Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Tackar! Ja, ibland har man tur men här uppmanade jag faktiskt en förbipasserande familj då jag högt röt: "Skicka hit en unge för fasen!" och det gjorde väl kanske inte bilden sämre precis... Nä, så var det så klart inte. Den lilla flickan dök helt enkelt bara upp nere i vänsterhörnet, antagligen på jakt efter de såpbubblor som nallen ovanför henne blåste ut. Skulle kanske lagt in den här bilden också för att förtydliga vad som upptog hennes uppmärksamhet. Jag gillar också bilden med flickan som sträcker armarna efter såpbubblor, Men vad är det för en knepig gubbe iklädd skorstenshatt som kommer knatande en bit längre ner på gatan? SN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Mycke snygga bilar var det. Sen fotade jag en Audirs. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 (ändrad) Mycke snygga bilar var det. Snake Imperial´n är grymt snygg. Det måste dofta underbart där inne i kupén med alla olika wunderbaums SN Ändrades Augusti 26, 2012 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Lite pix från Sabang och Ac i Flappeland. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Lite fler pix. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 (ändrad) Jag gillar också bilden med flickan som sträcker armarna efter såpbubblor, Men vad är det för en knepig gubbe iklädd skorstenshatt som kommer knatande en bit längre ner på gatan? SN Skorstenshatt?! Det får jag allt ta och kolla lite närmare på om det nu är så att en knepig gubbe vandrar Göteborgs gator runt iförd en sådan otidsenlig huvudbonad. Lite inzoomning här då: Nä, den mannen var hattlös men jag håller med dig om att det på ursprungsbilden faktiskt ser ut som att han har en hatt på sig. Vem kan det va förresten? Menar Göteborg är väl inte så stort 555 Ändrades Augusti 26, 2012 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 (ändrad) Sista bilderna. En hel bild från Wat Santinivas. Snake Ändrades Augusti 26, 2012 av Babysnake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Lite bilder från Badhelg i Hua Hin på barn & barnbarn hemsänt av Fru Kantarell Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Ja så har man varit på Antikrundan som gjorde ett stopp i Gävle Tyvärr så ville de ej värdera de utprintade trådarna om "hur man kopplar in en spis" samt "Vattenkokartråden" När jag kom kvart i tolv såg det redan ut så här, tog en dryga 2,5 timme innan man var innanför porten. Grannen min var där med denna fela, han kanske får vara med i TV. Hel klart det objekt som stack ut mest i mina ögon. Kön ringlar långsamt Made in China troligtvis. Kurtan och proogramlederskan på en fantastik Iphone bild då man använder ZOOOm. Ja snart är det min tur Vid böcker och leksaksbordet. Hade med mig två tavlor och fyra tryck. affektionsvärdet klart högre en auktionsvärdet. men det var bra konst och trevliga tryck. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Tyvärr så ville de ej värdera de utprintade trådarna om "hur man kopplar in en spis" samt "Vattenkokartråden" Enis. Bättre att va kopplare och ha vatten på kvarnen. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Lite fler pix. Är det poolen på Bonanza. BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Thai stail i Sverige När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Är det poolen på Bonanza. Det där är poolen på Genesis som hotellet hette på den tiden. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Svennehimmel över Skåne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Var och tittade på Rikets Änglar (fotbollsturnering för Blåvitt supportrar) igår. Runt 30 lag deltog. Ett av lagen hette Kamratgården, de hade några bekanta ansikten i laguppställningen. Undrar om det inte är dax för comeback IFK behöver all hjälp dom kan få. Nr 7 en legend som spelare, som sportchef inte lika framgångsrik Håkan Mild Lite direktiv till damerna i laget. En annan svensk ängla hjälte. Kenneth Andersson De gamla takterna satt fortfarande i men fan vad gamla dom blivit, själv blir man bara yngre. Mål!!!!!!!!!! Kodak moment... Hmmmm passiv rökning... Gott om folk. Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stugan5 Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Thai stail i Sverige Finns det en (någon) bonnläpp i Sverige som har trafikvett? Inte enligt mig ianästanllafall, efter att nästan gjort skrot av både bil och mig ett antal ggr (10-15). Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Dagens bild får bli på den här cykeln. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Stackars gumma - Ett ganska tröstlöst evighetsgöra då hon har förklarat krig mot allt vad gräs heter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 27, 2012 Dela Inlagd Augusti 27, 2012 Stackars gumma - Ett ganska tröstlöst evighetsgöra då hon har förklarat krig mot allt vad gräs heter Den sittställningen klarade jag nog inte ens som nyfödd Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 En sista släng Göteborgsbilder här från den senaste seyouren i stan, sedan får det nog va bra med foton därifrån på ett tag...änna. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 En sista släng Göteborgsbilder här från den senaste seyouren i stan, sedan får det nog va bra med foton därifrån på ett tag...änna. Snygga bilder.Hur bär man sig åt för att få vissa detaljer i färg medan andra är svartvita? Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 (ändrad) Snygga bilder.Hur bär man sig åt för att få vissa detaljer i färg medan andra är svartvita? Tack! Jag justerar oftast mättnaden i Window fotogalleri. Ju mindre mättnad desto mer försvinner färgen i bilden och till slut ser nästan bilden svartvit ut. Har även gjort det i photobucket men det går nog göra i de flesta bildredigeringsprogram. Ojusterad... Justerad... Ändrades Augusti 28, 2012 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Dagens problem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 En sista släng Göteborgsbilder här från den senaste seyouren i stan, sedan får det nog va bra med foton därifrån på ett tag...änna. Kunde faktiskt tänke mig å bo i "Jööteborg"! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 28, 2012 Dela Inlagd Augusti 28, 2012 Mot Öland... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu