Khun Ken Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Jodå, snaps finns. Ska bara få en norrländsk granne att baka lite tunnbröd först. En Piper Cherokee, min dotter, då 17, som övar landningar Oscar. Väcker sköna minnen, själv skolade jag mig i början av 80-talet på Chalmers Flygklubb i Göteborg med Säve som hemmaflygplats Skolade i en Piper Tomahawk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Nästan rätt (tror jag), den sista är nog en Chrysopelea Ornata, Golden Tree Snake, Thailands vanligaste orm. Oscar. Naturligtvis är det Ornata, tack. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Hamnen i Hjo. Igen... "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Hamnen i Hjo. Igen... Hjo men visst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Alla goda ting är tre, sägs det . . . Här kommer tre fluffiga moln ovanför tre lummiga träd i Hjo hamn. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Vanessa engagerar ungarna på stranden... Jättebra bild, jag blev glad när jag såg den, tackar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Jättebra bild, jag blev glad när jag såg den, tackar. Tack för det, alltid trevligt att kunna glädja någon! Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Hamnen i Hjo. Igen... Såg du till Siam-Nilsson ? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Alla goda ting är tre, sägs det . . . Här kommer tre fluffiga moln ovanför tre lummiga träd i Hjo hamn. Tja Edvard och/eller Siam ... håll reda på vilket nick du/ni använder er av /ENis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Såg du till Siam-Nilsson ? /Enis Svar nej. Men hade jag gjort det skulle nog antagligen frågan lydit: Är det månne Herr Siam-Nilsson som är ute och åker? "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 (ändrad) Tja Edvard och/eller Siam ... håll reda på vilket nick du/ni använder er av /ENis Edvardpop är edvardpop och ingen annan. Ändrades September 4, 2012 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 Här är anledningen till att undertecknad inte har kunnat sitta hemma vid burken och publicera bilder på MPR...på några dagar... nedrans träd som faller hela tiden och sliter ned min telelina...hrrmmfff Nåväl, nu fixat och det får väl bli lite bilder ikväll.! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Här är anledningen till att undertecknad inte har kunnat sitta hemma vid burken och publicera bilder på MPR...på några dagar... nedrans träd som faller hela tiden och sliter ned min telelina...hrrmmfff Nåväl, nu fixat och det får väl bli lite bilder ikväll.! Burr, jag avundas dig inte NK! Att sitta och surfa med ett 56k modem via telefonsladden kräver sitt mått av tålamod detta oavsett om sladden är av eller ej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Trevlig utsikt så här ifrån sängen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Trevlig utsikt så här ifrån sängen. Jättefint, men var är alla vattenbufflar? SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Trevlig utsikt så här ifrån sängen. Jasså kom du fram till sängen ,var du nykter i går he he ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Jättefint, men var är alla vattenbufflar? SN Jag vet inte. Jag är ensam hemma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Från ett besök i Kambodja 2004, Tuol Sleng eller S-21 som var en av tusentals tortyrcentraler över hela den "Demokratiska republiken Kampuchea" De som överlevde-eller var vid liv kanske man ska säga när Vietnameserna intog Phnom Penh 1979. De som inte överlevde hamnade här... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Trevlig utsikt så här ifrån sängen.Stekare,som vanligt Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Burr, jag avundas dig inte NK! Att sitta och surfa med ett 56k modem via telefonsladden kräver sitt mått av tålamod detta oavsett om sladden är av eller ej 56K?! Nä sådant har jag inte råd med. Jag kör med ett 14 400 uppringande modem som fungerar bra, på nätterna. Det är faktiskt ADSL från bredbandsbolaget. Ingen fast hemtelefon. Jag har väl för det mesta 6 Megabit. Det är max vad jag kan få i skogen. Har haft Telia tidigare med samma hastighet. Tyvärr har jag urusel mottagning på mobilerna, annars kanske jag kunde få bättre spunk med trådlöst modem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Går åt rätt håll iaf. Se om man hinner lossa Gällivare idag eller om de blir imon bitti. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Kantarells Bror & en God Vän! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Borgmästarens Son Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Tur att de finns radio när man jobbar själv Jag gick i ett kvarter idag Som en gång var min hela värld Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changfi Fa Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 Här satt jag idag... Älgjakt avklarat, bjarne i morgon... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 5, 2012 Dela Inlagd September 5, 2012 10 mil kvar. Lossa imorgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu