Soengsang Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 På vilket sätt är hosted bättre? Varför ska man använda det? Underliga fiskespön ni har! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Underliga fiskespön ni har! Ja det nappade dåligt också Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Var fan är handväskan, glömde jag den? Tror den låg kvar i badkaret efter din piruett där manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Korrekt! Bra minne. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Testar från Iphone. Inte tycker jag det blir så dåligt men det är klart Bibbens dimmiga gatubilder är väl förståss finare Den bilden blev ju jäkligt bra, men dina 2 nästkommande är så där typiskt iphone gryniga som mina bilder brukar bli.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 På vilket sätt är hosted bättre? Varför ska man använda det? Funkar lika bra vilket jag kör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Den bilden blev ju jäkligt bra, men dina 2 nästkommande är så där typiskt iphone gryniga som mina bilder brukar bli.. Jo de blir ju lite olika i kvalite. Kan kanske bero på skit på glaset framför linsen ibland. Man ska nog tänka på att torka av det innan man knäpper. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 De är gott med öl Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 De är gott med öl Torkade du inte av nu igen....skit bakom glaset Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Torkade du inte av nu igen....skit bakom glaset Ja skänker man såna straffsparkar får man väl skylla sig själv Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Funkar lika bra vilket jag kör Kanske behövs körkort för vissa Knasen är ju en dokumenterad tekniknörd Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Gud giv mig styrka Pappa .jag har inga kläder att sätta på mig idag /Enis Du är icke ensam “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Hvad med lidt orkideer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Buta Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Inte dagens men sent 80-tal tror ja. Playa de las Americas, Teneriffa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krafta Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Testar från Iphone. Inte tycker jag det blir så dåligt men det är klart Bibbens dimmiga gatubilder är väl förståss finare Fin bild! En politiker delar in människosläktet i två klasser: verktyg och fiender.(Friedrich Wilhelm Nietzsche) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 24, 2012 Dela Inlagd Augusti 24, 2012 Kanske behövs körkort för vissa Knasen är ju en dokumenterad tekniknörd Nä Nä Spis nörd När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matthew Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 I veckan som gick var vi på lite teambuilding på Rävgården utanför Göteborg. Där fick man köra ett gäng sköna bilar. Två framdelar ihop svetsade. Han fram gasade, bromsade och styrde. Han där bak styrde bakhjulen precis som när man backar, spännande. Ser kanske ut som en vanlig bil. men om man tittar lite närmare... Han till vänster gasar,bromsar och styr framhjulen. Han till höger styr bakhjulen. Denna härliga trehjuling hade som ett "kundvagnshjul" där bak som inte gick att styra. Snabbt ut för att resa konerna och tillbaks till bilen innan tidtagningen stoppades. Fanns också en bil som körde till vänster när man svängde höger och tvärt om, det gick la så där. Och så fanns det en femte och sista bil där den ena satt fram och gasade, bromsade och den andre satt där bak och styrde iförd ögonbindel. Han där fram gav direktiv hur den "blinde" skulle svänga. På dessa två finns tyvärr inga bilder. En kväll med många skratt... Tam dii dai dii, tam chua dai chua DONATION TILL BRÄNNSKADADE POP GÖRS MED HJÄLP AV DENNA TRÅD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burpan5 Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Svärmor och styvson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Polarns fru med väninna. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Haga, Göteborg. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Sex i skoven Så ventetiden på de sexuelle aktiviteter skulle blive færdige så fandt jeg lige lidt orkideer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Haga, Göteborg. Underbar bild med den lilla tjejen i vänstra hörnet som sträcker ut armarna efter något. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Frugan var och handlade med några kompisar och köpte ett par böcker åt mig. "I thought the names looked Swedish", och det gör de ju, ingen aning om de är något bra dock. Själv var jag hemma med Atom och bästa kompisen, matade lite fiskar i den gemensamma trädgården. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Frugan var och handlade med några kompisar och köpte ett par böcker åt mig. "I thought the names looked Swedish", och det gör de ju, ingen aning om de är något bra dock. Själv var jag hemma med Atom och bästa kompisen, matade lite fiskar i den gemensamma trädgården. Jomenvisst är det svenska författarinnor till böckerna. Jag har läst alla tre du fick samt några till av Åsa Larsson och Camilla Läckberg fast skrivna på svenska, tack och lov för mig. Jag gillade dom i alla fall. Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 25, 2012 Dela Inlagd Augusti 25, 2012 Frugan var och handlade med några kompisar och köpte ett par böcker åt mig. "I thought the names looked Swedish", och det gör de ju, ingen aning om de är något bra dock. Själv var jag hemma med Atom och bästa kompisen, matade lite fiskar i den gemensamma trädgården. För mig är det helt OK att läsa Camiila Läckberg tycker böckerna är riktigt bra och det brukar bli sträckläsning. Problemet är att dom är så lika i stilen dom "nya" svenska författarinnorna att det är svårt att hålla koll på vem är vem och vilka böcker man läst. Storförsäljare är dom och inte alla stofiler är lika förtjusta .. http://m.expressen.se/noje/gralet-om-lackberg/?partner=www Med vänlig hälsning, "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu