Khemmarat Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 (ändrad) Inte dagens men från söndagens Skansen besök Ändrades Augusti 22, 2012 av Khemmarat Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 En liten vilopaus på bergstoppen Hälsningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 En liten vilopaus på bergstoppen Hälsningar Är det hustrun.... i så fall grattis--- ser sällan sportiga thiadamer i Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Är det hustrun.... i så fall grattis--- ser sällan sportiga thiadamer i Thailand Ja det är frugan på bergstoppen Hälsningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Motion Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Divereaffär Tallin "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Dotterns 4-årskalas. Sockerspeedade barn. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Är det hustrun.... i så fall grattis--- ser sällan sportiga thiadamer i Thailand Det finns ju många sportiga thai damer i ChaingMai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Detta verkar ju lite onödigt nitiskt att lappa en bil när de lastar ur en soffa. Han stod väl där i tio minuter ungefär. Här försöker han snacka med lappgubben Här får han boten Här går lappgubben vidare mot nya utmaningar manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Detta verkar ju lite onödigt nitiskt att lappa en bil när de lastar ur en soffa. Han stod väl där i tio minuter ungefär. Här försöker han snacka med lappgubben Här får han boten Här går lappgubben vidare mot nya utmaningar va e bilderna När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Kul o köra med bilar "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 va e bilderna Ja, det undrar jag också. Tror det är nåt fel hos tapatalk för jag lade upp dem på ett annat forum och det fungerande inte där heller. Hade liknande problem igår eller om det var i förrgår (i bilgodistråden) men efter ett tag så kom bilderna fram. Jag hoppas de kommer fram snart. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Står i Strömstad å inväntar färjan till Norge som går kl 20.00. Å JÄVLAR vad jag ska frossa smörgåsbord... Jag = smålänning / Buffé = Gratis för chaffisar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Står i Strömstad å inväntar färjan till Norge som går kl 20.00. Å JÄVLAR vad jag ska frossa smörgåsbord... Jag = smålänning / Buffé = Gratis för chaffisar. Den är ok he he Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Den är ok he he Tycker den e förbannat bra. Slår ju både finlandsbåtarna och danmarksbåtarna med hästlängder ... Men e ju sista veckan på LKW nu så lär väl dröja innan man åker denna båten igen tyvärr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Tycker den e förbannat bra. Slår ju både finlandsbåtarna och danmarksbåtarna med hästlängder ... Men e ju sista veckan på LKW nu så lär väl dröja innan man åker denna båten igen tyvärr Jo den är bra ,men Silja europas är nog bäst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Jo den är bra ,men Silja europas är nog bäst Gissar på att de va längesen du åkte till Finland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Åkte strömstad-sandefjord innan jul för några år sedan ,det var ett riktigt bra julbord ja världsklass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Gissar på att de va längesen du åkte till Finland Typ 4 år sedan ,har dom tagit bort löjromen på Europa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Nu kommer båååååten Varför blir bilderna små i datorn när man laddar upp via tapatalk nuförtiden? Suger ju att man måste klicka på varje bild... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) Nu kommer båååååten Varför blir bilderna små i datorn när man laddar upp via tapatalk nuförtiden? Suger ju att man måste klicka på varje bild... Man behöver inte klicka på varje bild. Du klickar på den första som öppnas och sedan i bilden har du navigerings pil till nästa bild. Ändrades Augusti 23, 2012 av Lobuz Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Nu kommer båååååten Varför blir bilderna små i datorn när man laddar upp via tapatalk nuförtiden? Suger ju att man måste klicka på varje bild... Välj tapatalk hosted när du bifogar bilderna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 (ändrad) Kom och tänka på det efter jag publicerat bilden. För mig är det sju svenska barn som pratar svenska med varann och sjunger ekorrn satt i granen. Men tänker man efter så är 4 av dom 7 tjejerna blandbarn. Svensk-Japan Svensk-Thai Chile-Svensk Finn-Arab En bild av det nya Sverige? Vackert det är med United Colors of Benneton! Med vänlig hälsning, Ändrades Augusti 23, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 sånt här godis får jag ibland.jag har turen att ha vänner som vet vad jag vill haaa... ha.. haha. hahahaaa... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 23, 2012 Dela Inlagd Augusti 23, 2012 Står i Strömstad å inväntar färjan till Norge som går kl 20.00. Å JÄVLAR vad jag ska frossa smörgåsbord... Jag = smålänning / Buffé = Gratis för chaffisar. snyggt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu