måne Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Tja här hade man slagit på stort och när tanten kom hem efter ett hårt dagsverke så. Vassego. här har du kvasten och grattis på mors dag. Förväntad utdelning uteblev dock. då timmerstockarana redan börjat dragas när jag på lätta steg trippade uppför trappen. Så det var bara att knalla ner igen och öppna kylskåpet och se om det fanns nått att trösta sig med.. Inte precis som mussla direkt men lagrad ost och några chorizzo är ju inte helt fel det heller. /enis Ja,hade du blundat och ätit det där så hade det blivit mysigt ändå Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Andre (92) med frugan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Det nappade på Citygross. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Changfi Fa Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Hela familjen hjälper till att måla... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Det nappade på Citygross. Har dom fiskdamm där..heheheheheh. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Fan Siam-Nilsson en riktig Ferrari...röd också härligt. Mvh Maitan. Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Får bli en bild från Nya Varvet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Maitan Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 (ändrad) Får bli en bild från Nya Varvet Visst är det fint Towe i Götet.....Mvh Maitan. Ändrades Augusti 13, 2012 av Maitan Maitans i Pattaya Direktsändning via webcam Se även här på MaiPenRai.se för senaste nytt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Inaktiv Medlem Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 En vacker trådfigur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Sommarstuga är inte så dumt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Och här tittade solen fram, det blir lite trevligare färger då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 En mycket mysig man /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Man ser på det krokiga spåret att Herr Nilsson inte är riktigt nykter... Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 13, 2012 Dela Inlagd Augusti 13, 2012 Man ser på det krokiga spåret att Herr Nilsson inte är riktigt nykter... Ölburken är väl en annan ledtråd. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 På dagens vandring blev det bara denna lilla krabat Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 (ändrad) I helgen var det drottningens födelsedag plus en extra röd dag. Hustrun hade 2 dagar ledigt, så vi tog en lillsemster upp till Chiang Rai, 180 km norr om Chiang Mai och Mae Sai, gränsstaden mot Burma. “Alla” thai åker hit för att shoppa på andra sidan gränsen, i Burma Vår familjedeal var 50 % sightseeing (jag) och 50% shopping, hustrun. Precis utmed gränsen mot Burma, upp i bergen, går en fantasisk väg. Högsta punken är tror jag 1200 m. Själva vägen är gränsen, så det är gott om militära posteringar. En av uppgifterna är att bevaka narkotikasmugglingen. Längst upp var det en större postering. Trästängslet som syns på bilderna är själva gränsen. Byn man ser på en av bilderna ligger i Burma. Jag ryckte in som frivillg spanare i en bunker... Edit// Jag rekommenderar verkligen detta distrikt. Hela vägen från Chiang Mai är det en fantastsik natur. Vattenfall, grottor, heta källor överallt. Och kronan på verket, gränshandeln, där man köper sk. äkta kopior, kallas i Thailand "Grade A" . Sidoproduktion av märkesvaror----- Ändrades Augusti 14, 2012 av chiangmai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Augusti 14, 2012 Trådstartare Dela Inlagd Augusti 14, 2012 I helgen var det drottningens födelsedag plus en extra röd dag. Hustrun hade 2 dagar ledigt, så vi tog en lillsemster upp till Chiang Rai, 180 km norr om Chiang Mai och Mae Sai, gränsstaden mot Burma. “Alla” thai åker hit för att shoppa på andra sidan gränsen, i Burma Vår familjedeal var 50 % sightseeing (jag) och 50% shopping, hustrun. Precis utmed gränsen mot Burma, upp i bergen, går en fantasisk väg. Högsta punken är tror jag 1200 m. Själva vägen är gränsen, så det är gott om militära posteringar. En av uppgifterna är att bevaka narkotikasmugglingen. Längst upp var det en större postering. Trästängslet som syns på bilderna är själva gränsen. Byn man ser på en av bilderna ligger i Burma. Jag ryckte in som frivillg spanare i en bunker... Edit// Jag rekommenderar verkligen detta distrikt. Hela vägen från Chiang Mai är det en fantastsik natur. Vattenfall, grottor, heta källor överallt. Och kronan på verket, gränshandeln, där man köper sk. äkta kopior, kallas i Thailand "Grade A" . Sidoproduktion av märkesvaror----- Håller med, provinsen Chiang rai är en av mina absoluta favoriter i Thailand. Bäst enligt min mening är att bo uppe i Mae Sai och inte i staden Chíang rai samt åka på dagsturer åt lite olika håll på dagarna. Den där gränsposteringen du har bilder från känner jag igen även om den verkar ha fräschats upp en hel del sedan jag och frugan stannade till där för 10 år sedan. Ett par inscannade gamla dian.. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Det kom ett vykort .. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 absolut jättefint skönt och komma ner dit ibland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 (ändrad) Det kom ett vykort .. Fint skrivet av din dotter. Lite kul det där att de har stämplat "LAT PRAO" över Kronprinsens frimärke (kanske han blir mer aktiv som Kung?) Ändrades Augusti 14, 2012 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Håller med, provinsen Chiang rai är en av mina absoluta favoriter i Thailand. Bäst enligt min mening är att bo uppe i Mae Sai och inte i staden Chíang rai samt åka på dagsturer åt lite olika håll på dagarna. Den där gränsposteringen du har bilder från känner jag igen även om den verkar ha fräschats upp en hel del sedan jag och frugan stannade till där för 10 år sedan. Ett par inscannade gamla dian.. Härligt att se dina bilder.Håller med...bo i Mae Sai .Vi bodde nu på en helt ok resort i stan . 400 B. Men Chiang Rai har dancing... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Lite mer bilder från seglingen! :14: Sista bilderna! :thumbsup: Skön morgon dagen efter Kungshamn, påväg mot Grebbestad.Passerar genom vackra Sotenkanalen.Fortfarande i Sotenkanalen.Snygg fickparkering med nästan 40 m segelfartyg. 2 m tillgodo i aktern och.....knappt 3 m i fören. Ingen bogproppeller bara ett vanligt roder. Kaptenen visste vad han gjorde.Festen fortsätter sedan fram på småtimmarna då vi.......avslutade med att försöka dansa Zorba på den före detta lastluckan. Stackarna som försökte sova där nere... :crazy: Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 "Utslagen vikingabjörn kalasar på liten igelkott.." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ragson Inlagd Augusti 14, 2012 Dela Inlagd Augusti 14, 2012 Min bästaste vän Birgitta med Euro som valpen heter...bångstyrig och jättecharmig... mvh ragson - din bästaste vän.Min musiksida finns HÄR! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu