stefan5300 Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 (ändrad) Granntjejernas pojkvän. Ett ton hamburgare Lite off topic Men för cirka 2 veckor sedan kom det en Dansk jägare till Småland för vildsvinsjakt men han sköt 2 stycken Highland cattle som han trodde var vildsvin. Vissa skulle aldrig mer få hålla i ett vapen. Det är ju en viss skillnad Om ni kollar rolba´s inlägg på sida 104 så är mitt inlägg lättare att förstå, får inte med andras bilder när jag citerar med egna bilder, vet ej varför. Ändrades September 9, 2012 av stefan5300 BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 fjollsport ,nä tacka vet ja fotboll ,det är en sport för män Fjollsport? Fotboll va fan e de. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 En fruktansvärt bra bild. Både motiv och tekniskt sett. Bilden berättar mycket och är i en klass för sig på detta forum med annars intetsägande bilder. Fokus, vitbalans och färgerna är helt perfekta. Tar många år av hårt övande för att få till den perfekta bilden. Här har ni. Sudera djupet i bilden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Fjollsport? Fotboll va fan e de. Snake En rund boll Babysnake....tror ja..heheheheh...Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Fjollsport? Fotboll va fan e de. Snake IFK Blöteborg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Äntligen dags för lite riktig sport! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Äntligen dags för lite riktig sport! Sitta och styra en bil är väl ingen sport ,för få är vi sportsmän också Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Sitta och styra en bil är väl ingen sport ,för få är vi sportsmän också Ja men det är vi väl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 (ändrad) Då skulle Gawar sett när blodet sprutade hos Charr igår. En kaxig boxare som endast var rädd för Gud inför mötet med Klitschko. Alla tror sig kunna slå dessa bröder men det slutar oftast som vanligt. Idag drömmer Charr mardrömmar om Klitschko och har nog glömt vem Gud är. Charr gick in med taktiken att Klitschko skulle somna av tristess i någon av ronderna, för att på så sätt vinna. Den taktiken visade sig vara fel... Ändrades September 9, 2012 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Min son med barnbarn Saknar dig grabben Jag lider med dig Kenneth! Trevligt att träffa dig på västgötaträffen. Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Sista bilderna från Storsjöyran 2012! Nu är man i fin form! It's the Muppetshow! Skam den som ger sig. Hittade två nya damer! Frösöbron i nattskrud! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Då skulle Gawar sett när blodet sprutade hos Charr igår. En kaxig boxare som endast var rädd för Gud inför mötet med Klitschko. Alla tror sig kunna slå dessa bröder men det slutar oftast som vanligt. Idag drömmer Charr mardrömmar om Klitschko och har nog glömt vem Gud är. Charr gick in med taktiken att Klitschko skulle somna av tristess i någon av ronderna, för att på så sätt vinna. Den taktiken visade sig vara fel... Va det den matchen som gick igår kl 23 så såg jag en liten stund bara.. Internet var slött så tröttnade. Höll nästan på att få avbryta speedwayen för att inte få spelet här å slänga ut datan... Har inte råd att slå sönder fler datorer nu. Inne på 3:e datan iår... Och 4:e mobilen.. Snart dags att göra adhd test tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Då skulle Gawar sett när blodet sprutade hos Charr igår. En kaxig boxare som endast var rädd för Gud inför mötet med Klitschko. Alla tror sig kunna slå dessa bröder men det slutar oftast som vanligt. Idag drömmer Charr mardrömmar om Klitschko och har nog glömt vem Gud är. Charr gick in med taktiken att Klitschko skulle somna av tristess i någon av ronderna, för att på så sätt vinna. Den taktiken visade sig vara fel... finns det någon länk på matchen så man kan se den på datorn Hälsningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Dottern skulle städa sitt rum Jag kikade in och såg att hon höll på att sätta rekord i staplade videofilmer. Hon lyckades med 42 stycken. (Tydligen roligare än att städa) Något barn som antar utmaningen.? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Dagens bild får bli på frugan när hon var chaufför åt mig idag. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Dagens bild får bli på frugan när hon var chaufför åt mig idag. Bilden borde hamna under rubriken dagens tjej, Du får ingen karma den går till din fru. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Bilden borde hamna under rubriken dagens tjej, Du får ingen karma den går till din fru. Det ska jag hälsa henne. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 finns det någon länk på matchen så man kan se den på datorn Hälsningar Jag tog ett viaplay abonnemang igår... Men du kan se live streaming på www.hahasport.com . Men inte HD kvalité Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Dottern skulle städa sitt rum Jag kikade in och såg att hon höll på att sätta rekord i staplade videofilmer. Hon lyckades med 42 stycken. (Tydligen roligare än att städa) Något barn som antar utmaningen.? Längesen man såg så mycket VHS filmer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Jag tog ett viaplay abonnemang igår... Men du kan se live streaming på www.hahasport.com . Men inte HD kvalité Tack Gawar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Så er regnen også kommet her i nord Regnen stopper nogle af vore normale ture. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Bajen e bäst. Snake Bajen har ingen häst! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Bajen har ingen häst! ' Behöver ingen kuse, trodde du att de va hästpolo. Nä hästen lämna jag vid pooooooooooooooolen. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Ganska stort träd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 (ändrad) Här är ett riktigt stort träd Ändrades September 9, 2012 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu