Soengsang Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 (ändrad) Snyggt när det är rent =) Jo så är det nog. Men, tycker nog bilden på din avatar är bättre... Ändrades Oktober 9, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Jo så är det nog. Mem, tycker nog bilden på din avatar är bättre... Men den är aja baja att lägga upp här för den har inte jag tagit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Det här är porr! En nosbyggd haschmoppe ,never aldrig sett förut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 En nosbyggd haschmoppe ,never aldrig sett förut Finns även i 3 axlat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Det här är porr! et Ja det är något visst med nosbyggen. Synd att Scania lagt ner sina i Sverige. Lite diskreta linjer på Dafen så vore de perfekt. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Hanöbukten. Kör ni kalk? Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Kör ni kalk? Yes 60-90mm 6500mt till sockerbruk i skåne, totalt ca 90 000 ton nu under hösten. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Yes 60-90mm 6500mt till sockerbruk i skåne, totalt ca 90 000 ton nu under hösten. OK. Det säg bekant ut Finns väl bara ett sockerbruk kvar nu sen danskarna tog över. Tror det är Örberga. Jag lastade mkt betfor på bruken förr. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 När jag träffade "Babysnake". På Marina Bar i Chiang Mai. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 OK. Det säg bekant ut Finns väl bara ett sockerbruk kvar nu sen danskarna tog över. Tror det är Örberga. Jag lastade mkt betfor på bruken förr. Örtofta ca 6 km norr om Lund, Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 När jag träffade "Babysnake". På Marina Bar i Chiang Mai. Kungspyton albino? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Örtofta ca 6 km norr om Lund, Så va det ja. Gubben börjar bli gammal å glömsk Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Kungspyton albino? Inte en aning vad det är. Men du har säkert rätt Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Gårdagens jobb Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Dagens jobb Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Selv om det regner, bliver der lige lidt ophold til en tur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Borgmästarn, förstår att du får ont i ryggen. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Dottern fyllde 30 år idag,pappas "lilla" pärla.F-n va tiden går fort nu. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Dottern fyllde 30 år idag,pappas "lilla" pärla.F-n va tiden går fort nu. Tack för den bilden vännen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Borgmästarn, förstår att du får ont i ryggen. De är bara bita ihop så man kan åka till LOS Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
borje222 Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Gårdagens jobb Ser mycket bra ut, så jag räknar kallt med att du kommer upp till Aranya Pratet i vinter och färdigställer vår uppfart !! Och snål tänker jag inte vara, brukar betala 300B / dagen för hantverkare, men i ditt fall kan jag nog betala 400... Skämt o sido, dina jobb ser bra ut. Svårt att hitta den kunskapen där vi bygger... Mvh. borje222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Ser mycket bra ut, så jag räknar kallt med att du kommer upp till Aranya Pratet i vinter och färdigställer vår uppfart !! Och snål tänker jag inte vara, brukar betala 300B / dagen för hantverkare, men i ditt fall kan jag nog betala 400... Skämt o sido, dina jobb ser bra ut. Svårt att hitta den kunskapen där vi bygger... Mvh. borje222 Tackar. Finns de mat och öl så går allt att lösa Mvh BMS Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 (ändrad) Isdyk på Antarktis och ett ganska högt berg. Det högsta berget på Antarktis är 5000 meter högt Ha det Ändrades Oktober 10, 2012 av acdc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 När jag träffade "Babysnake". På Marina Bar i Chiang Mai. He He Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 10, 2012 Dela Inlagd Oktober 10, 2012 Thai air inför landning i CNX Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu