Luke the Drifter Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Mitt bidrag till dagens bild blir några stycken från dagens MC-utflykt. Off-road upp till Botkyrkabackens topp Varning för S-kurvor, risk för smil Sedan blev det ett besök hos en kompis som bor hyfsat sjönära ( han bor på en husbåt ) Några av hans tävlingsbåtar Utsikt från balkongen där vi satt Kompisens tjej trollade fram lite gott till kaffet // Luke the Drifter Jag har aldrig någonsin kört vilse men det har hänt sig mer än en gång att jag av en ren slump har upptäckt nya vägar som jag aldrig har kört på tidigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 (ändrad) Jag funderade länge på om jag skulle leta upp Gawar och hans vodkalast :crazy: eller om jag skulle stanna hemma och dricka "köpevodka" och njuta av maten. Det blev det senare! Baconlindad kalvkotlett med potatisterriner och murkelsås! Ändrades September 15, 2012 av kotthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Jag funderade länge på om jag skulle leta upp Gawar och hans vodkalast :crazy: eller om jag skulle stanna hemma och dricka "köpevodka" och njuta av maten. Det blev det senare! Baconlindad kalvkotlett med potatisterriner och murkelsås! Du skulle letat i Vara isåfall Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Du skulle letat i Vara isåfall Fan, inte så långt från GBG men nu kan man ändå inte köra!! :14: Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 15, 2012 Dela Inlagd September 15, 2012 Mitt bidrag till dagens bild blir några stycken från dagens MC-utflykt. Off-road upp till Botkyrkabackens topp Varning för S-kurvor, risk för smil Sedan blev det ett besök hos en kompis som bor hyfsat sjönära ( han bor på en husbåt ) Några av hans tävlingsbåtar Utsikt från balkongen där vi satt Kompisens tjej trollade fram lite gott till kaffet // Luke the Drifter Lite västkustsräkor sitter aldrig fel. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 (ändrad) Hej Fick ställa in dagens vandring på grund av regn väldigt fuktigt i Chiangmai för tillfället bilden tagen från fönstret i huset. Ha det Ändrades September 16, 2012 av acdc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Lite blandat.. Min älskade hustru har full koll på allt, som vanligt.. Gott javisst.. Men Septemberäpplen hemma i svedala.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 (ändrad) Hej Fick ställa in dagens vandring på grund av regn väldigt fuktigt i Chiangmai för tillfället bilden tagen från fönstret i huset. Ha det DoiSuthep ser man men templet försvann i molnen Ändrades September 16, 2012 av Lobuz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 (ändrad) Lite blandat.. Min älskade hustru har full koll på allt, som vanligt.. Gott javisst.. Men Septemberäpplen hemma i svedala.. Kanonbilder. Ändrades September 16, 2012 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 (ändrad) DoiSuthep ser man men templet försvann i molnen Ja det stämmer men kallar man inte templet för Doi suthep Hälsningar Ändrades September 16, 2012 av acdc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Ja det stämmer men kallar man inte templet för Doi suthep Hälsningar Det gör man Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Dagens blomma Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Doi Suthep i ChiangMai insvept i molnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Dagens munkar hugger in på en liten lätt lunch Tur att dom inte är så stora i maten,det blev över till oss andra Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 En skrot i NongHoi ChiangMai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Doi Suthep i ChiangMai insvept i molnen Undra om det är samma moln Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Undra om det är samma moln Nej det är inte samma. Bilderna är från förra året. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Nej det är inte samma. Bilderna är från förra året. Ja men jag tror att det är samma moln dom är ju så lika Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Ja men jag tror att det är samma moln dom är ju så lika Det är faktisk ganska spektakulär att se molnen liga så lågt över stan från DoiSutheps sida. Ibland så känns det att man kan nudda de. Lite mystik över det. Därför tycker jag om Norra Thailand och ChiangMai. Det är vackert där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Skrot kan man använda till mycket i Thailand Bla att göra konst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 I mars 2007 spelades in Rambo 4 film utanför ChiangMai Man höjde vatten nivå i PingRiver Kastade in några djonk som sprängdes i filmen samt några patrullbåtar som yrade omkring i den lila vatten samling. Men det såg storslaget på film. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 Slottsbergs mosse vid Ruddalen igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 (ändrad) Till och med damsugaren vågar sig fram å sniffa nu*! Attans att det kanske var oklart att de sista bilderna utspelade sig utomhus på en gräsmatta och inte inomhus på en heltäckningsmatta Är det inte en automatisk gräsklippare?En sån däringa fjärrstyrd? Stämmer bra att det var en gräsklipparrobot som var orsaken till att farsan vek ner sig och i förlängningen så även trädet(som det föll kastanjenötter från ner på grannens tomt). Detta efter påtryckningarfrån grannen men vad gör man inte för grannsämjan... Kanhända att det framgått bättre om jag förtydligat med mer text annars får man förbättra sitt bildberättande hmmm... Nä, nu till ngt roligare istället och de här ungarnas miner efter ett dopp i en liten sjö i Saen Suk... Ändrades September 16, 2012 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 DoiSuthep tempel synlig från ChangMai ChiangMai synlig från tempel DoiSuthep Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 16, 2012 Dela Inlagd September 16, 2012 DoiSuthep tempel är lika viktig för thailändska buddister som Mekka för muslimer. Varje thaländs buddist måste minst en gång i sitt liv gå till DoiSuthep. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu