Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Idag blev det en vandring runt och i Vararot market i Chiangmai även lite från marknaden där dom säljer snittblommor. Det var uppehållsväder så det var trevligt att vandra runt alla försäljarna utbudet är enormt,

Ping River har ännu inte stigit till fjolårets nivåer men det kan ju gå fort om dom måste öppna dammarna.

Slutligen blev det en tur till Flower market där det finns allt i blomväg att finna.

Ha det

Dela på andra sajter

Jag vill inte påstå att jag känner Gorocco, har aldrig träffat honom.

Men jag har hört att han é en hyvens kille (från Borgmästarns son) och jag älskar hans trådar! :thumbsup:

Han har alltid sett väldigt bekant ut i mina ögon, så jag har undrat varför, tills jag hittade denna bilden i mina samlingar.

Är detta Goroccos okända bror eller bara en "look a like"? :crazy:

Jag tycker att de är jäkligt lika i alla fall men massan får bedömma. :thumbsup:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

Men jag har hört att han é en hyvens kille (från Borgmästarns son) och jag älskar hans trådar! :thumbsup:

Han har alltid sett väldigt bekant ut i mina ögon, så jag har undrat varför, tills jag hittade denna bilden i mina samlingar.

Jag tycker att de är jäkligt lika i alla fall men massan får bedömma. :thumbsup:

Nja han ser trevlig ut han åxå men lik Gorocco. njää nee. För det första så saknas den ökända valrossbehåringen i ansiktet å för det andra så fattas även den tunga rumpan... Själva krabbreproduktionsorsaken så att säga...

Hehe

Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke.

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Från Yamaha Music School ..

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

pejy3u6a.jpg

Den största znitseln jag käkat en 10 ondel slank ner .OCH det är bara 2håll platser från Znitsel gurun ha ha ha Ringö baren va namnet lamai :wacko::lol:

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Länge sen jag såg en riktigt snygg tatuering, men den här höll måttet.

Världskarta på ryggen.

syry7aze.jpg

Med vänlig hälsning,

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Skulle byta en takpanna på huset idag och under högen med pannor var det ett ormbo 4 ormar! undrar om det är någon som vet vilken sort? Dom verkade lite aggressiva med. Jag har ju två Jack Russel så då vill man inte ha ormar i trädgården helst inte om det är kobra.

Ha det

Hej

Jag fick svar på vad det var för orm idag.

That snake is a Copperhead Racer. The scientific name is Coelognathus radiatus. It is a very common thai snake. Quite agressive but totally harmless. That snake you also find at Siam Info with more details.

Greetings

Ha det

Dela på andra sajter

Ingen plastposse här inte.

Då e du vell nån å di annre.

Du måtte ha bled ånnefårrtröden å trö i alle di trapperna.

Dela på andra sajter

Landar golfbollen härinnanför så tror jag de flesta väljer att droppa en ny boll... En golfbana utanför Melaka i Malaysia hade ett par krokodiler vid sista hålet...

post-3473-0-05543800-1347638540_thumb.jp

post-3473-0-25244900-1347640390_thumb.jp

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Landar golfbollen härinnanför så tror jag de flesta väljer att droppa en ny boll... En golfbana utanför Melaka i Malaysia hade ett par krokodiler vid sista hålet...

post-3473-0-05543800-1347638540_thumb.jp

post-3473-0-25244900-1347640390_thumb.jp

Vad är det för svammel med att droppa?

Det är först när bollen spelas bland krokodilerna som golf kan kallas för sport. Det borde vara obligatoriskt.

Dela på andra sajter

Nja jag vet inte om jag är så lik, är mer lik ett lik, liksom. :crazy:

post-3468-0-06017100-1347641292.jpg

Dela på andra sajter

Vad är det för svammel med att droppa?

Det är först när bollen spelas bland krokodilerna som golf kan kallas för sport. Det borde vara obligatoriskt.

Ahh, så det är "kärringlir" att droppa bollen?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Ahh, så det är "kärringlir" att droppa bollen?

Ja, speciellt bara för att det är några djur i närheten.

Krokodiler bör ingå i golfen för att den ska få kallas sport.

Dela på andra sajter

Våga möta naturen, spela golf

C;D

Ändrades av C-dude

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Nja han ser trevlig ut han åxå men lik Gorocco. njää nee. För det första så saknas den ökända valrossbehåringen i ansiktet å för det andra så fattas även den tunga rumpan... Själva krabbreproduktionsorsaken så att säga...

Hehe

Tänkte mer Gorocco utan valrossbehåringen. :14:

Sen vet jag inget om rumpan och vill inte veta! :crazy:

Dela på andra sajter

Nja jag vet inte om jag är så lik, är mer lik ett lik, liksom. :crazy:

post-3468-0-06017100-1347641292.jpg

Ja men är det inte likt då!? :thumbsup:

Tack Gorocco för att du ställer upp och levererar en i stort sett likadan bild så man får en jämförelse, helt underbart. :respect:

Jättekul! :14:

Hoppas jag får förmånen att träffa dig ngn gång!

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...