måne Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Nu e det fest hemmavid Tapatalk Och den stackarn håller sig krampaktigt kvar på fingret för att slippa gå detta öde till mötes.Förgäves Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Dagens bil(d) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Sista vändan bilder från Göteborg och Lisebergsbesöket här om veckan. Snyggt Edvard kan du inte komma på träffen Lördag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 (ändrad) Får jag köpa den boken pappa? Snälla .. Okay då.. Tack pappa! Mvh Ändrades Augusti 8, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 En stor fjärlig cirka 20cm mellan vingarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Snart är det Vinter ... "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Carlsberg har fan i mej reklam över allt,till och med duvurna i Cph är gröna. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Dagens guldgosse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Dagens guldgosse Farbrorn med guldbyxorna. "Kom hit så ska du få nåt gulligt i min ficka..." manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
knifetown Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Gubben i (bakom) månen håller koll på oss Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Carlsberg har fan i mej reklam över allt,till och med duvurna i Cph är gröna. Jag visste att min undulat höll på med något fuffens... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Jag visste att min undulat höll på med något fuffens... Fluffens också kanske? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 Fluffens också kanske? Normalt drar jag gränsen där, men man vet ju inte med de där... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 ...när sommaren lider mot sitt slut i sverige (..hemska tanke...) så får man klämma in en härlig Thaisommarbild och minnas svunna tider, då allt är på topp - livet på en pinne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 9, 2012 Dela Inlagd Augusti 9, 2012 (ändrad) Ändrades Augusti 9, 2012 av wille Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Sitter här hemma o har tråkigt, så här kommer en liten rundvandring från arvegodset... Det här är storstugan på ca 80 kvm. Här sov Ea med sina katter.. Det lilla potatislandet. Det gamla båthuset som stog på pålar i vattnet när mor o Far köpte stället.. Sen byggdes det ett modernt garage.. Sen är man tvungen att ha stor vedbo eftersom vi bastade rätt mycket denna vecka.. Klart som tusan att behöver ha en jordkällare till ölen.. En diskplats med bra ventilation.. Badbryggan här tillbringade vi många timmar med fiske o badning FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L200 Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Blir på mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Några live-bilder från byn, med en IRL-lekande Atom i förgrunden och en MPR-lekande Atom i bakgrunden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 (ändrad) L & Direct. Bröllop utanför Udon, rätt lugnt än så länge. rätt påkostat om inte annat. Såja nu börjar det ta sig.. Tapatalk Ändrades Augusti 10, 2012 av tomurdoc Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 ...blir på min livs största kärlek. Här på Koh Chang för cirka 2 veckor sedan. Har hon snott din väska?? manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Hårda straff för det oprovocerade våldet som skördar fler och fler offer - allt enligt dagens Expressen. -Jag säger bara det - "Stackars korvkiosk" ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Sitter här hemma o har tråkigt, så här kommer en liten rundvandring från arvegodset... Det här är storstugan på ca 80 kvm. Här sov Ea med sina katter.. Det lilla potatislandet. Det gamla båthuset som stog på pålar i vattnet när mor o Far köpte stället.. Sen byggdes det ett modernt garage.. Sen är man tvungen att ha stor vedbo eftersom vi bastade rätt mycket denna vecka.. Klart som tusan att behöver ha en jordkällare till ölen.. En diskplats med bra ventilation.. Badbryggan här tillbringade vi många timmar med fiske o badning FF Vilket härligt ställe. En verklig sommaridyll. Får man fråga i vilken del av Sverige det är beläget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 (ändrad) Lite bilder från sommarens segling med den tremastade skonaren Westkust. Två av mina bästa vänner som kom ner från Östersund bara för seglingen!Får vi inte hoppas!Nu sätter vi segel!Två goitingar!Jag fick för litet grogglas!Passerar Gullholmen!Som sagt, vädret funkade. Vilket inte har varit helt klart på västkusten denna sommar!Detta är riktiga kräftor! Låt er inte luras av flod-, insjö-, eller signalkräftor! Ändrades Augusti 10, 2012 av kotthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 L&Direct Mäster själv!!!! Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Familjen Adams kör på, och nu svänger det L&Dorrct! Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu