Tack och Hej Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Fler bilder från DoiSuthep tempel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 På tempel gården träffade jag en tjej från Issan som jobbar som fotograf. Hon berättade sin livs historia och om hennes val att antingen jobba i lampaffären i Phattaya eller satsa på något som bringar mindre pengar men bra liv. Vi är vänner och träffas varje gång jag är i ChiangMai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 På tempel gården träffade jag en tjej från Issan som jobbar som fotograf. Hon berättade sin livs historia och om hennes val att antingen jobba i lampaffären i Phattaya eller satsa på något som bringar mindre pengar men bra liv. Vi är vänner och träffas varje gång jag är i ChiangMai DoiSuthep tempel är lika viktig för thailändska buddister som Mekka för muslimer. Varje thaländs buddist måste minst en gång i sitt liv gå till DoiSuthep. Det är nog mest viktigt för dem som bor i och omkring Chiang Mai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Skrot kan man använda till mycket i Thailand Bla att göra konst Ja, uppfinningsrikedomen är stor i Thailand. Så stor att det kanske är läge att starta ny tråd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 DoiSuthep tempel är lika viktig för thailändska buddister som Mekka för muslimer. Varje thaländs buddist måste minst en gång i sitt liv gå till DoiSuthep. Själv tippar jag på att de flesta tror att byatemplet dom lever närmast, är det viktigaste templet i hela världen och det templet med högst status. Vet inte om Dalai Lama har något med den Thailändska buddhismen att göra, men det är ändå väldigt få som känner till honom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Vill man vara riktigt hardcore,,,så skall man vandra från stan Chiang Mai till templet Doi Suthep, en tripp på några timmar. Såg förra året en mycket gammal man med ledsagare som kämpade på i värmen och motlutet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Färgstarkt!! Däremot såg truckföraren mindre lycklig ut.. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Vill man vara riktigt hardcore,,,så skall man vandra från stan Chiang Mai till templet Doi Suthep, en tripp på några timmar. Såg förra året en mycket gammal man med ledsagare som kämpade på i värmen och motlutet... Ja den promenaden är trevlig, Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 DoiSuthep tempel är lika viktig för thailändska buddister som Mekka för muslimer. Varje thaländs buddist måste minst en gång i sitt liv gå till DoiSuthep. Mycket trevliga bilder Lobuz Hälsningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Några bilder när Svärmor fyllde 80 år! Först ut 4 generationer Mamma jai & Fru Kantarell med barnbarn. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Nån som vet vart man kan köpa dessa t-shirts?? Vet man fick dom i nån tidning för typ 5-6 årsen... Men borde ju gå köpa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Nån som vet vart man kan köpa dessa t-shirts?? Vet man fick dom i nån tidning för typ 5-6 årsen... Men borde ju gå köpa... De kan du fixa själv i Thailand. Ta med dig bilderna på en usb pinne så gör dom såna åt dig. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 De kan du fixa själv i Thailand. Ta med dig bilderna på en usb pinne så gör dom såna åt dig. Fy fan döh, det var ju ingen dum idé. Tycker dom e lite småkul dom tröjorna =) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Den största znitseln jag käkat en 10 ondel slank ner .OCH det är bara 2håll platser från Znitsel gurun ha ha ha Ringö baren va namnet lamai Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2 Täckte ju bara halva tallriken Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Dagens munkar hugger in på en liten lätt lunch Tur att dom inte är så stora i maten,det blev över till oss andra Jäg älskar "lätta" luncher. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Skrot kan man använda till mycket i Thailand Bla att göra konst Hej Lobuz, Det ser ju nästan ut som det jag såg idag, strax norr om Sikhiu i Korat. Några bilder till finns i min resetråd: http://www.maipenrai...540#entry568767 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Färgstarkt!! Däremot såg truckföraren mindre lycklig ut.. En äkta "Thaicasso" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Hej Lobuz, Det ser ju nästan ut som det jag såg idag, strax norr om Sikhiu i Korat. Några bilder till finns i min resetråd: http://www.maipenrai...540#entry568767 Jag tycker det är jätte häftiga grejer man gör av gammal bil och mc skrot Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Hej Lobuz, Det ser ju nästan ut som det jag såg idag, strax norr om Sikhiu i Korat. Några bilder till finns i min resetråd: http://www.maipenrai...540#entry568767 Coolt som fan. Undra hur många svets-timmar det på såna där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Coolt som fan. Undra hur många svets-timmar det på såna där... Att det går åt timmar det är an sak men själva iden är underbart . Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Detta lass skulle nog inte "länsman" i Sverige godkänna efter våra vägar... Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd September 17, 2012 Dela Inlagd September 17, 2012 Det börjar bli mörkt på kvällarna dags att skaffa några extraljus Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 18, 2012 Dela Inlagd September 18, 2012 Det börjar bli mörkt på kvällarna dags att skaffa några extraljus Bara det är mycket ljus då behöver man inte se på vägen. Hur fan kan han se på vägen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu