Soengsang Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Nu sitter speldosan där Sent by my flintaphone and Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Nu sitter speldosan där Sent by my flintaphone and Tapatalk Men det var väl i finklassen det där? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Men det var väl i finklassen det där? Premium ekonomi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Premium ekonomi å inge widescreen ... 4:3 känns som bildrörs-Tv "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Dagens bild får bli en av de sämsta bilder jag någonsin plåtat. Från Bangla igår med en maxzoomad mobilkamera Om ni missade vad jag försökte plåta så syns det kanske bättre på denna hemsk suddiga delförstoring Brinnande elkabel, strax utanför nyss nerbrunna Tiger. Den här gången var det som tur vara bara kabeln som tog eld. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Sonen.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Sonen.. Blir nog lika kaxig som pappa Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Blir nog lika kaxig som pappa Tack! får hoppas det ... eller inte mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Dagens bild får bli en av de sämsta bilder jag någonsin plåtat. Från Bangla igår med en maxzoomad mobilkamera Om ni missade vad jag försökte plåta så syns det kanske bättre på denna hemsk suddiga delförstoring Brinnande elkabel, strax utanför nyss nerbrunna Tiger. Den här gången var det som tur vara bara kabeln som tog eld. Så dåliga bilder kan man bara få från en iPhone eller? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Tack! Jag justerar oftast mättnaden i Window fotogalleri. Ju mindre mättnad desto mer försvinner färgen i bilden och till slut ser nästan bilden svartvit ut. Till slut när man dragit ner mättnaden i bott så blir bilden svartvit ska det va. Men här en bild till som exempel från Burma under Songkran tidigare i år där mättnaden nästan är i bott och det bara är lite färg kvar. Nackdelen är att det inte går att välja en specifik detalj i Windows Live Photo Gallery där färgen ska finnas kvar men det är säkert möjligt i mer avancerade program(som man naturligtvis borde ha lärt sig vid det här laget). "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Grabben på äventyr i Isaan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Hej smukke Ikke alle mener vi er så dejlige os faranger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Tidlig morgen på vej til fruens job tog vi dett foto,presis til venstra for träerne står der 2 Elge. Förste gang på 23 år jeg har set her i Skåne.Vi havde bare mobilen med så ingen soom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Så dåliga bilder kan man bara få från en iPhone eller? Min pappa är starkare än din. Å dessutom polis... Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Min pappa är starkare än din. Å dessutom polis... Min pappa är polischef Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Lite bilder från Nordens Ark :rotfl: Avslutar med en Smögen bild När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Idag är hon vresig... /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Augusti 29, 2012 Dela Inlagd Augusti 29, 2012 Min pappa är starkare än din. Å dessutom polis... Min pappa är polischef Det här e MIN pappa... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Augusti 30, 2012 Dela Inlagd Augusti 30, 2012 (ändrad) http://www.patana.ac.th/ Atom har hamnat på samma sida som Yingluck och dessutom användades en tablet, förvisso inte den kinesiska varianten som Yingluck delat ut till vissa andra skolor, utan en mainstream i-Pad men iallafall. Nu borde jag få lite risfältscred Edit: Ska kanske tillägga att jag inte tagit bilderna själv men då åtminstonde en (?!) av dem visar en familjemedlem så tycker jag det är OK. Ändrades Augusti 30, 2012 av Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 30, 2012 Dela Inlagd Augusti 30, 2012 http://www.patana.ac.th/ Atom har hamnat på samma sida som Yingluck och dessutom användades en tablet, förvisso inte den kinesiska varianten som Yingluck delat ut till vissa andra skolor, utan en mainstream i-Pad men iallafall. Nu borde jag få lite risfältscred Är det Atom till vänster om Yingluck,f-n va hon har blivit gammal,är det solens påverkan? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Roi Et Perra Inlagd Augusti 30, 2012 Dela Inlagd Augusti 30, 2012 Hittade denna på FB. Nu skall man plugga, plugga, plugga. Undra vad man skall bli när man blir stor? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Augusti 30, 2012 Dela Inlagd Augusti 30, 2012 Min fru och en kompis på jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 30, 2012 Dela Inlagd Augusti 30, 2012 Min fru och en kompis på jobbet. Hon får göra grovjobbet ser jag Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Augusti 30, 2012 Dela Inlagd Augusti 30, 2012 Ja det gör hun,men hun trivs med det och har bra jobber kompis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 30, 2012 Dela Inlagd Augusti 30, 2012 Danska kungafamiljen vet hur en båt ska se ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu