Herr Chang Inlagd Juli 18, 2009 Dela Inlagd Juli 18, 2009 QuoteDu får lova att inte ta någon svamp heller. mvh Hej GD, Jag lovar att jag inte kommer att ta någon svamp! Kommer snarare att sitta och dricka bärs med andra medlemmar och prata en massa strunt med dom... Vad våra kära thaidamer gör kan jag dock inte lämna några garantier om. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UT006 Inlagd Juli 18, 2009 Dela Inlagd Juli 18, 2009 Quote Dessutom vill jag ha tips om lämplig plats att plocka svamp någonstans utanför Göteborg 19 september. Jag lovar att vi på detta forum ej kommer att avslöja exakt var vi varit! [off-topic] Nu går jag, min vana trogen, OT; men det slog mig att en "forumsträff" i form av en svampexkursion kanske kunde vara något? Om våra damer kunde få, under sakkunnig ledning, plocka svamp så skulle det säkert vara uppskattat. Drömmen vore om vi hade någon här som kunde skilja på giftiga och "mindre giftiga" svampar och ville agera lärare/ledare. Kanske skulle våra damer uppskatta att få lite handledning i svampplockandets ädla konst? Herrarna kan ju sitta i en glänta och dricka öl under tiden! [/off-topic] “The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.” - Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 18, 2009 Dela Inlagd Juli 18, 2009 Hej UT006, Det var en mycket bra ide! Själv är jag ej kompetent vad gäller svamp, men välkomnar förstås någon som anmäler sig frivilligt till detta. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 18, 2009 Dela Inlagd Juli 18, 2009 Jag kan ta hand om undervisningen vad det gäller öldrickning Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 18, 2009 Dela Inlagd Juli 18, 2009 Här eldar man så det röker...i ångbåten Domnarfvet, byggd 1863! http://www.angbatend...domnarfvet.html Idag på Lillälven, mellan Dalälven och sjön Ösjön, den senare en del av sjön Runn. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 18, 2009 Dela Inlagd Juli 18, 2009 Tack för dina trevliga bilder lars När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Från igår, kanske är man gubbsjuk när man gillar en 18-åring Tycker hon har rätt mjuka och goa former här o där och väldigt trevligt att komma in i henne :Drogar-Love(LBG): Riktigt sexig i den åldern :aff: Här väntar hon på att få släppa loss den vilda sidan av sig några timmar senare Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 När det är soliga sommardagar brukar många stadsbor, som jag m fl, som bor i betongen 10 km bort. göra en utflykt till Torsångs Café och bl a beundra båtlivet. http://www.torsangscafe.com/ .och/eller ta en fika...och bli lite avis på alla som har vackra båtar..de 13 dagar på året, som det är så här vackert. ..från andra sidan. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Lite bilder från kiviks marknad Östersjö festivalen i Karlshamn. Tjejen jobbade tivolit mitt mot mig. Nu det bara vänta alla kunder. Bakom godis disken oss grannen. Ahlgrens glass bar. Karnevals tåget på östersjöfestivalen. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Var det Roland som tittade förbi? "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 va det yvone me godiset?? När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Både Roland och Yvonne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 BNE Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Då har hon verkligen lagt på sej sen hon träffade sin nye snubbe.träffar ni henne så hälsa från nong o lennart. När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Hon är ingen ungdom längre även om hon är fräschare än oss skarpingar Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Ja jag träffade henne för första gången för fem år sen då hon alltid låg på betchen som frugan skötte hon var även med på mitt bröllop .sen har jag ju träffat henne på en del marknader men det var ju innan joel kom till.så nu blir det inga marknader mer synd för det va skoj När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Träffade henne på 90-talet genom travet(lindblomarna)men inte sett henne på några år.Mvh Måne som oxå kuskat runt på knallebygd Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Quote Både Roland och Yvonne Vem är Roland? Lite pinsamt så vet jag inte namnet våran trevliga granne med marknads godis. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Ja hon är mycket trevlig har lägenhet vid carrefour i pattis brukar vara där sex månader varje år När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Hittade lite gamla bilder när jag städade en hd Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Tar en till... Saknar Samui nu Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Ser ut som en JAS Gripen som kraschlandar på vattnet.. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Tja, dom har ju köpt några så dom kanske övningslandar. Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 19, 2009 Dela Inlagd Juli 19, 2009 Min prinsessa "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 20, 2009 Dela Inlagd Juli 20, 2009 Ser ut som en JAS Gripen som kraschlandar på vattnet.. [img alt= ]http://../../../Smileys/default/smile.gif Den va bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu