Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Utveckling mot vad?Infrastruktur,utbildningsnivån(som är katastrofal enl.skolverket)Våld,övrig brottslighet och droger?Håller med om att Malmö är en fantastisk stad(vacker och bra läge)Men jag blir tvivlande när man ser vad som sker där.

Och inte bara där Måne samma i Gbg i går var det en grabb i Frölunda som fick plikta med sitt liv.Jag blir så jävla förbanad på di här gangsterna eller di som misshandlade en förtid pensionär i Kortedala för nån månad sen och sen sitter och ler i rätten och blå nekar nä fy fan säger jag bara

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Få bilder i tården som sagt ovan.

En bild på Sindie - Miss Thailand World 2005.

Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions.

Dela på andra sajter

Skulle byta en takpanna på huset idag och under högen med pannor var det ett ormbo 4 ormar! undrar om det är någon som vet vilken sort? Dom verkade lite aggressiva med. Jag har ju två Jack Russel så då vill man inte ha ormar i trädgården helst inte om det är kobra.

Ha det

Dela på andra sajter

Skulle byta en takpanna på huset idag och under högen med pannor var det ett ormbo 4 ormar! undrar om det är någon som vet vilken sort? Dom verkade lite aggressiva med. Jag har ju två Jack Russel så då vill man inte ha ormar i trädgården helst inte om det är kobra.

Ha det

Jag gillar inte riktigt ormar, men Acdc f-n vilka härliga pics precis som ormen satt på mitt bord...Mvh Maitan.

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

Ha det

Påminner om några ormar som brukar knalla in på tomten uppe i apdjungelen. Enligt " ormkännare " i byn så ska de inte vara giftiga och du ser inga huggtänder på bilderna, men en gyllene regel vid alla sorters ormbesök är att vara försiktig och inte ta några dumma chanser

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Dela på andra sajter

Påminner om några ormar som brukar knalla in på tomten uppe i apdjungelen. Enligt " ormkännare " i byn så ska de inte vara giftiga och du ser inga huggtänder på bilderna, men en gyllene regel vid alla sorters ormbesök är att vara försiktig och inte ta några dumma chanser

Tack för det

Hälsningar

Dela på andra sajter

Hittade en gammal bild-cd med bilder jag tog från ett par goda kompisars bröllop-min första och enda gång som jag agerat bröllopsfotograf!

post-3473-0-33526400-1347537158_thumb.jp

Lite drygt 300 bilder på skivan från bröllopet år 2004... Maan hade iallafall tur med vädret både i färden med Cadillacen och nere vid havet där de resterande bilderna togs...

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Den här ormen-en green pit-viper (?) fann jag när jag skulle gå och hälsa på lite Orangutanger på Borneo, så här med facit i hand så undrar man ju lite hur jag tänkte...

post-3473-0-23957400-1347549577_thumb.jp

Vete fasen om den är farlig eller inte?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Och inte bara där Måne samma i Gbg i går var det en grabb i Frölunda som fick plikta med sitt liv.

Gör inget, var en buse själv. Greps strax innan sommaren med en pistol på sig. Självsanering uppskattas!

Jag blir så jävla förbanad på di här gangsterna eller di som misshandlade en förtid pensionär i Kortedala för nån månad sen och sen sitter och ler i rätten och blå nekar nä fy fan säger jag bara

Ja, dom pappskallarna skulle man nästan vilja se få tillbaka med samma mynt...

Dela på andra sajter

post-3356-0-88564200-1347554162_thumb.jp

Tja då har vi nått till halvlek i det trettioåriga kriget.. må bäste man eller kvinna vinna.

/Enis...

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Se om man får stå å sova ifred inatt :)

tezegugy.jpg

Tala om var du står så ska jag komma förbi och hjälpa dig hålla koll på lasset.………

L" because it has a Led Ling in the flont

Dela på andra sajter

Tala om var du står så ska jag komma förbi och hjälpa dig hålla koll på lasset.………

Njaaaa tror inte jag ska gå ut med det :crazy:

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Gör inget, var en buse själv. Greps strax innan sommaren med en pistol på sig. Självsanering uppskattas!

Ja, dom pappskallarna skulle man nästan vilja se få tillbaka med samma mynt...

Ja det var en nyhet det har jag inte läst men ja jag vet inte vad jag ska tillägga .Men det borde jag ju förståt att det var nån uppgörelse.

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

post-3356-0-88564200-1347554162_thumb.jp

Tja då har vi nått till halvlek i det trettioåriga kriget.. må bäste man eller kvinna vinna.

/Enis...

snyggt Enis när du använder 700an inte som när du for till götet .äch jag är lika dan

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Min lilla tjockis är sugen på glass.

post-3468-0-36650500-1347562513.jpg

Var det i oktober det ska ske :giggle: börjar änna bli en sumo brottare som är på G :thumbsup:

Dela på andra sajter

Ha det

Kanske ska tillägga att jag slog inte ihjäl ormarna utan vi släppte ut dom på annan plats.

Hälsningar

Dela på andra sajter

En väldoftande Orkidé med en historia som började för över 40 år sedan.

Svärfar hade en kvinnlig kusin som gifte sig med en äldre änkling i Lampang och när hon snart blev änka så ville hon flytta hem till Phayao. Svärfar följde med till Lampang och hjälpte till med att ta hand om hennes bohag. En Orkidé som växte där kunde han inte låta bli kvar, tog den med hem, satte fast den på ett träd. Den växte och under årens lopp så har de flesta i byn, c:a 100 hus, varit dit och kapat sig en bit av blomstret.

post-5702-0-84182500-1347610977_thumb.jp

När vi bodde i Danmark tog fru Oscar en bit av den med sig. Fastnade i tullen på Kastrup och då de inte kunde avgöra vilken art så blev den beslagtagen mot kvitto, och sändes iväg för artbestämmning.

Brev anlände senare från polisen om att hon skulle bli åtalad för att ha försökt 'smuggla' in en fridlyst orkidé i landet. Fru Oscar hade då lite svårt för att se hur några gubbar/gummor i New York kunde sitta och bestämma över det som henner far hade planterat för många, många år sedan. Lite oroligt blev det.

Botaniska trådgården i Köpenhamn blev sugen på plantan och ett brev anlände från rätten om att hon hade två möjligheter, skänka plantan till Botaniska eller bli åtalad. Beslutet var ganska lätt.

När vi flyttade till Thailand så blev det en ny 'kapning' och med den har folket i New York inget att göra.

post-5702-0-49699500-1347611025_thumb.jp

Oscar.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...