Maitan Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Det där såg riktigt trevligt ut,var är det taget nånstans? Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Restaurangen heter Koh Phangan och ligger på söder i Stockholm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Lite shopping i Bangkok på senaste resan..på det här pläjset! Här kan du gå i timtals...om orken finns och lädret tillåter...det finns huuur mycket som helst att köpa... Mera energi behövdes i en paus. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Dricker du inte öl till Maten Lars???Likadant på förra restaurangbesöket mycket gott såg det ut men du drack cola. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Lars har trätt in i de nyktras skara sen ett antal år(lycka till jag är avis)Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 ok. Inlägget innehåller inte minimum kravet på (5 ord). gud va jobbigt surin hjääälp När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Öl till maten? Man kan väl inte fördärva en god måltid med en sådan vedervärdig måltidsdryck. mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Huga en Lars till du får heta Lars45 då När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Quote Huga en Lars till du får heta Lars45 då [/quote :D Där fick du till det riktikt bra Clion :D Mvh Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Quote Lars har trätt in i de nyktras skara sen ett antal år(lycka till jag är avis)Mvh Måne Japp.så får det bli! Tack Måne! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Dagens barn. Palaung, från Burma. Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Min dam där hon trivs rota och elda i trädgården. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Hittade dessa två "Pii" ute för ett par minuter sedan. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Enis du har inte svarat vad du har för kamera?? När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 QuoteEnis du har inte svarat vad du har för kamera?? En Sony Aplha 700 med ett Sony 18-250 mm objektiv.. sedan dec 2007 innan dess en Konica Minolta dynax 5D med ett två kitt gluggar 18-70 och 70-300 den hade jag väl i en två år kanske före det var jag totalt ointreserad i att fot och kameror i allmänhet... fortfarande en glad amtaör som mest point and shot. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 Tack då vet jag vad jag ska köpa.grymt fin skärpa i dina foton När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 26, 2009 Dela Inlagd Juli 26, 2009 Quote Tack då vet jag vad jag ska köpa.grymt fin skärpa i dina foton Har garanterat inte sa mkt med Enis kamera som hans fardigheter att gora dock. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 26, 2009 Dela Inlagd Juli 26, 2009 Ibland hittar man skona vyer aven fast man sitter fast i bilko mitt i betongdjungeln. Brorsan fangade denna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 26, 2009 Dela Inlagd Juli 26, 2009 7-11 jag undrar om det är BTT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 26, 2009 Dela Inlagd Juli 26, 2009 Det e tydligen inne å ragga utanför7/11 alla följer brodern först changen nu slanggurkan vem blir nästa he he När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 26, 2009 Dela Inlagd Juli 26, 2009 Quote 7-11 jag undrar om det är BTT Hehe.han är inte så snygg, tror jag, och så har han skägg, gissar jag på. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Juli 26, 2009 Dela Inlagd Juli 26, 2009 Quote 7-11 jag undrar om det är BTT 7-11 på götgatan mitt mot gröne jägaren ... .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pilot35se Inlagd Juli 26, 2009 Dela Inlagd Juli 26, 2009 Fiske Lycka !! i dammen . Titta jag fick en ! If You want something done...Do it Your self.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 26, 2009 Dela Inlagd Juli 26, 2009 Skön bild bäste herr pilot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LuckyPär Inlagd Juli 26, 2009 Dela Inlagd Juli 26, 2009 Lite mingel o drink före maten tillsamans med våra resenärer (jag också med på denna bild...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu