Inaktiv Medlem Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Ett par dekorativa gubbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Ett par dekorativa gubbar. Ett par sådana snubbar skulle jag vilja ha, de såg ju helsköna ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Ett par sådana snubbar skulle jag vilja ha, de såg ju helsköna ut Lite lera och blomkrukor bara så är det snart grejat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Lite lera och blomkrukor bara så är det snart grejat Var kan man köpa ett par signerade lergubbar som hojtar så där kul med megafontruten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 (ändrad) En vacker trådfigur. Ett par dekorativa gubbar. Lite lera och blomkrukor bara så är det snart grejat Konstväg runt? Konstväg runt Dellensjöarna i Hälsingland har jag åkt någon gång, mycket trevligt när man flyttat ut och monterat konsten i det öppna rummet. /Enis Ändrades Augusti 15, 2012 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 (ändrad) Var kan man köpa ett par signerade lergubbar som hojtar så där kul med megafontruten? Konstväg runt? Konstväg runt Dellensjöarna i Hälsingland har jag åkt någon gång, mycket trevligt när man flyttat ut och monterat konsten i det öppna rummet. /Enis Vet ej om det går att köpa men går kanske att höra med konstnären http://sv.wikipedia.org/wiki/Peter_Tillberg http://sv.wikipedia.rken_Ängelsberg Ändrades Augusti 15, 2012 av Inaktiv Medlem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Var kan man köpa ett par signerade lergubbar som hojtar så där kul med megafontruten? Enklast och billigats är nog att ge dem en vänskaplig tackling och helt sonika promerera iväg med dem Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Vet ej om det går att köpa men går kanske att höra med konstnären http://sv.wikipedia./Peter_Tillberg http://sv.wikipedia.rken_Ängelsberg Ok, tack för tipset. - Jag trodde först att det var du som hade gjort de där tjoande lergubbarna. De påminner faktiskt en del om vissa överförfriskade deltagare på den senaste Västgötaträffen som också stötvis trumpetade ut sitt budskap mellan ölen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 (ändrad) En Barista på Black Canyon, eller heter det baristo idet här fallet? mvh Ändrades Augusti 15, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 "-Inte nu igen! Det är säkert den där jäkla Taxens fel!" http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Dagens bild blir direkt från lekparken, efter att ha hämtat lillan på förskolan. Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Förutsättningen för vår trip i helgen var 50% natur ,50% shopping. Efter ett naturpass var det dags för shopping. Gränsen uppe i norr mot Burma är känd för sin gränshandel. Väldigt speciell gränsövergång. Behövde inget pass , utan endast mitt thaikörkort. Dagsvisa 500 B. Gränshandeln är känd för försäljning av märkesprodukter . Kassa kopior, eller Grade A, dvs sidoproduktion av kända märken. Hustrun handlade en hel del väskor att sälja till våra kunder. Jag drack bärs och köpte spanskt lådvin 400B och Chivas 1 L 800B Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Förutsättningen för vår trip i helgen var 50% natur ,50% shopping. Efter ett naturpass var det dags för shopping. Gränsen uppe i norr mot Burma är känd för sin gränshandel. Väldigt speciell gränsövergång. Behövde inget pass , utan endast mitt thaikörkort. Dagsvisa 500 B. Gränshandeln är känd för försäljning av märkesprodukter . Kassa kopior, eller Grade A, dvs sidoproduktion av kända märken. Hustrun handlade en hel del väskor att sälja till våra kunder. Jag drack bärs och köpte spanskt lådvin 400B och Chivas 1 L 800B Där har man varit 2 gånger utan att veta att man kan gå in i Burma utan att passet stämplas om. mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Där har man varit 2 gånger utan att veta att man kan gå in i Burma utan att passet stämplas om. mvh Man får en konstigt ihop vikt lapp med stämplar och kopia av pass. Passet ligger kvar hos gränsvakter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Queen Mary 2 på Helsingörs redd 120815 Bilderna tagna på ca:4 kms avstånd. Vi Parapeten i Helsingborgs hamn. Länk till hd.se. http://hd.se/helsingborg/kryssloggen/2012/08/15/queen-mary-2-pa-helsingors-redd-2/ Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Där har man varit 2 gånger utan att veta att man kan gå in i Burma utan att passet stämplas om. mvh Jag har stämplat passet1 ggr pga visarun. Avgiften den samma som med körkortet. Men,,,, tog ca 1 minut att passera till Burma. Pengarna rakt ner i byrålådan ,inga foton, inga stämplar... Endast ett härligt V.I.P på gränspapperet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 15, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Sommaren lider mot sitt slut här i gamla Sverige och nu börjar man se fram emot höst, bärplockning, jaktsäsong, gulröda löv etc. Men den här veckan visar dock vädret sig ännu från sin allra bästa sommarsida och tre dagar i rad har det varit bad som gällt för ungarna. Tänkte därför passa på att lägga upp några badpix från igår som visar tre look krungs samt norrlandssommaren i sitt essé. Att skriva sina namn innan man har börjat skolan brukar ju för det mesta gå bra men just igår hade visst glömskan slagit till lite. Den ena fick med, men blandade ihop alla bokstäverna och den andra skrev helt rätt, dock från höger till vänster som araberna gör. På måndag är det skolstart och nästa år vid den här tiden blandas förhoppningsvis inte bokstäverna om längre. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Lin(sl)us har blivit en riktig liten tuffing,,,tattoering på armen och en riktigt söt flickvän vid sin sida,,,,,jo,jo vad månde bliva av detta barn En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Han lever bara 5 sekunder till precis efter jag tog av kameran från stativet får jag se i ögonvrån hur en geting anfaller spindeln. tyvärr var kameran inställd på manuel fokus .så bilden blev tyvärr suddig En annan på växt huset När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Sommaren lider mot sitt slut här i gamla Sverige och nu börjar man se fram emot höst, bärplockning, jaktsäsong, gulröda löv etc. Men den här veckan visar dock vädret sig ännu från sin allra bästa sommarsida och tre dagar i rad har det varit bad som gällt för ungarna. Tänkte därför passa på att lägga upp några badpix från igår som visar tre look krungs samt norrlandssommaren i sitt essé. Som vanligt fantastiskt fina bilder. Du la upp några för ett tag sedan, tror bl.a. det var en flicka i en gunga med suddig bakgrund. De bilderna kostade mig 6000 kr för en ny kamera när jag insåg hur kass det egentligen blev med kameran jag hade Det finns flera utmärker sig på forumet med väldigt bra bilder antingen p.g.a. hög bildkvalité eller motiv och text, ingen nämd ingen glömd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Kaknästornet,typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
janne_h Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Glass i stora lass "Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 Kaknästornet,typ... Så Herr Chang är i Huvustaden på besök. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 "Lokalodlat" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 15, 2012 Dela Inlagd Augusti 15, 2012 "Lokalodlat" Gorocco du har ju också en gul och svart. vad kan Raffe BI-stå med för det lokalproducerade... /enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu