LuckyPär Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 fel bil sorry. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LuckyPär Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Quote fel bil sorry. Här kommer rätt bild! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LuckyPär Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Hur kan man förhandsgranska sin bild innan man postar den.. kan se texten men inte bilden tacksam för hjälp där. MvhLuckyP Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Börjar ni pimpla vin direkt på morgonen fina bilder.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 ja här pimplas det iaf Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LuckyPär Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Quote Börjar ni pimpla vin direkt på morgonen fina bilder.Mvh Måne Mmm... varför inte när man går upp så här tidigt... bilden tagit från sovrumsfönstret.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Två från Nordsjøn på Brittisk sektor North Everest Field Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LuckyPär Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 glömde bifoga bilden ...suck bilden kommer här.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joints Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Quote Mmm... varför inte när man går upp så här tidigt... bilden tagit från sovrumsfönstret.. Ser ut som ni pimplar med Berlusconi, är det det? Fina bilder i alla fall! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 En sadan vy skulle tom kunna fa mig att inte gnalla over att ga upp tidigt. Trevliga bilder f.o. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LuckyPär Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Quote Ser ut som ni pimplar med Berlusconi, är det det? Fina bilder i alla fall! Inte Silvio Berlusconi inte. Fick slå upp vem han var Italiensk Finansman nej denna mann är min bästa vän och modellfotograf bla.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 så här glad blir man när man fått en riktig gädda på kroken, inte dagns bild men tagen förra året Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Quoteså här glad blir man när man fått en riktig gädda på kroken, inte dagns bild men tagen förra året Ojoj...vilken baddare! Hur många kilo? Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Det finns fler som gillar henne När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 hej lars ,ca 12 kilo, detta är en sjö som vi arrenderar på joibbet för att fiska regnbåge i men det har tagits gäddor på upp till 15 kilo här, så regnbågarna vi köper och släpper i blir nog uppätna ganska fort... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 oxå en bild från förra året, svärmor i bakgrunden och hennes systrer med barnbarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Vackra bilder på vackra kvinmnor å fina bilder på allt annat. samt en för att ni lyckas få till så himla bra bilder medans en annan knappt kan få en bild att se ut som en bild oavsett motiv men de e väll så då man är ovänn med kameror eller vad tror ni? Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 såg nu att den blev för jävla suddig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 QuoteHur kan man förhandsgranska sin bild innan man postar den.. kan se texten men inte bilden tacksam för hjälp där. MvhLuckyP Hej LuckyPär, Det går tyvärr inte att förhandsgranska bilder man lägger direkt på MPR. Om du däremot först lägger bilden på annat ställe, till exempel photobucket.com och sedan länkar dit så fungerar det med förhandsgranskning. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jokasto Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Bild fråm Jomtien Beach April i år Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 folktomt Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mantra Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 där skulle jag kunna bosätta mig vacker enskild tomt nice. Mantra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tisse Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Bild fråm Jomtien Beach dec-08. jag och frun Glöm dina problem,,, Imorgon kommer nya,, ;-) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
John Khonken Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Visst är det bra i Jomtien. Tycker om det lite lugnare tempot där. Även fast jag brukar bo på soi 7. Men vill ha lite liv också. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 12, 2009 Dela Inlagd Juli 12, 2009 Jo det går o förhandsgranska bilden. jag använder Adobe photochop och när du hittar den bild du vill visa så högerklickar du på den sen väljer du förhandsgranska i rullgardinen och förminskar den till 60% trycker på yes dubbelklickar på bilden sen ser du att den hamnar i bifogarutan skriver nåt skickar När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu