Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Hur kan man förhandsgranska sin bild innan man postar den.. kan se texten men inte bilden tacksam för hjälp där.

MvhLuckyP

Dela på andra sajter

Börjar ni pimpla vin direkt på morgonen  :whistle: fina bilder.Mvh Måne

Mmm... varför inte när man går upp så här tidigt... bilden tagit från sovrumsfönstret..    :yes:
Dela på andra sajter

Mmm... varför inte när man går upp så här tidigt... bilden tagit från sovrumsfönstret..    :yes:

Ser ut som ni pimplar med Berlusconi, är det det?

Fina bilder i alla fall!
Dela på andra sajter

Guest wille

En sadan vy skulle tom kunna fa mig att inte gnalla over att ga upp tidigt. Trevliga bilder f.o.

Dela på andra sajter

Ser ut som ni pimplar med Berlusconi, är det det?

Fina bilder i alla fall!

Inte Silvio Berlusconi inte.  :D   Fick slå upp vem han var Italiensk Finansman nej denna mann är min bästa vän och

modellfotograf bla.. :whistle:

14772_8114d2322672277d0751e23ee3b3107a55

Dela på andra sajter

phitsanulok

så här glad blir man när man fått en riktig gädda på kroken, inte dagns bild men tagen förra året

14773_686f8f51fbc6633ffbd67b97281c5aeae1

Dela på andra sajter

så här glad blir man när man fått en riktig gädda på kroken, inte dagns bild men tagen förra året

Ojoj...vilken baddare! Hur många kilo?

Vi har det iaf ganska bra!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det finns fler som gillar henne :bag:

14775_4a154f370ce098111f4c8724808691826c

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

phitsanulok

hej lars ,ca 12 kilo, detta är en sjö som vi arrenderar på joibbet för att fiska regnbåge i men det har tagits gäddor på upp till 15 kilo här, så regnbågarna vi köper och släpper i blir nog uppätna ganska fort...

Dela på andra sajter

phitsanulok

oxå en bild från förra året, svärmor i bakgrunden och hennes systrer med barnbarn

14778_886db8c455c0874928bcf071825ad5c158

Dela på andra sajter

Vackra bilder på vackra kvinmnor å fina bilder på allt annat.

:great::drinks::clapping:

samt en  :kort:   för att ni lyckas få till så himla bra bilder medans en annan knappt kan få en bild att se ut som en bild oavsett motiv men de e väll så då man är ovänn med kameror eller vad tror ni?

Mantra

Dela på andra sajter

Hur kan man förhandsgranska sin bild innan man postar den.. kan se texten men inte bilden tacksam för hjälp där.

MvhLuckyP

Hej LuckyPär,

Det går tyvärr inte att förhandsgranska bilder man lägger direkt på MPR. Om du däremot först lägger bilden på annat ställe, till exempel photobucket.com och sedan länkar dit så fungerar det med förhandsgranskning.

Herr Chang har talat.
Dela på andra sajter

Bild fråm Jomtien Beach dec-08.

jag och frun :mdr:

14782_de15441238f759cb7c96c3e3fd4abc7e35

Glöm dina problem,,,

Imorgon kommer nya,, ;-)

Dela på andra sajter

John Khonken

Visst är det bra i Jomtien. Tycker om det lite lugnare tempot där. Även fast jag brukar bo på soi 7. Men vill ha lite liv också.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Jo det går o förhandsgranska bilden. jag använder Adobe photochop och när du hittar den bild du vill visa så högerklickar du på den  sen väljer du förhandsgranska i rullgardinen och förminskar den till 60%

trycker på yes dubbelklickar på bilden sen ser du att den hamnar i bifogarutan skriver nåt skickar :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...