Nakhon Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Sådana här tallrikar såldes dyrt på lokala marknaden häromdagen. Vinsten gick oavkortat till mig för inköp av nödvändig dryck.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Khun Lung Pung Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Dagens kopia eller orginal, eller nåt... Nu har jag sett två bilder från dig i natt där du glömt TYP. Skärpning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Det började lite trögt, antagligen för lite bär och med det, för lite naturlig jästkultur så jästen omvandlade inte sockret till alkohol i den grad jag ville. När jag smakade av det i förra veckan smakade det mest saft med en liten lätt ton av alkohol så jag bestämde mig för att hälla i lite vinjäst jag köpt. Nu i veckan smakade jag av det igen, tjutet hade då förlorat den söta saftsmaken och började smaka mer vin om än ganska svagt. Så Hemfosatjutet är på gång. En bild på härligheten. Provsmakning på Lördag 25:e om ni kommer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Moppeträff vid Mellstaparken, Borlänge - 16-18 augusti 2012 http://www.tsv-blarok.se/ Såg du inte till Husse? Han borde vara svår att missa! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Kanske blir det nåt gött till middan ikväll.. Förmodligen nåt intressant som händer där bakom.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Bro å byracka.. Några bilder från frugans tomt, strax norröver Nakhon Sawan.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frisk Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 En igelkotte på promenad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 (ändrad) ... Ändrades Augusti 19, 2012 av Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 ... Va e bilderna? Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Det har varit en hel del snack om nationalism på sistonde; thailändares påstådda överdrivna nationalism och svenskars påstådda avsaknad av nationalism. Hittade lite bilder från vår sommarresa som kanske kan åskådliggöra det hela. Bild 1: En nationalistiskt Thai. Bild 2: Två mångkulturella svenskar. Bild 3: Två kosmopolitiska svenskar. Bild 4: En förvirrad Thai. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Dagens fru Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Blir jobigt att äta upp allt det där "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Undrar om man får vila en helg nu. Eller ut i skogen igen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 En geting En blomma nästan död Samma blomma i detalj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gulaschbaronen Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 thailändsk trafiksäkerhet 90 km/h... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 thailändsk trafiksäkerhet 90 km/h... Vad föreställer bilden? Döden i vitögat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Ordentligt skyltat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gulaschbaronen Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 thailändsk trafiksäkerhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Dagens fru Bor hon i skogen eller? Eller är det två månaders svamp plockande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Min spanska polare med fru. Min Chilenska grilkompis Med en gammal svensk mästare i boxning fast han e finne. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Är der fler än jag som är förtjust i amerikanska bakdelar ? Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ola med b Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Är der fler än jag som är förtjust i amerikanska bakdelar ? Så länge det är kvinnliga bakdelar är jag förtjust i dom oavsett nationalitet Destruktör,fjant,fegis och nu även looser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Det har varit en hel del snack om nationalism på sistonde; thailändares påstådda överdrivna nationalism och svenskars påstådda avsaknad av nationalism. Hittade lite bilder från vår sommarresa som kanske kan åskådliggöra det hela. Bild 1: En nationalistiskt Thai. Bild 2: Två mångkulturella svenskar. Bild 3: Två kosmopolitiska svenskar. Bild 4: En förvirrad Thai. Var det farsan som vart med När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Min spanska polare med fru. Min Chilenska grilkompis Med en gammal svensk mästare i boxning fast han e finne. Snake Ha Ha du verkar va en goo gubbe e Tröjan säger allt När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 19, 2012 Dela Inlagd Augusti 19, 2012 Är der fler än jag som är förtjust i amerikanska bakdelar ? Jepp När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu