knifetown Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Så länge det är kvinnliga bakdelar är jag förtjust i dom oavsett nationalitet Om du sköter om en amerikansk bakdel behåller den formen i all evighet Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Om du sköter om en amerikansk bakdel behåller den formen i all evighet Stilren Fordbak! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Dagens jättegarv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Är der fler än jag som är förtjust i amerikanska bakdelar ? Tycker bättre om Thiländska bakstycken. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Är der fler än jag som är förtjust i amerikanska bakdelar ? Jag har några bilder från amerikanska bakdelar i Bergen. Knifetown jag har fler märken också om du vill se dom. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Dagens fru Var hittar folk alla desa goda svampar.Har aldrig hittat några kantareller i större någon större kvantitet... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Just nu verkar det finnas mycket svamp norr om Stockholm . Söder om Stockholm är det klart sämre. För torrt där vi varit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 En syrsa eller en gräshoppa ca 5-6 cm Hälsningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Var i Wales för ett par veckor sedan, inte världens lättaste språk att tyda... "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Exet: Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Frugan lyckades ta en bild på Skövdes lokala Phua Thai ombud i somras Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Mänu börge vi rtt fina Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changfi Fa Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Grillning på Thaivis hemma i Rånäs med familjen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Just nu verkar det finnas mycket svamp norr om Stockholm . Söder om Stockholm är det klart sämre. För torrt där vi varit Det är säkert väldigt lokalt men i Skaraborgsskogarna så är det enligt Farsan, en hängiven kantarellplockare, den bästa sommaren någonsin. Bilderna nedan (HC, bilderna togs med en i-Phone och laddades ned på en i-Pad och Atom har visat bilderna i skolan på sin i-Pod ) togs redan 9 juli och vi var inte ens ute i 2 timmar, inklusive fika. Många kantareller var i minsta laget men mina föräldrar och svärmor var ute en gång till två veckor senare när vi andra var ute på hardcore-äventyr (Skara Sommarland) och då var de redan fina. När jag pratade med Farsan i helgen så hade de varit ute och plockat 30 liter p[ en kort stund och två personer så nog finns det svamp även söder om Stockholm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Exet: Fan skulle man lägga bilder på alla ex skulle Surin kapa tråden i minst tre delar. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 (ändrad) exet rena bombnedslaget,,, vore intressant att veta varför x...och inte mrs Ändrades Augusti 20, 2012 av chiangmai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MaiChai Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Frugan lyckades ta en bild på Skövdes lokala Phua Thai ombud i somras Hmm, skall inte bilen egentligen vara röd? "It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience""Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson www.destinationasien.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Mänu börge vi rtt fina Tapatalk Clirre, översätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Fan skulle man lägga bilder på alla ex skulle Surin kapa tråden i minst tre delar. Snake tänkte på ex som flickvän jag haft något seriöst med. borde väl inte vara så många för någon, eller? Flirtar och tillfälliga dater är väl en annan sak. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 exet rena bombnedslaget,,, vore intressant att veta varför x...och inte mrs Tack. Kanonfin tjej. Ibland går man skilda vägar...Men vi är kompisar ännu och ses ibland. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 (ändrad) Exet: Snygg, Yapp Men lite bred näsa. Snake Ändrades Augusti 20, 2012 av Babysnake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Snake: Lägger man till stort gott hjärta, hyfsat lång, bra viktkoll, egna pengar genom hennes egna olika företag, egen bil, egen condo, kan föra sig i olika miljöer, måttligt drickande och inget festande, inga tatueringar, bra värderingar etc så kan jag leva med den näsan alla dar på året. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Några oficiella bilder från dotterns skola från mors dag (ej självtagna). mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 (ändrad) Thai Navy Han släppte telefonluren för att göra honör åt mig (Swe navy bla jagaren halland 1980-1981) Smilet Ändrades Augusti 20, 2012 av smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 20, 2012 Dela Inlagd Augusti 20, 2012 Mänu börge vi rtt fina Tapatalk än en bild på tömma ölflaskor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu