acdc Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Småkallt i Thailand jacka på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Det fans några ställen i Rawai Phuket som var hyfsat bra att vandra på max ett par kilometer men det är ju inget jämfört med Chiang mai. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Ett gråmulet Öresund, snart pass under bron Full kontroll Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Svärmor och jag. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Ett gråmulet Öresund, snart pass under bron Full kontroll Sent by my flintaphone and Tapatalk Den har man åkt under många gånger ombord på Nordö Line till Travemunde. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 De tar sig sakta men säkert Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Du må ikke stjæle. orkidee dem tager jeg ja hvad finder man ikke i træerne blomsten får lov at blive så dagens fangst listes ind i bilen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 De tar sig Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Nä, det får bli bad i Thailand nästa vecka istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Bara lite vind (15m/s) i Kattegatt utanför Varberg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Bara kantsten och halvsten kvar nu Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 (ändrad) Tuol Sleng tortyrcentral i Phnom Penh, man täckte för loftgångarna med taggtråd för att fångarna inte skulle kunna begå självmord genom att hoppa ut innan tortyren var färdig. Många av de värsta bödlarna var bara barn, de hade fått se sina föräldrar mördas av Pol-pots regim och sedan "skolades" de till att bli revolutionens grymmaste soldater/torterare. Det där gjorde en inte glad att se men det är så klart viktig historia som ska visas upp. Ändrades Oktober 10, 2012 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 (ändrad) Bara kantsten och halvsten kvar nu Halvsten fr du dom till halva priset. Snake Ändrades Oktober 10, 2012 av Babysnake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Halvsten fr du dom till halva priset. Snake Om de ändå vore så bra Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wwax Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Undrar om jag kommer till helvetet om jag vinner... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Vilket flyt jag hade att jag inte fick möte när båtkärran lossa från draget, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 En butik i Höganäs hamn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Nykter kapten ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Stenas nästa hamn Göteborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Cobra Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Hösten är färgglad i Sverige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Fyf*n idag är de kallt Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Regnbågar över Lundaslätten i går kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Regnbågar över Lundaslätten i går kväll. Har du letat efter skatten? Det skall ju finnas i början på regnbåge? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Jäkla fyllegäng tur man höll i kameran. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Oktober 11, 2012 Dela Inlagd Oktober 11, 2012 Husbåtar i Mekongfloden vid Nong Khai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu