Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Inte dagens men från söndagens Skansen besök

Ändrades av Khemmarat

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Dela på andra sajter

En liten vilopaus på bergstoppen

Hälsningar

Är det hustrun.... i så fall grattis--- ser sällan sportiga thiadamer i Thailand
Dela på andra sajter

Är det hustrun.... i så fall grattis--- ser sällan sportiga thiadamer i Thailand

Ja det är frugan på bergstoppen

Hälsningar

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Divereaffär Tallin

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Dotterns 4-årskalas. Sockerspeedade barn.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Det finns ju många sportiga thai damer i ChaingMai.

Dela på andra sajter

Detta verkar ju lite onödigt nitiskt att lappa en bil när de lastar ur en soffa. Han stod väl där i tio minuter ungefär.

Här försöker han snacka med lappgubben

55e1fc6d-461d-500a.jpg

Här får han boten

55e1fc6d-45af-eec0.jpg

Här går lappgubben vidare mot nya utmaningar

55e1fc6d-467b-4402.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Detta verkar ju lite onödigt nitiskt att lappa en bil när de lastar ur en soffa. Han stod väl där i tio minuter ungefär.

Här försöker han snacka med lappgubben

55e1fc6d-461d-500a.jpg

Här får han boten

55e1fc6d-45af-eec0.jpg

Här går lappgubben vidare mot nya utmaningar

55e1fc6d-467b-4402.jpg

va e bilderna :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Kul o köra med bilarpost-3145-1345738384,27_thumb.jpg

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Dela på andra sajter

va e bilderna :crazy:

Ja, det undrar jag också.

Tror det är nåt fel hos tapatalk för jag lade upp dem på ett annat forum och det fungerande inte där heller. Hade liknande problem igår eller om det var i förrgår (i bilgodistråden) men efter ett tag så kom bilderna fram. Jag hoppas de kommer fram snart.

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Står i Strömstad å inväntar färjan till Norge som går kl 20.00. Å JÄVLAR vad jag ska frossa smörgåsbord... Jag = smålänning / Buffé = Gratis för chaffisar.

Dela på andra sajter

Står i Strömstad å inväntar färjan till Norge som går kl 20.00. Å JÄVLAR vad jag ska frossa smörgåsbord... Jag = smålänning / Buffé = Gratis för chaffisar.

Den är ok he he

Dela på andra sajter

Den är ok he he

Tycker den e förbannat bra. Slår ju både finlandsbåtarna och danmarksbåtarna med hästlängder ;)... Men e ju sista veckan på LKW nu så lär väl dröja innan man åker denna båten igen tyvärr

Dela på andra sajter

Tycker den e förbannat bra. Slår ju både finlandsbåtarna och danmarksbåtarna med hästlängder ;)... Men e ju sista veckan på LKW nu så lär väl dröja innan man åker denna båten igen tyvärr

Jo den är bra ,men Silja europas är nog bäst

Dela på andra sajter

Åkte strömstad-sandefjord innan jul för några år sedan ,det var ett riktigt bra julbord ja världsklass :rolleyes:

Dela på andra sajter

Gissar på att de va längesen du åkte till Finland ;)

Typ 4 år sedan ,har dom tagit bort löjromen på Europa

Dela på andra sajter

Nu kommer båååååten :)

post-9642-1345742942,24_thumb.jpg

post-9642-1345742958,52_thumb.jpg

Varför blir bilderna små i datorn när man laddar upp via tapatalk nuförtiden? Suger ju att man måste klicka på varje bild...

Dela på andra sajter

Varför blir bilderna små i datorn när man laddar upp via tapatalk nuförtiden? Suger ju att man måste klicka på varje bild...

Man behöver inte klicka på varje bild. Du klickar på den första som öppnas och sedan i bilden har du navigerings pil till nästa bild.

Ändrades av Lobuz
Dela på andra sajter

Välj tapatalk hosted när du bifogar bilderna

Dela på andra sajter

4e4634ec-78ad-65dd.jpg

Kom och tänka på det efter jag publicerat bilden. För mig är det sju svenska barn som pratar svenska med varann och sjunger ekorrn satt i granen. Men tänker man efter så är 4 av dom 7 tjejerna blandbarn.

Svensk-Japan

Svensk-Thai

Chile-Svensk

Finn-Arab

En bild av det nya Sverige?

Vackert det är med United Colors of Benneton!

Med vänlig hälsning,

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

Dela på andra sajter

sånt här godis får jag ibland.jag har turen att ha vänner som vet vad jag vill haaa... ha.. haha. hahahaaa...

post-7490-0-72077900-1345749405_thumb.jp

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

snyggt :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...