Babysnake Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Självporträtt. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
leifen Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Självporträtt. Snake Antigen blir man bra på bild, eller lik sig... Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Lite bilder från förra veckan. Turkish Airlines nya ekonomi klass. Hmmm inte alltid man hamnar där man tänkt... Gubben i månen i två olika skepnader. Han: Månen är Svensk! Hon: ?? Va? Han: Den är full Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Ursäkta länken var ju bra. ha ha.Det du Gawar få service på Hittler kälken under färd ha ha.å 33an kan ju ta med sin hund också Åker man med stil, dvs hitler kälke eller hasch-moppe (DAF) behöver man inte service under färd... Service var 10.000 mil... Även nybilsservicen efter 10.000 mil . Volvo/scania... Hmm 1500 mil? Hehe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 <br />Åker man med stil, dvs hitler kälke eller hasch-moppe (DAF) behöver man inte service under färd... Service var 10.000 mil... Även nybilsservicen efter 10.000 mil . <br /><br />Volvo/scania... Hmm 1500 mil? Hehe Jo men så är det bara skrot av dom efter 50000 mil också till skillnad mot Volvo och Scania som livslängden är 3 ggr längre Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Vad har nedanstående bilder med Thailand att göra? Jo. Det är "Klasa Torpet" utanför Långasjö i Småland, där spelades något/några avsnitt in av Moberg Utvandrarna in. Med en hälsning till alla som utvandrat, framför allt då till Thailand. Ursäkta bildkvalite´n tagna med W800. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Nu beställde jag viaplay... Så nu kan jag se speedwayen ikväll.. I HD... Och formel 1. Och hockey i vinter när jag sitter i Thailand... Nice! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Nu beställde jag viaplay... Så nu kan jag se speedwayen ikväll.. I HD... Och formel 1. Och hockey i vinter när jag sitter i Thailand... Nice! Och det kostar? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Och det kostar? 199:- i månaden, ingen bindningstid... Lätt värt de när man bor i en lastbil 7 dar i veckan. Www.viaplay.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 199:- i månaden, ingen bindningstid... Lätt värt de när man bor i en lastbil 7 dar i veckan. Www.viaplay.se Men går nog inte i Thailand ? Jo via en annan vnp går det nog Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Men går nog inte i Thailand ? Jo via en annan vnp går det nog Jo de funkar. Polarn som bor där året runt använder de... Och det står att de funkar vart man än är i världen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 (ändrad) Åker man med stil, dvs hitler kälke eller hasch-moppe (DAF) behöver man inte service under färd... Service var 10.000 mil... Även nybilsservicen efter 10.000 mil . Volvo/scania... Hmm 1500 mil? Hehe Å fan e det därför man ser så många rastplattser invaderade av DAF och MAN äch bättre med en :ele: Ändrades September 8, 2012 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Nu beställde jag viaplay... Så nu kan jag se speedwayen ikväll.. I HD... Och formel 1. Och hockey i vinter när jag sitter i Thailand... Nice! Lill Bibben När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Idag var det visning av den nya nationalarenan i Solna, Friends Arena. Det är lite småplock kvar att göra innan Englandsmatchen i november. http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Idag var det visning av den nya nationalarenan i Solna, Friends Arena. Det är lite småplock kvar att göra innan Englandsmatchen i november. Är du hemma igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Balut Power Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Är du hemma igen Det räckte med 6 månader http://www.balut-power.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Lite badbilder från förmiddagen, dom andra sover middag nu... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Lill Bibben Det är just detta som ÄR sport. Inget tramsande fram å tillbaka efter en boll eller något Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 (ändrad) Det är just detta som ÄR sport. Inget tramsande fram å tillbaka efter en boll eller något Wroooom wroooom wrooooom hehe sport inte mkt, jo om dom backa runt i 300 blås Ändrades September 8, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Det är just detta som ÄR sport. Inget tramsande fram å tillbaka efter en boll eller något Äh, fjantsporter. MMA, det är sport. När tuffa grabbar gråter, då har det varit en bra match. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 När man är osäker på ifall det är Korea eller Kina man ska åka till nästa vecka samt om det var Vietnam eller Malaysia man var i denna vecka; när regnet öser ned varje dag och det tar en timma att köra till köpcentret 2 km bort så är det lätt att drömma sig tillbaka 2 månader till en mycket enklare tillvaro i Tivedsskogarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Lite mer bilder från Storsjöyran 2012! Vi hängde i stort sett hela tiden i Marité-tältet som de hade slängt upp eftersom riktiga Marité hade brunnit ner. Polaren lägst fram är polis så min andra kompis skulle testa ett "polisgrepp" på honom! Jag ser mina chanser, gick så där! Skam den som ger sig! Åh, va jag älskar mina kära vildvittror från Östersund! Jag har blivit utbytt och någon är glad för det! :crazy: Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 När man är osäker på ifall det är Korea eller Kina man ska åka till nästa vecka samt om det var Vietnam eller Malaysia man var i denna vecka; när regnet öser ned varje dag och det tar en timma att köra till köpcentret 2 km bort så är det lätt att drömma sig tillbaka 2 månader till en mycket enklare tillvaro i Tivedsskogarna. Helt underbara idylliska bilder! Måste ha varit en perfekt dag!? :thumbsup: Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Bilder ftån en Nationalpark. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 @Atom, Sverige är fantastiskt Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu