omarama Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Mycke hjortron nu. Va fan,det verkar vara ditt fel när bärplockarna från Thailand inte ens kan plocka ihop till biljetten And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Risåker utanför Khansanaburi Jomtien När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 En syrsa ca 4-5 cm Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Hej En svampplockerska 78 år och är uppe och letar svamp i bergen runt Chiangmai Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Hej Skorpion kan väl bränna till lite om den skulle sticka med taggen. Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Hej Ser exakt ut som ett ägg men det är ju en svamp ätbar dessutom säger dom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 En spindel vet inte vilken sort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Hej igen En liten orm på tre decimeter ingen aning vad det är för sort farlig eller ej. Alla bilderna är tagna idag 1 Augusti Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Hej igen En liten orm på tre decimeter ingen aning vad det är för sort farlig eller ej. Alla bilderna är tagna idag 1 Augusti Grymt fina bilder Hellre det än han som kommer med ignorera knappen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Risåker utanför Khansanaburi Jomtien Tjena Clion. Nu var det allt för länge sedan som jag klagade på dina bilder Ser att fokusen sitter där den ska, men är det lutande tornet i Pattis du har fotat (orkar inte leta efter ironiskylten...) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Tjena Clion. Nu var det allt för länge sedan som jag klagade på dina bilder Ser att fokusen sitter där den ska, men är det lutande tornet i Pattis du har fotat (orkar inte leta efter ironiskylten...) Det var väll för mycket Leo När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Grymt fina bilder Hellre det än han som kommer med ignorera knappen Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Min dotter på Thailändska språkets dag. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 I dag jag och min fru har besökt för första och ABSOLUT SISTA gången denna plats ditt svenskar välfärdar liksom muslimer välfärdar till Mekka. ALDRIG MERA!! shoping galna käringar. Minst 2 tusen flera bilar än det finns parkeringsplatser, det kändes så. Nästan slagsmål om kundvagnar, Hastigheten inne på Gekås var så hög så jag tror att sniglar skulle springa om oss. De fantastisk mycket låga priser alla pratade om uteblev. Det är inte billigt på Gekås. Det är vanliga priser. Hur fan folk tycker att det är billigt om de kommer tex från Borlänge? Flera timars resa, bensin och allt annat rund omkring. Nej jag vill inte mer ditt. Hellre åker jag till Mekka. Dålig planering bara. Åk när alla semestrar är slut för när vi var där efter Västgötaträffen förra året var det lagom med folk Vi fick till och med plats på uteserveringen nära entrén Det finns ju andra affärer också, denna hittade vi efter ett tips från en viss 64:a Inte mycket folk “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 En promenad på Eriksbergskajen och Lindholmen det blev några bilder med mobilen. Övningsplattform Stairway to heaven Runda huset Synvillan Gamla kranen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 (ändrad) Nu är han berusad; Gubben i månen.. spöklikt starkt sken i kväll .. Kolla sydost.. Med vänlig hälsning, Ändrades Augusti 1, 2012 av mamma bäng fan pappa käng "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
b-tung Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Grinig gammal gubbe! Sent from my iPhone using Tapatalk thu sucker of al phones.. F. You Behandla din nästa så som du själv vill bli behandlad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Campingliv.....Vem ska göra vad? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Campingliv.....Vem ska göra vad? Du givetvis manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Campingliv.....Vem ska göra vad? Som jag brukar säga: någon måste ansvara för kameran också.. Mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Augusti 1, 2012 Dela Inlagd Augusti 1, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Atom Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Ny cykel inhandlad, redan svenskreggad dessutom. Klart sämre cykelmiljö än Tibros villaområden dock; att kryssa fram mellan kor, ankor, rabiata hundar, pick-uper och speedade moppar kräver viss rutin och sinnesnärvaro. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Nu e det kul L&D Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 Hälsning från Nederbördsverket. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Augusti 2, 2012 Dela Inlagd Augusti 2, 2012 (ändrad) Hej Idag var jag ute på en liten vandring igen, idag blev sträckan 14 km med en höjdskillnad på 1239m,ö,h och 5 och en halv timme tog det från Doi kam Tempel till drottningens palats ovanför Doi sutep här i Chiangmai. Det var som vanligt mycket att titta och fotografera,dom gula svamparna som syns på ett par bilder kan det vara kantareller? Håll till godo med en liten bildserie Hälsningar acdc Ändrades Augusti 2, 2012 av acdc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu