska skolor skulle vara så här, bilderna är från en korat skola.(Suranaree University of Technology ) Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Ja det vore förfärligt,det blir ju för långt att kasta papper på läraren Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Och är det någon som har en fråga? Jag, jag, Jag, jag, Jag, Jag, Jag. Jag oxå............... .......... ..... C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Hur gör dom när dom har prov och läraren ska kolla, så att ingen fuskar eller tisslar med varandra? :icon_redface: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Fick besök i Isaan en morgon vid mitt datortittande Snacka om att jag hoppade till när den gröningen landade DSCN0365.JPG BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Lägger in en bild från midsommarafton på mig och tjejen Midsommar..m.m 084.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Herr Chang: Tackar så mycket, jag ska bidra med lite till under denna kväll 8), 4 bilder tror jag det vart i Dagens tjej tråd också Jamen en bild kan jag väl bjuda på...detta är min pärla, bilden tagen i torsdags 3/7-08 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Trycker dit en till med 2 lok krung varav den äldsta :inquisitive: är min eller rättare sagt jag lånar henne ett tag och pröjsar för henne detta var när vi var på väg till kungsan för att flukta på Sawiden mot prated spain 1-2 Skål alla vänner Midsommar..m.m 021.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Lägger in en blid från senare på midsommaraftonskvällen,när det var ett helt gäng thaidamer samlat ;D Midsommar..m.m 112.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 11, 2008 Dela Inlagd Juli 11, 2008 Däribland min helt underbara tirak Mint som synes till vänster i bild Midsommar..m.m 114.jpg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 12, 2008 Dela Inlagd Juli 12, 2008 ;D Tre glada damer i Göteborg. Från vänster: Kompis (Tim) från Bangkok på besök hos syster i Gbg, Som som är syster till Tim och bor i Gbg och sambo som hälsar på från Borlänge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 12, 2008 Dela Inlagd Juli 12, 2008 Fortfarande lika glada! ;D Fr vä: Som, Pan och Tim! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 12, 2008 Dela Inlagd Juli 12, 2008 Quote Lägger in en bild från midsommarafton på mig och tjejen Har du bränt dig i ugnen? :icon_redface: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 12, 2008 Dela Inlagd Juli 12, 2008 Quote Har du bränt dig i ugnen? :icon_redface: Njaa inte direkt men däremot åkte jag på en kraftig överansträngning på jobbet en dag,fick käka voltaren 5 dar innan skiten släppte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pontus Inlagd Juli 12, 2008 Dela Inlagd Juli 12, 2008 Ingen bild men en skön bildlänk. Kanske postad tidigare? Ber om ursäkt för isådantfall. http://www.submitarc...rom_the_sky.php Vissa har det bra, andra har det bättre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu