Jokern Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 Hälsa honom från Lennart också. Han fick ett par träskor av mig förra året. Då blev han glad som ett barn. Och hälsa Kim. Kan jag göra om du skickar en bild på dig. Kim har jag tyvärr ingen koll på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 Var ligger det berget Lobuz Ha det 12.844105, 99.950008 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 (ändrad) ]Jag upptäckte än en uttömd svensk getto mitt i jungel lång söder om PrachuapKhirikan Hög mur tung grind med vakter och vakt hundar. Bäst att sticka därifrån. Ändrades Oktober 8, 2012 av Lobuz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 Har också varit och gaddat mig hos henne, synd att hon är flata. E du säker på det. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 E du säker på det. Snake Vart e hon tatuerare nånstans? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 Kan jag göra om du skickar en bild på dig. Kim har jag tyvärr ingen koll på. Här är en fiskebild.. Kim är hon i receptionen Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 (ändrad) Vart e hon tatuerare nånstans? http://www.muitattoo...le&Id=539436810 PATTIS Snake Ändrades Oktober 8, 2012 av Babysnake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 (ändrad) E du säker på det. Snake Ja antar det för dom där 2 i studion brukar ju gå hand i hand och alltid vara tillsammans och den andra korthåriga tjejen tycker jag verkar vara mer manlig än kvinnlig. Ändrades Oktober 8, 2012 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 http://www.muitattoo...le&Id=539436810 PATTIS Snake Ser ju bra ut =).. Letar efter nån i pattis som kan köra klart mina armar i vinter och köra konturerna på ryggen... Sen får man väl fylla i ryggen nästa vinter... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 Fladdermus berget. Varje kväll vid solnedgången flyger ut miljon tals fladdermus ur berget mycket häftig att se på. Sen när man åker hem ska man vara försiktig så att man krokar inte med de då de söker sig till ljuset från strålkastaren. En videoklipp från fladdermus berget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 Konen blev mopset da jeg spugte om der var forskel på de 2 billeder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 8, 2012 Dela Inlagd Oktober 8, 2012 Fick en bild i helgen som blev ganska maffig. .och Herren nedsände då en urna för de lärda på kapellet att beskåda.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Pippi gillar röd tjut Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Pippi gillar röd tjut Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Solen skyms av molnet uppe i Chiangmai Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Hundra meter häck Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Lite bäcköring smaskens att halstra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Antarktis mycket bra sikt 200 meter, kallt men med torrdräkt och torrhandskar går det bra. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Här är en fiskebild.. Kim är hon i receptionen Skulle hälsa från dem båda till dig åxå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Tuol Sleng tortyrcentral i Phnom Penh, man täckte för loftgångarna med taggtråd för att fångarna inte skulle kunna begå självmord genom att hoppa ut innan tortyren var färdig. Många av de värsta bödlarna var bara barn, de hade fått se sina föräldrar mördas av Pol-pots regim och sedan "skolades" de till att bli revolutionens grymmaste soldater/torterare. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Hanöbukten. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Det här är porr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Dagens "John Travolta" eller kanske dagens "Olivia Newton.john" Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Det här är porr! Snövits bil eller?....lite feminin var den allt Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Oktober 9, 2012 Dela Inlagd Oktober 9, 2012 Snövits bil eller?....lite feminin var den allt Snyggt när det är rent =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu