måne Inlagd September 24, 2012 Dela Inlagd September 24, 2012 Idag är han ledig igen så han käkar nog pizza eller korv och mos just nu. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd September 24, 2012 Dela Inlagd September 24, 2012 White Island, Filippinerna Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 24, 2012 Dela Inlagd September 24, 2012 Morgentur. selv om det er varmt skal vognen fyldes så vi går,man bliver træt af alt det kiggen på arbejde så er vognen fyldt, vi smuttede lige lidt videre noget arbejde har der været med vej og vand. fina bilder!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd September 25, 2012 Dela Inlagd September 25, 2012 Tak. og her fra tirsdags morgentur. vores lille bjergsø er snart tørlagt men men nu kommer regnen snart, så men fødderne kan da stadig blive våde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 25, 2012 Dela Inlagd September 25, 2012 God Morgon! Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd September 25, 2012 Dela Inlagd September 25, 2012 Hej Handsom Man, næsten som at være i Pattaya. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 25, 2012 Dela Inlagd September 25, 2012 Liten goding Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Luke the Drifter Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Det har blivit mycket Thailand och sydostasien för mig de senaste åren men det behöver ju inte innebära att jag är helt insnöad på just det. Förra sommaren så var jag på en brasiliansk fest för att vidga mina vyer lite grann och det var en tillställning som gav mersmak. Stämningen var glad och lättsam i lokalen och när det sedan skramlade in en tvättäkta sambaorkester så steg stämningen med flera hundra grader Viva Brazil !!! Jag fick nästan glädjetårar ( eller så var det hennes fjäderplym som jag fick i ögat ) // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Det har blivit mycket Thailand och sydostasien för mig de senaste åren men det behöver ju inte innebära att jag är helt insnöad på just det. Förra sommaren så var jag på en brasiliansk fest för att vidga mina vyer lite grann och det var en tillställning som gav mersmak. Stämningen var glad och lättsam i lokalen och när det sedan skramlade in en tvättäkta sambaorkester så steg stämningen med flera hundra grader Viva Brazil !!! Jag fick nästan glädjetårar ( eller så var det hennes fjäderplym som jag fick i ögat ) // Luke the Drifter Harre jäklar vilken kropp hon har!!! :nyam: Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 Det var kanske mer än stämningen som.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd September 26, 2012 Dela Inlagd September 26, 2012 lidt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Dagens tur startede ikke godt men det blev da tørt igen så hilste lige på denne smukke kvinde og denne bjergsø er dejlig og de holder fri,men hvad de vil med vejen er et ? men vi er da ude på landet hvor køerne er så vi smutter hjemigen efter et par timer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Jag provar på "Platform diving" vid stora barriärrevet utanför Cairns i Australien. Skitkul! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Miniatyrslott av vax. Sakon Nakhon. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 iQ5 Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 (ändrad) iQ5 Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Macphoneismen är ett lika tragiskt som häpnadsväckande nutidsfenomen och gamla sekter som Scientologerna har mycket att lära av suggestionmästaren Steve Jobs och hans slipade underhuggare. Ändrades September 27, 2012 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 iQ5 Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2 Macphoneismen är ett lika tragiskt som häpnadsväckande nutidsfenomen och gamla sekter som Scientologerna har mycket att lära av suggestionmästaren Steve Jobs och hans slipade underhuggare. Förklädda köande pensionärer är det. Det är deras yrke att skapa irritation. Säkert ska idi*terna betala med mynt och kuponger också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 En bild från ett varmt och härligt Kroatien Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Ännu ett kort från Kroatien . Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Tukke ömsar skinn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Jag provar på "Platform diving" vid stora barriärrevet utanför Cairns i Australien. Skitkul! Det ser skoj ut! Provade att Googla lite, men får bara info om hopptorn och simhopp.. Vill du berätta lite om det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 (ändrad) En go vän & Changkille i BKK fyller år & polarna på besök ! Grattis! Ändrades September 27, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 Snart är det så här igen Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 27, 2012 Dela Inlagd September 27, 2012 (ändrad) Men först kommer detta, bilden är tagen i dag (Gröndal, Stockholm). Ändrades September 27, 2012 av Palmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu