Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Höll på somna på jobbet idag. så man fick ta sig i kragen och utnyttja sin friskvårdstimme...

Piggade på sig rätt snabbt då det var vackert väder och mången fina objekt att vila ögonen på... tyvärr inget smygobjektiv tillhanda och är för blyg att hålla fram Iphonen på en halvmeters avstånd.

Så det fick bli några andra bilder under denna promenix runt i våran stads andningshål.

post-3356-0-69925900-1345066283_thumb.jp

the fountain

post-3356-0-89819700-1345066290_thumb.jp

Gone fishing

post-3356-0-19742600-1345066297_thumb.jp

l'eau de vie

post-3356-0-06776600-1345066302_thumb.jp

สะพานข้ามแม่น้ำแคว

post-3356-0-95203300-1345066307_thumb.jp

Bois de Boulogne

post-3356-0-33770900-1345066313_thumb.jp

In the jungle

post-3356-0-96882000-1345066318_thumb.jp

In the ghetto

/enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

Ser ut som det Bibben som hakat på HC på till södern!

Ändrades av conservator
Dela på andra sajter

Vi var i helgen uppe i Burma och gränsshoppade.

Sent på kvällen kom vi till gränsstaden Mae Sai...På andra sidan staden Tachilek, Burma.

Bokade in på ett mysigt litet hotell. 400B/natt. Snyggt och rent...

Hustrun var hungrig och ville ta en snabb nudel på något hak.

Vi hittade en liten nudelrestaurang inne i stan. Familjen hade en shop som sålde allt från kvastar till strykjärn. Utanför sin egen lilla nudelbar.

Hela familjen jobbade, föräldrarna och de tre barnen. Äldsta pojken spelade thai disco i butiken på högsta volym.

Jag köpte bärs hos grannen 7/11 . Hustrun fick sina, som jag kallar stampade skaldjur..

Alla nöjda,,,,

Dela på andra sajter

Idag blev det en naturpromenad startade kl 7.30 var ute i 4 tim och det blev ca 10 km

Såg denna trädorm tror jag att det är ca 1 meter även en rätt så vacker fjäril.

Hälsningar

Dela på andra sajter

Kötthandlarn

"Lokalodlat"

post-3468-0-67451500-1345056405.jpg

Hur går det med ditt Hemfosa rödtjut? :crazy:

Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre!

Livet är bara ett väntrum på döden!

Det är aldrig försent att ge upp!

Ett försök är det första steget till ett misslyckande!

Dela på andra sajter

post-9642-1341431096,62_thumb.jpg

Nytt snus från "grov snus"... Inte för att jag snusar men dosan va ju ball... Hittade på Rasta i tanumshede :)

Har du testat deras vin?
Dela på andra sajter

Bidrar med 2 dagens bild, Nr 1 är från Patong Beach sent en eftermiddag i februari och Nr 2 från det regniga karon Beach i Juli 2012

Ändrades av Towe
Dela på andra sajter

Lin(sl)us har blivit en riktig liten tuffing,,,tattoering på armen och en riktigt söt flickvän vid sin sida,,,,,jo,jo vad månde bliva av detta barn

Jo och inte nog med det, tatueringen fick han i sin tur som present av en annan tjej. Hårda puckar!

Som vanligt fantastiskt fina bilder. Du la upp några för ett tag sedan, tror bl.a. det var en flicka i en gunga med suddig bakgrund. De bilderna kostade mig 6000 kr för en ny kamera när jag insåg hur kass det egentligen blev med kameran jag hade :52: Det finns flera utmärker sig på forumet med väldigt bra bilder antingen p.g.a. hög bildkvalité eller motiv och text, ingen nämd ingen glömd.

Jag gissar att du inte haft anledning att ångra det där 6000 kronors inköpet. Håller också med om att man får mycket bra foto-inspiration från forumet, är nog en av de enskilt största anledningarna till att hänga här.

Och bara för att meddelandet inte ska bli bildlöst här under dagens bild så bjuder jag på ett par veckor gamla matbilder som jag väl kan kalla - Mmm, Langos är gott!

post-3077-0-25806500-1345102807_thumb.jp

post-3077-0-67250700-1345102851_thumb.jp

post-3077-0-10925200-1345102899_thumb.jp

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Dotter och skolkamrater filmas för TV-inslag.

mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

Nu när Palace stängt så driver de på stan.

Internt Göteborgsskämt

5fc70f9f-e584-e2a8.jpg

5fc70f9f-e5a1-3dce.jpg

5fc70f9f-e5b3-74c6.jpg

manstekerliksom.com
"patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst"

Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity!

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ser ut som det Bibben som hakat på HC på till södern!

:crazy: Den va bra :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nu när Palace stängt så driver de på stan.

Internt Göteborgsskämt

5fc70f9f-e584-e2a8.jpg

5fc70f9f-e5a1-3dce.jpg

5fc70f9f-e5b3-74c6.jpg

Jasså nu passar de å vakna :25:

Trodde du skulle va Avenyns papparasi med din instamatick så ja är lite besviken :ele: Du måste ju spamma läget eller :offtopic::read::polling:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Min älskling

Dela på andra sajter

Hur går det med ditt Hemfosa rödtjut? :crazy:

Det började lite trögt, antagligen för lite bär och med det, för lite naturlig jästkultur så jästen omvandlade inte sockret till alkohol i den grad jag ville.

När jag smakade av det i förra veckan smakade det mest saft med en liten lätt ton av alkohol så jag bestämde mig för att hälla i lite vinjäst jag köpt.

Nu i veckan smakade jag av det igen, tjutet hade då förlorat den söta saftsmaken och började smaka mer vin om än ganska svagt.

Så Hemfosatjutet är på gång.

En bild på härligheten.

post-3468-0-07781500-1345128897.jpg

Dela på andra sajter

Det började lite trögt, antagligen för lite bär och med det, för lite naturlig jästkultur så jästen omvandlade inte sockret till alkohol i den grad jag ville.

När jag smakade av det i förra veckan smakade det mest saft med en liten lätt ton av alkohol så jag bestämde mig för att hälla i lite vinjäst jag köpt.

Nu i veckan smakade jag av det igen, tjutet hade då förlorat den söta saftsmaken och började smaka mer vin om än ganska svagt.

En bild på härligheten.

Smakar du av det med sked?

Måne

Dela på andra sajter

En bild på härligheten.

Ska det inte silas av och tappas upp på damejeanne snart?

Dela på andra sajter

En bild på härligheten.

Här är det risk för vildjäsning, då mögelsporer infekterar "mäsken" snabbt. En damejan rekomenderas..

Leif

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Idag blev det en naturpromenad startade kl 7.30 var ute i 4 tim och det blev ca 10 km

Såg denna trädorm tror jag att det är ca 1 meter även en rätt så vacker fjäril.

Hälsningar

Tack ac dc du är grym på foto

Dela på andra sajter

Kaknästornet,typ...d5597127-bab6-b98d.jpg

Det där fjollstaketet kan han väl blåsa okull.

Snake

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det där fjollstaketet kan han väl blåsa okull.

Snake

Rör du bara dig inom det blå stråket :giggle::rotfl::ahh: Tips från Towe om di olika färger på tunnel bane linjerna

Dela på andra sajter

En bild på härligheten.

Du får inte snåla sockret för att få en bra jäsning.

Jäkla smålänning.

Snake

Bättre ringla än vingla.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...