Jokern Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Gillade namnet på restaurangen. Burgers & beer! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Toppskiktet på MPR Fattas en men bra bilder Måne När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Jobba jobba jobba Undra på att din rygg krånglar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Oktober 3, 2012 Dela Inlagd Oktober 3, 2012 Gillade namnet på restaurangen. Burgers & beer! vart ligger denna mall? Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Market village Hua Hin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Hotel Amari Don Muang till frokost idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Gillade namnet på restaurangen. Burgers & beer! Själva grundstenen i kostcirkeln. What else do you need in life? :thumbsup: Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Sådana firrar kom upp efter tsunamin 2004 i Kamala Beach i Phuke bodde där på hotell 70 meter från stranden. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Og her blev budt på sukkervand. Smager herligt, men bedst kold. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
B747 Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Sådana firrar kom upp efter tsunamin 2004 i Kamala Beach i Phuke bodde där på hotell 70 meter från stranden. Ha det Säker på att det inte är tillfångatagna ufos?? PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Sådana firrar kom upp efter tsunamin 2004 i Kamala Beach i Phuke bodde där på hotell 70 meter från stranden. Ha det Som att titta på Jacques Cousteau filmer på 60 och 70 talet då han upptäckte havsdjupet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Som att titta på Jacques Cousteau filmer på 60 och 70 talet då han upptäckte havsdjupet. Men han var inte en i närheten varifrån dessa kommer dom lever nere på flera hundra meter till och med djup på 2000 meter Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Alldeles svettig efter att ha letat på öppna platser och i skrymslen. Så...var är Knasen? På Max var han inte. Tydligen är det någon annan som föder honom. Kanske han försöker smyga sig ombord på denna järnfågeln? Spanar i några minuter men jag ser inget misstänkt. Här upptäcker jag att jag är på fel spår. WiFi... Knasens stora skräck Här fick jag skynda mig förbi. Annars kanske man fastnar där. Men inte fan var det någon Knasen där heller. Detta såg ut som ett bra"smitaundanfrånjobbet-ställe" tar mig en tur dit. En hemlig trappa som går upp. Det är säkert där han gömmer sig. Inte fan är han där heller. Tror jag ger upp. Han är för bra på att smita undan. Nu ska jag vila från jakten i 11-12 dagar. Detta har tagit hårt på mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Så blandar vi korten och presenterar maten Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Alldeles svettig efter att ha letat på öppna platser och i skrymslen. Så...var är Knasen? På Max var han inte. Tydligen är det någon annan som föder honom. Kanske han försöker smyga sig ombord på denna järnfågeln? Spanar i några minuter men jag ser inget misstänkt. Här upptäcker jag att jag är på fel spår. WiFi... Knasens stora skräck Här fick jag skynda mig förbi. Annars kanske man fastnar där. Men inte fan var det någon Knasen där heller. Detta såg ut som ett bra"smitaundanfrånjobbet-ställe" tar mig en tur dit. En hemlig trappa som går upp. Det är säkert där han gömmer sig. Inte fan är han där heller. Tror jag ger upp. Han är för bra på att smita undan. Nu ska jag vila från jakten i 11-12 dagar. Detta har tagit hårt på mig Finns det ingen korvmoj på Arlanda?Eller nån pizzabutik?Kanske nån Subwaysylta?Han är en mästare på det han kan,otvivelaktigt. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 En liten cheerleader (för det lila laget) med sin pappa och en litet äldre tjej (och släkting) som höll lagskylten för det rosa laget, vid sportdagarna på fruns skola i Nong Khaem i Krasang, Buriram, i söndags. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Som att titta på Jacques Cousteau filmer på 60 och 70 talet då han upptäckte havsdjupet. Det stämmer men Jacques Cousteau har öppnat en ny värld som vi visste och vet så lite om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Sådana firrar kom upp efter tsunamin 2004 i Kamala Beach i Phuke bodde där på hotell 70 meter från stranden. Ha det Grymma bilder ac När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 (ändrad) Någonstans i pathaya ingen aning var bilden är tagen, det var 21 år sedan. Ha det Ändrades Oktober 4, 2012 av acdc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Lillkrabban kokar majskolvar. Dagens lockrop PASSAR INGET LOCK... (Caps lock) Ta en kastrull till och använd som lock. K lock rent. Låter det lockande? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Lillkrabban kokar majskolvar. Dagens lockrop PASSAR INGET LOCK... (Caps lock) Ta en kastrull till och använd som lock. K lock rent. Låter det lockande? Nöden är uppfinningarnas moder Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Moder å moder, men den har f-n ingen lag... Påminner lite om dej faktiskt... Pöss Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
johansson25 Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Så här såg frugans orkideer ut när hon kom hem efter 2 månader i Thailand. Lite imponerad var hon allt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Så här såg frugans orkideer ut när hon kom hem efter 2 månader i Thailand. Lite imponerad var hon allt. Dom där har du varit nykter när du pratat med dom Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 4, 2012 Dela Inlagd Oktober 4, 2012 Har idag varit runt i Grängesberg med dess omgivningar vart insläppta på Ställbergsgruvan med en del fina bilder som resultat, samt att man fick höra om Ställbergs jätten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu