John Khonken Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Atom ett förtydligande bara. Jag talar bara om runt stockholm. Där vi tittar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Snake: Lägger man till stort gott hjärta, hyfsat lång, bra viktkoll, egna pengar genom hennes egna olika företag, egen bil, egen condo, kan föra sig i olika miljöer, måttligt drickande och inget festande, inga tatueringar, bra värderingar etc så kan jag leva med den näsan alla dar på året. Kommer en ståtlig bild av mig på PM som du kan vidarebefodra. /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 En dag på sjön kan man se så´n här grannlåt... från Tyskland skulle det visa sig. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Clirre, översätt! Nu startar Fylle kalaset :17: När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Det var inte bara det egna språket de hade svårt med, en hel del namn i HIF´s startelva var nya bekantskaper för mig! "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Mänu börge vi rtt fina Tapatalk Ojojojoj....den bilden kommer jag INTE ihåg att jag lade ut...hoppas jag inte fylletjata mer! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Varm och solig dag fran Issan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dempa Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Efter 1,5 timme i skogarna runt Bålsta. Palestine is not a country, it's a terrorist state. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Dottern på skolutflykt till TK Park @ Central World.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Dottern på skolutflykt till TK Park @ Central World.. Bild nr 2 är verkligen fint och annorlunda. Riktig proffsig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ole Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Ideen til Dagens ret idag, æggekage. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Ojojojoj....den bilden kommer jag INTE ihåg att jag lade ut...hoppas jag inte fylletjata mer! Jag tyckte i vart fall att bilden och texten passade bra med varandra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Ojojojoj....den bilden kommer jag INTE ihåg att jag lade ut...hoppas jag inte fylletjata mer! Det hoppas jag iaf att du gör! Bra bild med ännu bättre text till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 En folksamling från senaste Göteborgsbesöket... En göteborgska... ...och en göteborgare. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Tryggheten framför allt. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Dottern på skolutflykt till TK Park @ Central World.. Har du skaffat en ny kamera Mamma Fin bild på dottern med o skarp bak grund När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Lördagens bild och för en gångs skull sitter det blandat thai och farang vid samma bord..Det var väll blött i gräset “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Ovanlig dekoration i en godisbutik. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 Ovanlig dekoration i en godisbutik. säljer de rökt sik och färsk lax? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 säljer de rökt sik och färsk lax? /Enis Nej, de säljer marsipangodis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Augusti 21, 2012 Dela Inlagd Augusti 21, 2012 En gammal järnvägsvagn i fin miljö. Därmed får det vara slut med testbilder för Sony RX100-kameran och fortsätta senare med nytagna bilder från Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Polarns farsa e törstig. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Färsk Issan pära Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 . Läppstiftet Gbg När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 22, 2012 Dela Inlagd Augusti 22, 2012 Kantarellen & jag på flaket barn & barnbarn i baksätet. Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu