mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 HoyShell ( Pilgrimsmussla) och Tom Yam Talley. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Hvad gør vi nu lille du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Hittade ett album med bilder från frugans första besök i Sverige Fattar fortfarande inte att hon stannade här efter ha mött en cyklande dåre som ibland festade till lite med sin brorson på en camping Dagen efter dagen före “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Beer Changs marknadskonsult i Sverige hade med sig ett flak gratis promotion bira till mig. Så nu känner jag mej nästan förpliktigad till en motprestation. DRICK BEER CHANG!! "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Lördagens bild och för en gångs skull sitter det blandat thai och farang vid samma bord..Det var väll blött i gräset Så ska det vara tycker jag, blir myckt trevligare blandat /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Poffa Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Beer Changs marknadskonsult i Sverige hade med sig ett flak gratis promotion bira till mig. Så nu känner jag mej nästan förpliktigad till en motprestation. DRICK BEER CHANG!! Det var väl tur marknadschefen i all fall bjöd på öl. Och inte på Chang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Det var väl tur marknadschefen i all fall bjöd på öl. Och inte på Chang. Sa han som brukar dricka San miguel light om jag minns rätt Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Hittade ett album med bilder från frugans första besök i Sverige Fattar fortfarande inte att hon stannade här efter ha mött en cyklande dåre som ibland festade till lite med sin brorson på en camping Dagen efter dagen före :rotfl: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Trevligt brev bland alla tråkiga räkningar Sent from my iPad using Tapatalk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Trevligt brev bland alla tråkiga räkningar Sent from my iPad using Tapatalk Hur mycket När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Trevligt brev bland alla tråkiga räkningar Sent from my iPad using Tapatalk Ja, än så länge. Tror dock att dessa kommer att brinna bra vid juluppehållet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Trevligt brev bland alla tråkiga räkningar Var det inte en räkning med i samma kuvert Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Ja, än så länge. Tror dock att dessa kommer att brinna bra vid juluppehållet. Kan gå hur som helst i år känns det som. Hade jag varit medgångssupporter så hade jag köpt lösa biljetter istället och sparat mycket pengar om det blir ett dåligt år... Däremot är jag sugen på att elda upp min räkning från Diners Club Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Var det inte en räkning med i samma kuvert Nänä, den betaldes förra månaden. Den var ju kul att betala Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Däremot är jag sugen på att elda upp min räkning från Diners Club Du har väl kopplat kortet till SAS Eurobonus? Betala räkningen och åk till Thailand för poängen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Du har väl kopplat kortet till SAS Eurobonus? Betala räkningen och åk till Thailand för poängen! Japp, drygt 8000 poäng, räcker inte dock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Hittade ett album med bilder från frugans första besök i Sverige Fattar fortfarande inte att hon stannade här efter ha mött en cyklande dåre som ibland festade till lite med sin brorson på en camping Dagen efter dagen före Finns även såna familjer Thailand fast det är fan så mycket varmare där. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Dagens bild får bli en Scania... Men inte tagen idag =).. Du har väl inte skor på dig i lastbilen 33:an?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Dagens bild får bli en Scania... Men inte tagen idag =).. Du har väl inte skor på dig i lastbilen 33:an?? Lite skillnad emot dom blindas arbete från hissingen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Lite skillnad emot dom blindas arbete från hissingen. Verkligen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 En båt som jag hittade i Elgone i Egypten.. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Äggläggning på gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Lite skillnad emot dom blindas arbete från hissingen. usch sånt på hopp När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 (ändrad) Skål Ändrades Augusti 22, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Hittade ett album med bilder från frugans första besök i Sverige Du var tidigt ute och kunde välja och vraka bland prima vara. Vi andra får nöja oss med andra- och tredjesortering Skojar förstås men grattis till ett sällskap som ser mycket trevligt ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu