Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Du får lova att inte ta någon svamp heller.

mvh

Hej GD,

Jag lovar att jag inte kommer att ta någon svamp! Kommer snarare att sitta och dricka bärs med andra medlemmar och prata en massa strunt med dom... Vad våra kära thaidamer gör kan jag dock inte lämna några garantier om.

Herr Chang har talat.
Dela på andra sajter

Dessutom vill jag ha tips om lämplig plats att plocka svamp någonstans utanför Göteborg 19 september. Jag lovar att vi på detta forum ej kommer att avslöja exakt var vi varit!

[off-topic]
Nu går jag, min vana trogen, OT; men det slog mig att en "forumsträff" i form av en svampexkursion kanske kunde vara något? Om våra damer kunde få, under sakkunnig ledning, plocka svamp så skulle det säkert vara uppskattat. Drömmen vore om vi hade någon här som kunde skilja på giftiga och "mindre giftiga" svampar och ville agera lärare/ledare. Kanske skulle våra damer uppskatta att få lite handledning i svampplockandets ädla konst?

Herrarna kan ju sitta i en glänta och dricka öl under tiden!  :drinks: [/off-topic]

:wai:

“The only hope for the world is to make sure there is not another USA. We can’t let other countries have the same number of cars, the amount of industrialization, we have in the US. We have to stop these Third World countries right where they are.”

- Michael Oppenheimer, Environmental Defence Fund

Dela på andra sajter

Hej UT006,

Det var en mycket bra ide!

Själv är jag ej kompetent vad gäller svamp, men välkomnar förstås någon som anmäler sig frivilligt till detta.

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Tack för dina trevliga bilder lars

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Från igår, kanske är man gubbsjuk när man gillar en 18-åring  :bag:

Tycker hon har rätt mjuka och goa former här o där och väldigt trevligt att komma in i henne  :Drogar-Love(LBG):

Riktigt sexig i den åldern  :aff:

Här väntar hon på att få släppa loss den vilda sidan av sig några timmar senare

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

När det är soliga sommardagar brukar många stadsbor, som jag m fl, som bor i betongen 10 km bort.

göra en utflykt till Torsångs Café och bl a beundra båtlivet.

http://www.torsangscafe.com/

18juli0151.jpg

.och/eller ta en fika...och bli lite avis på alla som har vackra båtar..de 13 dagar på året, som det är så här vackert.  ;)

18juli0131.jpg

..från andra sidan.  :great:

18juli0211.jpg

Vi har det iaf ganska bra!

Dela på andra sajter

Lite bilder från kiviks marknad Östersjö festivalen i Karlshamn.

Tjejen jobbade tivolit mitt mot mig.

Kivikkarlshamn2009019.jpg

Nu det bara vänta alla kunder.

Kivikkarlshamn2009017.jpg

Bakom godis disken oss grannen.

Kivikkarlshamn2009053.jpg

Ahlgrens glass bar.

Kivikkarlshamn2009054.jpg

Karnevals tåget på östersjöfestivalen.

Kivikkarlshamn2009065.jpg

Kivikkarlshamn2009088.jpg

Kivikkarlshamn2009101.jpg

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Dela på andra sajter

Var det Roland som tittade förbi?

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

va det yvone me godiset??

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Då har hon verkligen lagt på sej sen hon träffade sin nye snubbe.träffar ni henne så hälsa från nong o lennart.

Dela på andra sajter

Hon är ingen ungdom längre även om hon är fräschare än oss skarpingar  :crazy: Mvh Måne

Måne

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja jag träffade henne för första gången för fem år sen då hon alltid låg på betchen som frugan skötte

hon var även med på mitt bröllop .sen har jag ju träffat henne på en del marknader men det var ju

innan joel kom till.så nu blir det inga marknader mer synd för det va skoj

Dela på andra sajter

Träffade henne på 90-talet genom travet(lindblomarna)men inte sett henne på några år.Mvh Måne som oxå kuskat runt på knallebygd

Måne

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja hon är mycket trevlig har lägenhet vid carrefour i pattis brukar vara där sex månader varje år

Dela på andra sajter

Hittade lite gamla bilder när jag städade en hd

246kpbq.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

Tar en till...

Saknar Samui nu

2hwhgk.jpg

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Dela på andra sajter

swedenfarang

Ser ut som en JAS Gripen som kraschlandar på vattnet.. :)

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Dela på andra sajter

Tja, dom har ju köpt några så dom kanske övningslandar.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ser ut som en JAS Gripen som kraschlandar på vattnet.. [img alt= :) ]http://../../../Smileys/default/smile.gif    Den va bra  :D  

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...