Sam sip sam Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Precis som vi så har bulgarer försäkringar också Självrisken får chauffören betala och han var från Makedonien och har 60 euro om dagen när han jobbar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Saen Suk. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Våran publika utomhusbokbytarlåda här i Årsta.. Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Lekte miljöinspektör och kontrollerade en gård.pga av anonym anmälan. Inget attt anmärka på, hittade vara några kulturskatter väl värda att bevara åt eftervärlden. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SSS Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Dottern med kusin skojar till det när det regnar: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Lite bilder från årets Storsjöyra! God Damn!!! Champange, så där! The gang! Är detta supermakro!? Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Lyckdes få en trollslända att posera i Udon Leif Och jag på väg att inspektera våra odlingar.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Stora grabben för en gångs skull utan halva stranden i munnen.På Waikiki -91 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Visst kan Sverige vara vackert, men jag föredrar ändå värmen i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Pojkar och flickor, blir ni sugna på att resa? Många skäller på Thai Airways, men jag tycker dom är bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd September 7, 2012 Dela Inlagd September 7, 2012 Mitt gamla hemland SKÅNE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Visst kan Sverige vara vackert, men jag föredrar ändå värmen i Thailand. Jävlar vilka fina bilder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Kanon frisyr.....hehehehehe. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Lite bilder från förra veckan. Turkish Airlines nya ekonomi klass. Hmmm inte alltid man hamnar där man tänkt... Gubben i månen i två olika skepnader. Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Våran publika utomhusbokbytarlåda här i Årsta.. Med vänlig hälsning, Bra idé men jag hoppas allmänhyllan tas in när det regnar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Hemfosa By Morning Runt femsnåret idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Bra idé men jag hoppas allmänhyllan tas in när det regnar. Då har den väl fått stå inne hela sommaren. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 En tuffing på jobbet, bilden tagen från ca 2 m. Blev skjuten dan efter. Vägrade lämna området. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andersbangkok Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Jo det kan jag göra på månda.när alla stolar har försvunnit Satt i hytten å plåta lite kommer en Ryss och börjar fråga på ryska Så det var bara och lägga ner fotandet Har en länk http://fh.volvotruck...tml#section10/0 men den ger inget Di har ju byt reklam byrå till nåt mer flachigt med lin dansare mm mm Har ju vart jäkligt hemligt i ett halvår nu med maskerade blir och parkerade bakom en 2 raders på höjd containrar inte ens vi som jobbar på tuve fick nån skymt av av bilen Hade jag försökt och plåta bilen å lagt ut den på mpr så hade jag åkt ut Nåväl den är helt ny med ny hytt ny framaxel mm mm mm så nu får Mercedes en blåslampa i arslet.Den nya VD en har besökt Tuve fabriken 6 gånger på ett halvår .Leif Johansson besökte Tuve 2 grr på 6 år Och en av di besöken blev han Utbuad Vi är ju omkring 12000 som jobbar på volvo truck nu blir det en del jippo i gbg och 9000 tusen ska gå och mingla i Skandinaviun til helgen .Jag ska inte gå då Joel ska leka med sina kompisar .jag tar några stänkare å klipper gräset i stället Jag hoppas verkligen det blir en succé! Vi behöver all industri vi kan ha i Sverige! Kämpa på! Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv." "Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 (ändrad) Grabben har lyckats på jobbet, tur man jobbar en bit ifrån. Vill fan städa upp det där. Bara 8000 burkar på golvet. Snake Ändrades September 8, 2012 av Babysnake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Tar på krafterna att röja upp skiten. Dessa slappa latinos. Jobbat med den rackaren i 15 år. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Grabben har lyckats på jobbet, tur man jobbar en bit ifrån. Vill fan städa upp det där. Bara 8000 burkar på golvet. Snake Det är bara Rom och is som saknas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Jävlar vilka fina bilder. Tack!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 En tuffing på jobbet, bilden tagen från ca 2 m. Blev skjuten dan efter. Vägrade lämna området. Snake Fin vove! RIP! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 8, 2012 Dela Inlagd September 8, 2012 Jag hoppas verkligen det blir en succé! Vi behöver all industri vi kan ha i Sverige! Kämpa på! Ursäkta länken var ju bra. ha ha.Det du Gawar få service på Hittler kälken under färd ha ha.å 33an kan ju ta med sin hund också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu