Skibi Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 Rast i China Town! Mvh Skibi You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 (ändrad) Jag har närt en buddhist vid min barm.. Ändrades Augusti 7, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 7, 2012 Dela Inlagd Augusti 7, 2012 Det här är inte precis dagens bilder, men jag kom inte på någon annanstans att lägga dem, då jag inte ville starta en ny tråd. Bilderna är från 1984, då 6-8 par från den jitterbugkurs jag gick på ställde upp i Talangjakten och vann både Linköpings- och Östergötlandsfinalerna, där våra konkurrenter var bla sångare, sånggrupper, trollkonstnärer och cirkusartister. Först en bild på hela gänget när vi hade vunnit Östergötlandsfinalen. Jag är nr 3 från höger, i grå hatt, med min danspartner i knät. Här dricker jag mousserande vin ur pokalen. Jag och min danspartner. Här står jag och min danspartner och väntar på vår tur, medan ett annat par visar upp ett kast. Här har jag kastat min danspartner över axeln Några ytterligare bilder från dansgolvet. En bild från när vi hade vunnit Linköpingsfinalen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Fick sällskap till morronfikat på balkongen i morse. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Se vad detta kalaset kostar.. Sist kosta de 110.000 sek... Inkl 3 st rättegångs kostnader .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Se vad detta kalaset kostar.. Sist kosta de 110.000 sek... Inkl 3 st rättegångs kostnader .. Ajdå.... Lider med era ofta så tramsiga körregler, visserligen är de till för att skydda er och oss andra trafikanter..men ibland blir det ju helt galet. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Våra chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Ajdå.... Lider med era ofta så tramsiga körregler, visserligen är de till för att skydda er och oss andra trafikanter..men ibland blir det ju helt galet. Det gick bra idag... Han va ensam så när vågen inte visade övervikt fick jag åka Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Se vad detta kalaset kostar.. Sist kosta de 110.000 sek... Inkl 3 st rättegångs kostnader .. Vad gjorde du för fel då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Ajdå.... Lider med era ofta så tramsiga körregler, visserligen är de till för att skydda er och oss andra trafikanter..men ibland blir det ju helt galet. Tycker reglerna är ganska generösa faktiskt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Vad gjorde du för fel då Kör å vilotider 1 år tillbaka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 (ändrad) Kolla dom ett år tillbaka ? Då måste du haft en del överträdelser ? Ändrades Augusti 8, 2012 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Kolla dom ett år tillbaka ? Då måste du haft en del överträdelser ? Låg på runt 8-900 mil i veckan... 2 nord norge svängar i veckan (padborg/n.norge)... När jag vart in på kontrollplatsen ca 3 timmar skickade dom iväg mig och sa bara "det är får åklagaren bedöma"... Fick 55.000 nok, 27.000 danska plus 3 st rättegångs kostander i dk... Månaden innan jag fyllde 25 och skulle till Thailand för första gången 2010. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Låg på runt 8-900 mil i veckan... 2 nord norge svängar i veckan (padborg/n.norge)... När jag vart in på kontrollplatsen ca 3 timmar skickade dom iväg mig och sa bara "det är får åklagaren bedöma"... Fick 55.000 nok, 27.000 danska plus 3 st rättegångs kostander i dk... Månaden innan jag fyllde 25 och skulle till Thailand för första gången 2010. Ja då får man säga att du gjort dig förtjänad av dom böterna , fast surt förstås ,hade nog blivit mer över om du kört lagligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Det här är inte precis dagens bilder, men jag kom inte på någon annanstans att lägga dem, då jag inte ville starta en ny tråd. Bilderna är från 1984, då 6-8 par från den jitterbugkurs jag gick på ställde upp i Talangjakten och vann både Linköpings- och Östergötlandsfinalerna, där våra konkurrenter var bla sångare, sånggrupper, trollkonstnärer och cirkusartister. Först en bild på hela gänget när vi hade vunnit Östergötlandsfinalen. Jag är nr 3 från höger, i grå hatt, med min danspartner i knät. Här dricker jag mousserande vin ur pokalen. Jag och min danspartner. Här står jag och min danspartner och väntar på vår tur, medan ett annat par visar upp ett kast. Här har jag kastat min danspartner över axeln Några ytterligare bilder från dansgolvet. En bild från när vi hade vunnit Linköpingsfinalen. Se där ja,åtminstonde en dansant mäniska på forumet...bara att komma och köra en dansuppvisning på lördagens västgötaträff And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Nu e det fest hemmavid Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Min gullige och omtänksamme gode vän SC oroade sig ju igår att Atom skulle ramla av sin höga häst. Jag kom nu på att jag har lite bilder från en ridtur i somras och jag hoppas att via dessa kunna stilla SCs oro, Atom ramlade inte av den höga hästen utan verkade trivas där uppe i det blå, givetvis bars det en ordentlig hjälm dock Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Nu e det fest hemmavid Tapatalk Brrr "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Det här är inte precis dagens bilder, men jag kom inte på någon annanstans att lägga dem, då jag inte ville starta en ny tråd. Bilderna är från 1984, då 6-8 par från den jitterbugkurs jag gick på ställde upp i Talangjakten och vann både Linköpings- och Östergötlandsfinalerna, där våra konkurrenter var bla sångare, sånggrupper, trollkonstnärer och cirkusartister. Först en bild på hela gänget när vi hade vunnit Östergötlandsfinalen. Jag är nr 3 från höger, i grå hatt, med min danspartner i knät. Här dricker jag mousserande vin ur pokalen. Jag och min danspartner. Här står jag och min danspartner och väntar på vår tur, medan ett annat par visar upp ett kast. Här har jag kastat min danspartner över axeln Några ytterligare bilder från dansgolvet. En bild från när vi hade vunnit Linköpingsfinalen. Ser ut som det var på regina palace ( Stora Hotellet ) danstävlingen var på Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Se där ja,åtminstonde en dansant mäniska på forumet...bara att komma och köra en dansuppvisning på lördagens västgötaträff Tack för kommentaren, men det var ju ganska länge sedan dessa bilder togs och det behövs ju en partner också i så fall. Jag har dock vissa funderingar på att dyka upp på träffen på lördag, men har ännu inte bestämt mig helt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 (ändrad) Ser ut som det var på regina palace ( Stora Hotellet ) danstävlingen var på Det stämmer bra det, när det gäller Östgötafinalen! Linköpingsfinalen var dock på Cupolen (Folkets Park). /Mikael Ändrades Augusti 8, 2012 av mikedo58 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Sista vändan bilder från Göteborg och Lisebergsbesöket här om veckan. "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Tycker reglerna är ganska generösa faktiskt Nja, det vete tusan om man kan kalla dem generösa, iaf många polisers utnyttjande av sina befogenheter vid tillämpning av reglerna. Gång efter annan läser man (tex i Trailer) om minutjagande, även kollegor till mig har drabbats av denna hysteri. Tom en del fd poliser skäms " Vad håller polisen och Vägverket på med ". Att dessutom gå månader eller år bakåt i tiden får mig att rysa o tänka på "1984". Sen har förhoppningsvis domstolarna fattat att minutjakten är fel " Åkare frikänd från brott mot kör- och vilotidsreglerna ". Däremot har jag inget emot grova överträdelser, där är det helt korrekt att bötfälla. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Fiendeland. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Augusti 8, 2012 Dela Inlagd Augusti 8, 2012 Fiendeland. Dit ska jag 14/11! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu