Avregistrerad clion Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Bangkok: Tack för du fortsätter ge oss grymma bilder När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Men först kommer detta, bilden är tagen i dag (Gröndal, Stockholm). Redan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Snart är det så här igen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Oppa Gagnam style... http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 (ändrad) I Phnom Penh hittade jag för ett antal år sedan dessa "Old Ho´s" något som varje rättrogen rödvinsvänster wannabee borde ha på fötterna. Sandaler gjorda av gamla bildäck och gummislangar. Ger mig fan på att Sven Wollter har ett par... Ändrades September 27, 2012 av MaiChai "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Kanske en och annan stöveltrampare här uppskattar detta? http://www.treadston...d&productId=107 http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Vintern är i antågande. Man inte glömma att den kan vara vacker också. Inte bara kall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Vintern är i antågande. Man inte glömma att den kan vara vacker också. Inte bara kall. Järvsö - Järvzoo? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Järvsö - Järvzoo? Japp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducce Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Jarse heter det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Ja man kan undra om det blir några druvor i år dom är inte större än en millimeter för närvarande,dom säger att det kan bli druvor efter tre år. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sangsom19 Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Vintern är i antågande. Man inte glömma att den kan vara vacker också. Inte bara kall. Vintern e jättevacker (på bild), bara man slipper uppleva skiten på plats... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Vintern är i antågande. Man inte glömma att den kan vara vacker också. Inte bara kall. Minus karma för skrämmande snö bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Vintern är i antågande. Man inte glömma att den kan vara vacker också. Inte bara kall. Stackars tjej - hon har fått en snöboll i ansiktet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ano Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Minus karma för skrämmande snö bilder. Äsch, det var väl inget. DETTA är skrämmande (lånad/länkad bild) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Äsch, det var väl inget. DETTA är skrämmande (lånad/länkad bild) På denna bild är i alla fall snön på väg att försvinna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Äsch, det var väl inget. DETTA är skrämmande (lånad/länkad bild) Du borde stängas av för de här bilderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 (ändrad) Snälla ni alla. Gör inte samma misstag som Lobuz och jag att svara på Anos bild. Nu finns det ytterligare två d - a otäcka bilder! Ändrades September 28, 2012 av Gorobei Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Varför inte en höstbild då , istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Her er jeg lidt ked af regnen, men dog bedre end kold sne. Sne er smukt og alt virker rent og stille. regn hele natten, så vi skulle lige se og jo den er god nok, vand hvor vi normalt går helt tørskoet ah ha en efterladt MC næh ikke helt de går i krattet ig finder svampe men lidt ekstra vand er der da kommet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Timmy tar sig en 'lutare'. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Från gårdagens HM VIP Night. Japp, är bakis efter för mycket skumpa. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Från gårdagens HM VIP Night. Japp, är bakis efter för mycket skumpa. bild no 1 mycket söt tjej... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 En vacker öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 Her er jeg lidt ked af regnen, men dog bedre end kold sne. Sne er smukt og alt virker rent og stille. regn hele natten, så vi skulle lige se og jo den er god nok, vand hvor vi normalt går helt tørskoet ah ha en efterladt MC næh ikke helt de går i krattet ig finder svampe men lidt ekstra vand er der da kommet Är det Mc hundar? Vad heter dom? Vofff! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu