Alarik Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Dessa bilder är av kass kvalitet och tagna med jobbtelefon. Men detta är vad jag gör på jobbet för att tjäna ihop pengar till reskassan Redet finlir. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Skulle ha tittat i de gröna behållarna. Men jag tog mig en titt här istället Här är det gott om stålar. Det borde locka fram Knasen Nu vet jag hur dessa svenska revolutionsromantiska journalister blev frisläppta. Jepp, ni ser rätt Ethiopian har fått Thai's plats och Thai har numera blivit förpassade till fel sida. Lite av arslet sticker upp ovanför taket på Thai kärran. Tidigare stod Thai på F36. Och vad fan gjorde den där? Det är den nya Boeing 787 Dreamliner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Dessa bilder är av kass kvalitet och tagna med jobbtelefon. Men detta är vad jag gör på jobbet för att tjäna ihop pengar till reskassan Tillverkar siberatorer? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Tillverkar siberatorer? hehe vet nog inte riktigt vad siberatorer är?men skål iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 (ändrad) Dessa bilder är av kass kvalitet och tagna med jobbtelefon. Men detta är vad jag gör på jobbet för att tjäna ihop pengar till reskassan Licens G5? Jobber du på Alfa i Tullinge? Ändrades September 21, 2012 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Licens G5? Jobber du på Alfa i Tullinge? Hej.nej jag jobbar i Norge.just dom där rören på bilderna är titan så då heter licensen Ns En iso 9606-5 eller nått liknande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Så här såg det ut i köket idag,, när FF smet lite tidigare från jobbet än vanligt.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Hej.nej jag jobbar i Norge.just dom där rören på bilderna är titan så då heter licensen Ns En iso 9606-5 eller nått liknande. ' Bra där! Det tar ca 3 år att uppnå den licensen! Prov varje 3edje månad! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Matkonst Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Så här såg det ut i köket idag,, när FF smet lite tidigare från jobbet än vanligt.. FF Har FFF 8 barn ensam ? Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 (ändrad) Har FFF 8 barn ensam ? Det blir så här ibland, idag hade FFF 8 barn helt själv.. FF hjälpte till lite idag i alla fall.. FF Ändrades September 21, 2012 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Har FFF 8 barn ensam ? Man kan inte ha barn ensam man måste vara minst två. En mottagare och minst en eller flera givare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Nohnthaburi. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 hehe vet nog inte riktigt vad siberatorer är?men skål iaf http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=4277 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Dessa bilder är av kass kvalitet och tagna med jobbtelefon. Men detta är vad jag gör på jobbet för att tjäna ihop pengar till reskassan Är det till någon mjölkfabrik? Varför är de så få bulthål i flänsarna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Är det till någon mjölkfabrik? Varför är de så få bulthål i flänsarna? De hade kanske inte fler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Tre tecklor. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
onon Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Have good Wine in Thailand to! from outside Chiengmai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 En slags svømmetur i Ping River. ingen vand men kan da blive lidt våd og få vasket håret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 En slags svømmetur i Ping River. ingen vand men kan da blive lidt våd og få vasket håret. Wheere fan er the vadn?Perkele! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Wheere fan er the vadn?Perkele! någon drog ur proppen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Her bag ved. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Den här ormen-en green pit-viper (?) fann jag när jag skulle gå och hälsa på lite Orangutanger på Borneo, så här med facit i hand så undrar man ju lite hur jag tänkte... Vete fasen om den är farlig eller inte? Den är väldigt giftig och har ganska långa tänder. Har själv haft ett par släktingar till den(Trimeresurus abolabiris) när jag var yngre. Lyckades även föda upp en kull ungar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 22, 2012 Dela Inlagd September 22, 2012 Lite bilder från dagens vandring i Bokedalens naturreservat i Jonsered utanför GBG. Tråkigt att det inte var bättre ljus men det funkade hyfsat ändå, det var ju trots allt en trevig vandring på drygt en mil med fantastisk natur! Ser nästan ut som ett vattenfall fst av mossa! En till! Bokskogen var tät! Man kan inte låta bli & undra vilka det var som slet för att bygga denna gärdsgård en gång i tiden!? Lilla Ramsjön! Skall jag över här!? Ser lite vanskligt ut! Rast/vila på stället! Stora Ramsjön! Fortfarande samma sjö! Det är mycket vatten i markerna! Å sista bilderna är på en riktig trollskog med bäckar och mossa! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd September 23, 2012 Dela Inlagd September 23, 2012 Skøn skøn natur, og gode billeder. Eneste problem er det bliver for koldt i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu