acdc Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 När grabbarna vilade middag idag Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Vegabaren Haninge idag Vad faan e det som ryker? ? Saab 2taktare eller? ?? Nä, en pissgul gammal 240,,,,,,,,, C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Feb 87 kul Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Vegabaren mer lungnare. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Polarns Buick. Pontjagare. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Skiiiiii 97 Whistler, Canada Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Fyllebuskar. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Fyllebuskar. Snake Tack gubbar nåt sånt har vi inte här på bäst kusten :36: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Festen fortsätter. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 (ändrad) Mycket bilar, skickar upp en av mina gamla x. Ändrades Augusti 25, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Sen lite till. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Hej Farväl till vänner, grannar och Thailand... Lille Leo bakom galler. Bye bye party med grannarna i Min Buri. Lite "snören" på armarna för god lycka för det nya livet i Sverige. Lite ljus för god lycka på resan till det lilla landet Sverige. Många har rest.. Full fart med packning till containern.. Så var det att ställa upp sig på den obligatoriska hej då bilden.. Ha en kanonbra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Reptilpöl.. Road to nowhere.. Skön mix av färger.. Inget hem utan detta.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Thaigrillat.. Jang moo jang.. En utflykt till nåt vattenfall.. Givetvis ska svärmor posera.. En Thaikines svalkar av sig.. Va f-n e drickat nånstans..Sleten redan innan vi kom fram.. Frugan gick å gömde.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Det här är nåt som jag troligen aldrig kommer att lära mig att begripa: Trots att svärmor å far har en sån här Som tömmes 3 gånger i veckan.. Så ska det eldas å slängas lik förbannat, Trädgår´n ser ut som en jävla soptipp. Känns det igen.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Lite utflyktsbilder.. Hmm var kan denna swimmingpool finnas nånstans månntro.. Min nye fyrbente och bäste vän.. Nåt bygge på gång, på min lyckligt lottade frugas strandtomt vid floden Pi.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Det här är nåt som jag troligen aldrig kommer att lära mig att begripa: Trots att svärmor å far har en sån här Som tömmes 3 gånger i veckan.. Så ska det eldas å slängas lik förbannat, Trädgår´n ser ut som en jävla soptipp. Känns det igen.. Vi källsorterar där jag bor! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Igår tog vi en tur ut till bryggan vid Långedrags värdshus. Frugan tog en bild på vår inneboende. Ibland händer det att man i bakgrunden får med något som som förbryllar en, så även denna gång. . . Vad är det där för en mörk och lurvig figur som står vid muren framför kostymnissen? En huvudlös chimpans, ett troll eller helt enkelt ett vanligt SPÖKE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Festen fortsätter. Snake Varför la han inte satt sen i dörr hålet hålet i stället När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Varför la han inte satt sen i dörr hålet hålet i stället Rebus? Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Hej Farväl till vänner, grannar och Thailand... Lille Leo bakom galler. Bye bye party med grannarna i Min Buri. Lite "snören" på armarna för god lycka för det nya livet i Sverige. Lite ljus för god lycka på resan till det lilla landet Sverige. Många har rest.. Full fart med packning till containern.. Så var det att ställa upp sig på den obligatoriska hej då bilden.. Ha en kanonbra dag! Välkomna till Svedala Hoppas ni får ett bra liv här När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Hmm var kan denna swimmingpool finnas nånstans månntro.. Så nice ut vardå? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Det här är nåt som jag troligen aldrig kommer att lära mig att begripa: Trots att svärmor å far har en sån här Som tömmes 3 gånger i veckan.. Så ska det eldas å slängas lik förbannat, Trädgår´n ser ut som en jävla soptipp. Känns det igen.. Ja tyvärr, samma visa i damens hemby. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 (ändrad) Underbar bild med den lilla tjejen i vänstra hörnet som sträcker ut armarna efter något.. Tackar! Ja, ibland har man tur men här uppmanade jag faktiskt en förbipasserande familj då jag högt röt: "Skicka hit en unge för fasen!" och det gjorde väl kanske inte bilden sämre precis... Nä, så var det så klart inte. Den lilla flickan dök helt enkelt bara upp nere i vänsterhörnet, antagligen på jakt efter de såpbubblor som nallen ovanför henne blåste ut. Skulle kanske lagt in den här bilden också för att förtydliga vad som upptog hennes uppmärksamhet. Här en bild till tagen på Haga Nygata mot Vasagatan till. Ändrades Augusti 26, 2012 av edvardpop "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 26, 2012 Dela Inlagd Augusti 26, 2012 Mera plåtsex. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu