Jump to content
IGNORERAD

Dagens bild

Kim

Recommended Posts

Krabat jag mötte på dagens promenad

post-5632-0-01897800-1344016850_thumb.jp

Hann den upp dig?????????

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Fortfarande är det ju sommar så jag drar iväg några sommarpix med thaiinslag från veckan.

Grabben, som kryssat ned dagar, dag för dag, i en almanacka de senaste två månaderna kom i tisdags äntligen ned till målet, sin sexårsdag.

likal1.jpg

Grabbens mamma bestämde sig för att använda tillfället till att grilla lite samt bjuda in några kompisar.

likal3.jpg

likal21.jpg

likal18.jpg

likal17.jpg

likal19.jpg

likal7.jpg

likal6.jpg

likal5.jpg

likal20.jpg

likal15.jpg

likal16.jpg

Djurriket var ovanligt välrepresenterat på kalaset vad gäller arter.

likal13.jpg

likal4.jpg

likal14.jpg

likal2.jpg

Den obligatoriska tårtljusblåsning gick bra även om grabben var lite besviken för att vi köpt en tårta när han ändå inte tycker om tårta.

likal10.jpg

likal11.jpg

likal12.jpg

Förutom thailändare så var det som vanligt många små "look krungs" på plats. B la grabbens nya favorittjejkompis som är två år yngre och riktigt söt med sina halvthailändska pepparsvarta rådjursögon.

likal8.jpg

likal9.jpg

Äntligen kommer kommer det bilder :thumbsup:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Fortfarande är det ju sommar så jag drar iväg några sommarpix med thaiinslag från veckan.

Grabben, som kryssat ned dagar, dag för dag, i en almanacka de senaste två månaderna kom i tisdags äntligen ned till målet, sin sexårsdag.

Den obligatoriska tårtljusblåsning gick bra även om grabben var lite besviken för att vi köpt en tårta när han ändå inte tycker om tårta.

Inte ofta att barn tycker om tårta, brukade köra med glasstårta när barnen var små, uppskattas av både ung och gammal...

//bob

Dela på andra sajter

post-3103-0-96018500-1344019258.jpg

C;D

Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true.  You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you

Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Efter en god middag på Jensens med en halvflaska vin för min del så tog frugan över ratten och styrde vidare ner till Röda Sten.

Riktigt mysigt där så här en ljummen sommarkväll.

post-5068-1344019633,45_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Guest wUThai

Äntligen kommer kommer det bilder :thumbsup:

Får du nog sluta dricka... tycker det kommer bilder hela tiden! :)

Dela på andra sajter

Inte ofta att barn tycker om tårta, brukade köra med glasstårta när barnen var små, uppskattas av både ung och gammal...

//bob

Hade själv alltid glasstårta på födelsedagarna när jag var liten eftersom jag inte kunde med grädde. Kommer dock ihåg att jag var tämligen ensam i kompisgänget att inte tycka om gräddtårta.

Grabben fick dock annat smaskigt att äta som substitut till tårtan, tårtan var förstås mest köpt för gästernas skull.. Och sedan är den ju bra att ha när man ska blåsa ut ljus och sjunga jamåhanleva.

likal22.jpg

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Får du nog sluta dricka... tycker det kommer bilder hela tiden! :)

Nja där är vi oense tycker Kim lägger in alldeles för sällan :cry: Men när di kommer så är det nr1

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Dagens rensning av gårdagens skörd

post-3485-0-51247800-1344075755.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Jag och en kompis tog en sväng genom Trädgårdsföreningen igår.

IMG_5391.jpg

IMG_5425.jpg

Många vackra blommor och växter...

IMG_5435.jpg

IMG_5460.jpg

IMG_5513.jpg

Fullt med fetknoppar.

IMG_5494.jpg

Lite djur också.

IMG_5522.jpg

IMG_5567.jpg

Vatten...

IMG_5449.jpg

IMG_5549.jpg

Gammalt och nytt. Ett hus från 1800-talet och i bakgrunden till höger ser man lite av det alldeles nya post hotellet.

IMG_5493-1.jpg

Kungsportsplatsen. En kung och badande gottegrisar.

IMG_5611.jpg

Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Just idag är jag stark..

Welcome to my hood..

Hammarbyland..

5eeaaab2-23cd-dd51.jpg

5eeaaab2-2fb5-8296.jpg

20 minuten 1-0... Sinan Ayranci..

Ändrades av mamma bäng fan pappa käng

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Dela på andra sajter

En torggata full med thailändare och ändå brukar det vara fler än så här

post-3485-0-79321600-1344089855.jpg

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Dela på andra sajter

Inaktiv Medlem

Fantastiskt fina bilder KIm, långt utöver det vanliga :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Dela på andra sajter

Idag blev det en tur ut på östersjön med båten, ungarna älskar att springa runt på öarna upptäcka nya saker.

Sjöräddningen kom i fullfart så de hade säkert något uppdrag på gång.

Dela på andra sajter

Kvällens bild blir på en stackars hackspett som hade fastnat i nätet på ett av körsbärsträden på tomten. Det tog en god stund att få loss den och sedan agerade Alisa veterinär och tog bort nätrester och hade på lite sårtvätt innan den släpptes iväg.

IMG_1036.jpg

Ändrades av wille
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Dagens rensning av gårdagens skörd

post-3485-0-51247800-1344075755.jpg

Många fina slantar där :thumbsup:

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in

• Skapa ny...