Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Jodå, snaps finns. Ska bara få en norrländsk granne att baka lite tunnbröd först.

En Piper Cherokee, min dotter, då 17, som övar landningar

Oscar.

Väcker sköna minnen, själv skolade jag mig i början av 80-talet på Chalmers Flygklubb i Göteborg med Säve som hemmaflygplats Skolade i en Piper Tomahawk.
Dela på andra sajter

Nästan rätt (tror jag), den sista är nog en Chrysopelea Ornata, Golden Tree Snake, Thailands vanligaste orm.

Oscar.

Naturligtvis är det Ornata, tack.
Dela på andra sajter

Hamnen i Hjo. Igen...

IMG_3316-Kopia2.jpg

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Alla goda ting är tre, sägs det . . .

Här kommer tre fluffiga moln ovanför tre lummiga träd i Hjo hamn.

post-5068-0-52951800-1346767985.jpg

Dela på andra sajter

Jättebra bild, jag blev glad när jag såg den, tackar.

Tack för det, alltid trevligt att kunna glädja någon!

Life is so simple... Life starts with birth and ends with death...

/ www.lord.se

Dela på andra sajter

Alla goda ting är tre, sägs det . . . Här kommer tre fluffiga moln ovanför tre lummiga träd i Hjo hamn.

Tja Edvard och/eller Siam ... håll reda på vilket nick du/ni använder er av :crazy:

/ENis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Såg du till Siam-Nilsson ?

/Enis

Svar nej. Men hade jag gjort det skulle nog antagligen frågan lydit: Är det månne Herr Siam-Nilsson som är ute och åker?

"People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." -  Charles Bukowski

Dela på andra sajter

Tja Edvard och/eller Siam ... håll reda på vilket nick du/ni använder er av :crazy:

/ENis

Edvardpop är edvardpop och ingen annan.

Ändrades av edvardpop

Dela på andra sajter

Här är anledningen till att undertecknad inte har kunnat sitta hemma vid burken och publicera bilder på MPR...på några dagar...

nedrans träd som faller hela tiden och sliter ned min telelina...hrrmmfff

Nåväl, nu fixat och det får väl bli lite bilder ikväll.!

post-6637-0-69871300-1346779808_thumb.jp

post-6637-0-02382800-1346779834_thumb.jp

Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Här är anledningen till att undertecknad inte har kunnat sitta hemma vid burken och publicera bilder på MPR...på några dagar...

nedrans träd som faller hela tiden och sliter ned min telelina...hrrmmfff

Nåväl, nu fixat och det får väl bli lite bilder ikväll.!

Burr, jag avundas dig inte NK!

Att sitta och surfa med ett 56k modem via telefonsladden kräver sitt mått av tålamod

detta oavsett om sladden är av eller ej ;)

Dela på andra sajter

Från ett besök i Kambodja 2004, Tuol Sleng eller S-21 som var en av tusentals tortyrcentraler över hela den "Demokratiska republiken Kampuchea"

post-3473-0-07960800-1346832748_thumb.jp

De som överlevde-eller var vid liv kanske man ska säga när Vietnameserna intog Phnom Penh 1979.

post-3473-0-69751100-1346833010_thumb.jp

De som inte överlevde hamnade här...

post-3473-0-37161800-1346833369_thumb.jp

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Dela på andra sajter

Burr, jag avundas dig inte NK!

Att sitta och surfa med ett 56k modem via telefonsladden kräver sitt mått av tålamod

detta oavsett om sladden är av eller ej :wink:

56K?! Nä sådant har jag inte råd med. Jag kör med ett 14 400 uppringande modem som fungerar bra, på nätterna.

Det är faktiskt ADSL från bredbandsbolaget. Ingen fast hemtelefon. Jag har väl för det mesta 6 Megabit. Det är max vad jag kan få i skogen. Har haft Telia tidigare med samma hastighet.

Tyvärr har jag urusel mottagning på mobilerna, annars kanske jag kunde få bättre spunk med trådlöst modem.

:-)

Dela på andra sajter

Borgmästarens Son

Tur att de finns radio när man jobbar själv

post-6930-1346844842,02_thumb.jpg

Jag gick i ett kvarter idag
Som en gång var min hela värld
Allting var ju enklare då. Men ingenting kan bli var det var

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...