Babysnake Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 Nu får står jag varför käringa fick massera dig på förra årets V träff . usch det verkar tungt Får står. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 Efter att min fru ha gick upp kl 04.00 imorse och åkt till jobbet så tog det inte många minuter efter hemkomst innan svamparna i skogen ropade. Jag hängde med en stund. Jäkla energi hon har min fru. Här tror jag nåt svin har bökat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 Efter att min fru ha gick upp kl 04.00 imorse och åkt till jobbet så tog det inte många minuter efter hemkomst innan svamparna i skogen ropade. Jag hängde med en stund. Jäkla energi hon har min fru. Här tror jag nåt svin har bökat. Du får inte kalla dom svin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 Trappstegen väger bara 60kg st och murblocken 38kg Då kan du jobba med 1 hand,skönt. Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 11, 2012 Dela Inlagd September 11, 2012 Då kan du jobba med 1 hand,skönt. Brukar ta en i varje hand Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Förberedelse till isan-middag på hotellrumsgolvet i Khon Kaen.. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Nytt ställe och nya möjligheter Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd September 12, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 12, 2012 Vad läser hon till. Förskollärare.. och bara för att det är dagens bild så hänger jag ut henne med en månadsgammal bild oxå. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Förskollärare.. och bara för att det är dagens bild så hänger jag ut henne med en månadsgammal bild oxå. Byns ansikte utåt.Hälsa dem alla Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Bilden tagen vid infarten till Chiangmai Night Safari Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Efter att min fru ha gick upp kl 04.00 imorse och åkt till jobbet så tog det inte många minuter efter hemkomst innan svamparna i skogen ropade. Jag hängde med en stund. Jäkla energi hon har min fru. Här tror jag nåt svin har bökat. Kan va hemvärnet som grävt ner sig! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 TRÄDET VERSUS MASKINEN. Jag hade väl aldrig brytt mig så mycket om det där trädet egentligen. Trädet, som var en kastanj, hade stått där så länge jag kunde minnas och längre än så men nu skulle den ner. Efter alla år tyckte nu grannen att kastanjen var till besvär. Enligt farsan hade han tydligen pekat med hela handen. Grannen är förresten före detta militär och en sedan länge inbiten golfspelare... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Ikväll är man värd en öl tycker jag Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Ikväll är man värd en öl tycker jag Akta så du inte torskar på gångfylla. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Ikväll är man värd en öl tycker jag Så det ska bli en sväng sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 TRÄDET VERSUS MASKINEN. Jag hade väl aldrig brytt mig så mycket om det där trädet egentligen. Trädet, som var en kastanj, hade stått där så länge jag kunde minnas och längre än så men nu skulle den ner. Efter alla år tyckte nu grannen att kastanjen var till besvär. Enligt farsan hade han tydligen pekat med hela handen. Grannen är förresten före detta militär och en sedan länge inbiten golfspelare... Till och med damsugaren vågar sig fram å sniffa nu*! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Fin Sverigedräkt! Är det du som fixat rekvesitan för sverigebordet? mvh Tackar, Sverigedräkten är gjord här i Bangkok med en liten docka som modell. Det är frugan som stått för rekvisitan och IKEA som stod för köttbullar och pepparkakor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Hittade lite bilder från Sydney, Operahuset som jag tjänat en hel del pengar på att skriva om... Ibland har man flyt, flög in från Cairns till Sydney och passerade då denna utsikt utan att ha en vinge eller en massa annat ivägen. Tur att man hade batteri kvar i kompakten. "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Ikväll är man värd en öl tycker jag Borgmästarn man är alltid värd öl. Inte bara en öl ta en i vardera ben. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Till och med damsugaren vågar sig fram å sniffa nu*! Är det inte en automatisk gräsklippare?En sån däringa fjärrstyrd? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Som det ser ut i Skåne numera kan ni gärna få återvända till Danmark. Då hade inte sverige deltagit i många em eller vm-slutspel ! Förövrigt så har Malmö blivit riktigt trevligt de senaste 10 åren trots lite incidenter, en stad i utveckling i en fantastisk region! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 (ändrad) Då hade inte sverige deltagit i många em eller vm-slutspel ! Förövrigt så har Malmö blivit riktigt trevligt de senaste 10 åren trots lite incidenter, en stad i utveckling i en fantastisk region! Utveckling mot vad?Infrastruktur,utbildningsnivån(som är katastrofal enl.skolverket)Våld,övrig brottslighet och droger?Håller med om att Malmö är en fantastisk stad(vacker och bra läge)Men jag blir tvivlande när man ser vad som sker där. Ändrades September 12, 2012 av måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Utveckling mot vad?Infrastruktur,utbildningsnivån(som är katastrofal enl.skolverket)Våld,övrig brottslighet och droger? Lite mer storstadskänsla än innan med en massa nya byggnader samt trevliga kommunikationer med den andra sidan sundet! Visst finns det brister men det är ju knappast Malmö ensamma om att ha! Förstod nästan att du ville kolla på EM o VM i fortsättningen också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Lite mer storstadskänsla än innan med en massa nya byggnader samt trevliga kommunikationer med den andra sidan sundet! Visst finns det brister men det är ju knappast Malmö ensamma om att ha! Förstod nästan att du ville kolla på EM o VM i fortsättningen också! Fotbollen gör detsamma men skulle gärna besöka Malmö och sitta på några uteserveringar utan att riskera att bli skjuten Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
conservator Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Fotbollen gör detsamma men skulle gärna besöka Malmö och sitta på några uteserveringar utan att riskera att bli skjuten Det kan du göra med ett lugnt i kroppen säg till när du är på väg så hakar jag på! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu