leifen Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Från ett regnigt Umeå till ett regningt Udon.. Leif Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Jag åker väl buss som ni andra jag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Några sensommarbilder från Hjo - tagna lördagen den september. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Härliga söndag! Och pizza på G! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Mat på G Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Några sensommarbilder från Hjo - tagna lördagen den september. Är det inte jobbigt å ha en utbytes student hemma Å fixa nya upplevelser hela tiden.Så möke glass som ni ätit sen hon kom hit ar ni nog inte ätit på 3 år När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Mat på G orm eller ödla :giggle: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Är det inte jobbigt å ha en utbytes student hemma Å fixa nya upplevelser hela tiden.Så möke glass som ni ätit sen hon kom hit ar ni nog inte ätit på 3 år Nej det är inte jobbigt. Faktiskt kul och bra för oss att behöva lyfta på häcken och komma ut lite. Vi hittar inte på en massa extra, utan låter henne hänga med när vi åker ut och det tycker hon är "awesome" av någon outgrundlig anledning, ha ha. Till stugan åker vi ju upp ändå, och lite cykelturer mm blir det även om inte dessa utflykter alltid förevigas på Mpr. Det underlättar dock att tjejen är lugn, väluppfostrad och sudiemotiverad , så på den fronten är det inga problem. SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 (ändrad) Hoppas jag inte e fel. Osmidigt att vända här med 48 ton Ändrades September 3, 2012 av Gawar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Härliga söndag! Och pizza på G! Har du både napp och pipmugg numera Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Har du både napp och pipmugg numera Japp hur ska mamsen annars få tyst på mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Japp hur ska mamsen annars få tyst på mig Eller hade du "bortamatch" Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Eller hade du "bortamatch" Tror det är den här kravall ungen som e skyldig... (syster son) då jag e skötsam och inte går på bortamatcher Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Hoppas jag inte e fel. Osmidigt att vända här med 48 ton Jaha har du vänt eller fick du rygge tillbaka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Jaha har du vänt eller fick du rygge tillbaka Det var rätt. Ut i skogen med 28t koppar kabel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Viva espana här kommer jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Det var rätt. Ut i skogen med 28t koppar kabel Var det en englandstrailer ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Var det en englandstrailer ? Jajjamensan... Jävla dynga.. Fel luftkopplingar, inga bakljus och veven til stödbenen på vänster sida... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Jajjamensan... Jävla dynga.. Fel luftkopplingar, inga bakljus och veven til stödbenen på vänster sida... och överlast dessutom ,men i morgon är det tillåtet med fullt tonage igen he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 och överlast dessutom ,men i morgon är det tillåtet med fullt tonage igen he he Gäller de även inrikes lass med utlänsk trailer? Trailern i ju engelsk reggad, men jag lastade den i göteborg i fredas kväll å lossade nässjö idag på morgonen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Gäller de även inrikes lass med utlänsk trailer? Trailern i ju engelsk reggad, men jag lastade den i göteborg i fredas kväll å lossade nässjö idag på morgonen.. Nej då var det ok ,trodde du hämtade den i hamnen och den kom från england ,sorry Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Härliga söndag! Och pizza på G! Cool start var det!Cracsh pang booom! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Cool start var det!Cracsh pang booom! Japp! Synd på alonzo bara, gillar honom... Men håller på kimi raikkönen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Det var rätt. Ut i skogen med 28t koppar kabel Jasså, ere du som snott dom? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Ken Inlagd September 3, 2012 Dela Inlagd September 3, 2012 Hej! Skulle vilja dela med mig av några bilder från mitt "husbygge" i Thailand. Bilderna är rätt stora så jag måste nog krympa ner dom, hur många mb. är lämlig storlek på en bild? Thaksam för svar Khun Ken คุณเคนท์ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu