acdc Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Någon slags mjukcorall kallas även havstulpan tog bilden någon gång 1992-1993 i Röda havet när jag var ute och seglade med Amorina. Obs bilderna är överförda från dia film Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Bild på Amorina i Röda havet 92-93 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Har idag varit runt i Grängesberg med dess omgivningar vart insläppta på Ställbergsgruvan med en del fina bilder som resultat, samt att man fick höra om Ställbergs jätten. Jag tror minsann att vi har en ny fotostjärna på MPR! Riktigt tilltalande bilder som har en skön ödslighetskänsla och rätt ut genom datorskärmen och in i själen! :respect: Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 * POPULAR Någonstans i pathaya ingen aning var bilden är tagen Ser ut att vara 3. road, Tonys på vänster sida, nära korsningen 3. rd - Pattaya Tai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Titta vad jag hittade i affären. Hårt bröd från härjedalen med ingredienser som enbär och bark. Ska testa. Återkommer om smaken. En annan tanke är att förr åt man bröd med bark när det var krig och sämre tider. Nu finns det på delikatesshyllan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Jag tror minsann att vi har en ny fotostjärna på MPR! Riktigt tilltalande bilder som har en skön ödslighetskänsla och rätt ut genom datorskärmen och in i själen! :respect: Tackar det ödmjukaste Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Du må ikke stjæle. no problem du har jo ikke set noget. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 (ändrad) Väder fenomen i Mariestad Ändrades Oktober 5, 2012 av Lobuz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Attityd Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Sol uppgång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Var ute o testade kameran, det blev lite höstbilder.. Sista bilden är ifrån skolan i byn. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 (ändrad) Häng med på en tur mellan Jomtien och TQ i Pattaya på moppetaxi! Jag ligger först i början! Jävlar, jag blev omkörd! Omkörning, och jag ligger tvåa! En omkörning till och jag leder! Tack till föraren! Viadukten vid infarten till Pattaya centrum! Bilar och motorcyklar kors och tvärs! Tävlingen fortsätter på second road! Jag leder fortfarande! Äntligen är vi framme men jag vet inte vem som vann! Det var inte jag i alla fall för min förare körde fel och hamnade halvvägs till Naklua men jag var lika glad för det! På något sätt var vi alla vinnare den kvällen! Ändrades Oktober 5, 2012 av kotthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Dagens bilder är från årets sista MC-tur som gjordes just idag, fredagen den femte oktober. Efter att ha tvättat cykeln så var det dags för årets service och sedan får den vila i ett halvår. // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Sista dagen på ens semester vart i Lesjöfors i Värmland. Tågen hade gått och fabriken var stängd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Jag tror minsann att vi har en ny fotostjärna på MPR! Riktigt tilltalande bilder som har en skön ödslighetskänsla och rätt ut genom datorskärmen och in i själen! :respect: Kan bara hålla med .kul med nya foto gubbs När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 (ändrad) Attityd Underbart vännen höll på å missa dit bidrag tur det fins skroll på plattan Ändrades Oktober 5, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Någonstans i pathaya ingen aning var bilden är tagen, det var 21 år sedan. Ha det soi bakauo När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Så här såg frugans orkideer ut när hon kom hem efter 2 månader i Thailand. Lite imponerad var hon allt. Helvette va har du gjort pissat i krukorna Jag kämpar med mina men di är ju inte i närheten mvh försöks kaninen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Häng med på en tur mellan Jomtien och TQ i Pattaya på moppetaxi! Jag ligger först i början! Jävlar, jag blev omkörd! Omkörning, och jag ligger tvåa! En omkörning till och jag leder! Tack till föraren! Viadukten vid infarten till Pattaya centrum! Bilar och motorcyklar kors och tvärs! Tävlingen fortsätter på second road! Jag leder fortfarande! Äntligen är vi framme men jag vet inte vem som vann! Det var inte jag i alla fall för min förare körde fel och hamnade halvvägs till Naklua men jag var lika glad för det! På något sätt var vi alla vinnare den kvällen! Härlig fart i moppebilderna !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Sista dagen på ens semester vart i Lesjöfors i Värmland. Tågen hade gått och fabriken var stängd. Du tar helt fantastiska bilder, Rillex ! När vi träffades på Vinterviksträffen så diskuterade vi lite fotografering och jag tyckte att Du verkade mycket insatt i ämnet och det ser vi ju bevis på här Mvh Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 (ändrad) Sista dagen på ens semester vart i Lesjöfors i Värmland. Tågen hade gått och fabriken var stängd. Lesjöfors är så fruktansvärt deprimerande att åka igenom! Ett tecken på den tvinande bruksindustrin och det är bara tragiskt. Vad som är positivt (om man nu kan hitta ngt i en döende byggd) är att dina bilder är så sjukt jävla bra (ursäkta svordomen)! De fångar det övergivna Sverige precis som jag ser det när jag passerar förbi och det är imponerande! Ändrades Oktober 5, 2012 av kotthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 NYC från förra veckan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 (ändrad) Nu é dé fredagsmys! På grund av mitt jobb, så var jag ju tvingad till att plocka fram ett par kalventrecoter! Å, detta lidande! Sedan laddade jag upp med ett par sommarlätta (harcore style)! Marinerade rödlök! Fram med grillpannan (endast Skeppshults gjutjärn funkar)! Skölja plommontomaterna är bra! Undrar om jag skulle spela ngt idag, eller skriva en låt!? Nä, inte idag heller! P.g.a. vissa tråkiga omständigheter har jag inte spelat på flera år! Salladen är färdigdressad! Nu händer det grejer! Nu har jag vänt dem och färgen är bra! Nu får de vila några minuter på skärbrädan! Dags att tranchera! Voiala! Grillad kalventrecote med fetaostsallad och kallvispad yoghurtdressing med vitlök och örter! Nu kan fredagen börja! Jäklar! Nu é jag mätt men det gick ner! En go gubbe é på tv! Skall man kolla på det!? Nä, fan vet! Hittade en bra skiva i min samling, så nu skall jag bli nostalgisk istället! Ändrades Oktober 5, 2012 av kotthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 Nu é dé fredagsmys! På grund av mitt jobb, så var jag ju tvingad till att plocka fram ett par kalventrecoter! Å, detta lidande! Sedan laddade jag upp med ett par sommarlätta (harcore style)! Marinerade rödlök! Fram med grillpannan (endast Skeppshults gjutjärn funkar)! Skölja plommontomaterna är bra! Undrar om jag skulle spela ngt idag, eller skriva en låt!? Nä, inte idag heller! P.g.a. vissa tråkiga omständigheter har jag inte spelat på flera år! Salladen är färdigdressad! Nu händer det grejer! Nu har jag vänt dem och färgen är bra! Nu får de vila några minuter på skärbrädan! Dags att tranchera! Voiala! Grillad kalventrecote med fetaostsallad och kallvispad yoghurtdressing med vitlök och örter! Nu kan fredagen börja! Jäklar! Nu é jag mätt men det gick ner! En gubbe é på tv! Skall man kolla på det!? Nä, fan vet! Hittade en bra skiva i min samling, så nu skall jag bli nostalgisk istället! Ha Ha du e för go ha det bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 5, 2012 Dela Inlagd Oktober 5, 2012 (ändrad) Du tar helt fantastiska bilder, Rillex ! När vi träffades på Vinterviksträffen så diskuterade vi lite fotografering och jag tyckte att Du verkade mycket insatt i ämnet och det ser vi ju bevis på här Mvh Luke the Drifter Hatten av och jag bockar och bugar... Ändrades Oktober 5, 2012 av Rillex Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu