Kentan Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Club Camelot i änglarnas stad //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Vore det inte för håret kunde man tro att det var vitamin som klappat ihop Mvh Måne för det var på soi 6 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Quote Club Camelot i änglarnas stad //K Alaska till höger, där finns det många glada minnen(o bilder) ifrån Ett av få ställen i AC där man kan sitta på utsidan och titta på sexturister o annat löst folk. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Quote Alaska till höger, där finns det många glada minnen(o bilder) ifrån Ett av få ställen i AC där man kan sitta på utsidan och titta på sexturister o annat löst folk. Trevligt att sitta på Alaska och titta på när chicksen går till arbetet. http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Quote Trevligt att sitta på Alaska och titta på när chicksen går till arbetet. Blev så glad när jag hittade de stället Nu blir det dagens bild från idag, först nåt Bahrein-plan som jag måste gåggla på senare...finns säkert inte ap-klass på de planet Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Stekarvarning på dagens bild från Josefina sthlm tillsammans med den jättetrevliga internationella foto modellen Yasai //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Destination Philippines Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Mer från Filippinerna När målarkluddarna var klara så skulle det firas lite så det blev en back SM och en hund som tilltugg, jag höll mig till SM. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Destination Philippines Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Mer av det vackraste och det bästa. I Angeles lät jag tillverka upp ett antal AIK plaketter (35 cm diameter) i Filippinsk mahogany som jag fick hitskickade till Sverige. Dom gick åt som smör i solsken till o med en Djyrgårdare köpte en dyrt. För den som är intresserad så kan dom karva till vad som helst i trä i Angeles, ingenting e omöjligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Destination Philippines Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 Ännu mer från Filippinerna. Här är en bild från början av 90 talet på en helt otrolig "trafikpolis". Mitt i den smala hårt trafikerade fyrvägskorsningen så stod han och gjorde en show, snurrade runt och viftade på armarna som i en väl kordinerad dans eller som i en kata i karate. Han hade full koll åt alla håll samtidigt och vinka förbi alla fordon smidigt. På den asfalterade vägen dundrade det förbi bussar och långtradare så det gällde att han gjorde sig smal när dom passerade. Folk stod vid vägkanten och applåderade, han stod i samma korsning i några år sedan försvann han. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juli 23, 2009 Dela Inlagd Juli 23, 2009 I ac är det lugnt och skönt så transportmedlet häst och vagn fungerade utmärkt //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Kaeng Krachan Dam - Resan 2009 Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Lite kantareller som hittades och inmundigades igår Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Tjejerna skrattar at nagot - formodligen mig.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Hej Gurkan21. Denna bild får mig att längta hem... Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Kan ta med lite om jag kommer i håg, til Dec alla änglar är trevliga När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Eller går det o frysa gulingarna??? När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 QuoteEller går det o frysa gulingarna??? Hej Cloion! Det brukar funka utmärkt att frysa di små Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Kommer du ihåg detta så vet du hur glad jag blir Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Quote Kommer du ihåg detta så vet du hur glad jag blir Maitan Jag vet inte vem du skålar med men jag skålar tillbaks ha en bra natt därborta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Vi änglar skålar när vi ser det vackra märket.Hammarby får inte va me.men skål för 50+ ändå När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Är det verkligen Yasai? hehehe Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
oldthaimer Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Bild ifrån semester på Lofoten. Huvudstaden i ögruppen är Svolvaer. På COOP finns ett fik. Där satt dessa "lokala" damer. Vi fick veta att det i denna del av Norge finns 17 fastboende thaiflickor. Så här års är det ljust dygnet runt, men på vintern blir det inte ljusare än skymning, men de verkade trivas gott. Som min älskling uttryckte det: -Midnight! why have sun? Mvh /oldThaimern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 Quote Som min älskling uttryckte det: -Midnight! why have sun? Mvh /oldThaimern Och vad svarade du då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 24, 2009 Dela Inlagd Juli 24, 2009 lika aktuell nu som då.. mycket regn i svedal detta år "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gurkan21 Inlagd Juli 25, 2009 Dela Inlagd Juli 25, 2009 En bild innifrån ett thaihak Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu