C-dude Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Inte dagens. Nästan på pricken 1år sedan. Nu börjar suget att besöka ett land med sol,värme o vackra stränder igen. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Inte dagens. Nästan på pricken 1år sedan. Nu börjar suget att besöka ett land med sol,värme o vackra stränder igen. C;D Skulle inte skada! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Nu é dé fredagsmys! På grund av mitt jobb, så var jag ju tvingad till att plocka fram ett par kalventrecoter! Å, detta lidande! Sedan laddade jag upp med ett par sommarlätta (harcore style)! Marinerade rödlök! Fram med grillpannan (endast Skeppshults gjutjärn funkar)! Skölja plommontomaterna är bra! Undrar om jag skulle spela ngt idag, eller skriva en låt!? Nä, inte idag heller! P.g.a. vissa tråkiga omständigheter har jag inte spelat på flera år! Salladen är färdigdressad! Nu händer det grejer! Nu har jag vänt dem och färgen är bra! Nu får de vila några minuter på skärbrädan! Dags att tranchera! Voiala! Grillad kalventrecote med fetaostsallad och kallvispad yoghurtdressing med vitlök och örter! Nu kan fredagen börja! Jäklar! Nu é jag mätt men det gick ner! En go gubbe é på tv! Skall man kolla på det!? Nä, fan vet! Hittade en bra skiva i min samling, så nu skall jag bli nostalgisk istället! Grym serie Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Från Kaibe beach på Koh Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 (ändrad) Ha Ha du e för go ha det bra Tja, va skall man säga! Man gör så gott man kan! Ändrades Oktober 5, 2012 av kotthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Lesjöfors är så fruktansvärt deprimerande att åka igenom! Ett tecken på den tvinande bruksindustrin och det är bara tragiskt. Vad som är positivt (om man nu kan hitta ngt i en döende byggd) är att dina bilder är så sjukt jävla bra (ursäkta svordomen)! De fångar det övergivna Sverige precis som jag ser det när jag passerar förbi och det är imponerande! Får tacka, jag känner det samma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Några till bilder från Kaibe beach Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Här e en riktig brutta, inte att leka med. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Jag och frugan. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dine4 99 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Sedan icke att förglömma våran favoritvovve, Zino som blev vår "vakthund" under vår vistelse här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Här e en riktig brutta, inte att leka med. Snake va, du har hittat frugans bortappade handväska? Stort tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Ett par till från NYC, Flat iron En lååång biiil utanför MSG Frihetsgudinnan är ju ett måste för alla turister... En speciell bar som en berest medlem tipsde om, Trailer Park Lounge En lång promenad började vid mid MSG, via Chinatown över Manhattan Bridge (råkade gå på den trånga cykelbanan...) Tillbaka från Brooklyn mot Manhattan över Brooklyn Bridge Några välbehövliga bira på Pier 17 innan retur via Ground Zero Starbucks på vägen tillbaka mot hotellet på 33rd st at 7th ave Blev ca 40,000 steg denna dagen, fy fan vad ont i fötterna jag hade... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 La Digue islandNattfiskeNågra bilder från Seychellerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Mötte en Äldre dam på en promenad i Ystad Hälsningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Sonen o dottern tar första doppet i poolen efter att vi checkat in på Prince Hotell i Chiang Mai idag! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Eftersom det är snart jul.. Tomten är full.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Sonen o dottern tar första doppet i poolen efter att vi checkat in på Prince Hotell i Chiang Mai idag! Hälsa mr Moon poolgubben från mig . Hälsa från Babysnake eller Tommy Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fridde Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Sista dagen på ens semester vart i Lesjöfors i Värmland. Tågen hade gått och fabriken var stängd. Om du är kvar i Värmland så vill jag tipsa dig om Borgvik ett bra ställe att fota på.. "Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om." Fridde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Hälsa mr Moon poolgubben från mig . Hälsa från Babysnake eller Tommy Absolut det ska jag göra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Absolut det ska jag göra! Tackar Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Hälsa mr Moon poolgubben från mig . Hälsa från Babysnake eller Tommy Har darlingen slott nåt i hövet eller.LEEEEE När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Bangkok - City of life! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Dagens høst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Bangkok - City of life! Dtbkk är tillbaka ordentligt! Alltid lika snygga bilder från dig! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 6, 2012 Dela Inlagd Oktober 6, 2012 Ett par bilder från Slottsskogen idag! Önskar jag hade en bättre kamera men det är på G. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu