Bibben Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Var ute på en "extreme suburban tour" idag och såg gräs, träd, hästar och ev några kor. Några traktorer också. Tur man inte bor vid denna hållplatsen... Till slut kände jag mig i trygghet igen på Avenyn manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Hade lite tid över på jobbet så tog ett varv runt kvarteret. Fasaden på nya SAS Radisson Blu Lindholmen. Kontorsbyggnad. Chalmers. Post-it konst. De anställda på Ericsson verkar ha mycket fri tid på jobbet . Ett monster från Super Mario och en modern "streckkod" Pacman Mega Man Vet inte vad dessa tre töser heter. Lite mer hotell fasad. De tre töserna kallas för Powerpuff-pinglorna och förekom(mer) på Cartoon Network. /Mikael Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Mariestad ikväll En sjunkande båt i sanden. Så är det när man parkera hur som helst och var som helst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Fotsvett clirre När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 26, 2012 Dela Inlagd Juli 26, 2012 (ändrad) Trelleborg idag vid 16-tiden Glömde ju ta med bilden... Ändrades Juli 26, 2012 av Gawar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
acdc Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Fotsvett clirre Fin bild Clion varför inte lägga in den i Macro tråden? Ha det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Jaha, då var lugnet över. Fru T kommer hem från jobbet. Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Fotsvett clirre Fin bild Clion varför inte lägga in den i Macro tråden? Ha det Nog en av de finare bilder jag sett från Clirre.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Haj på daj duuu, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Vet inte vad dessa tre töser heter. powerpuffpinglorna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Haj på daj duuu, typ... Seriöst Ben...Har du tagit det här fotot själlv är jag jävliigt impad.snyggt som fan !! And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Seriöst Ben...Har du tagit det här fotot själlv är jag jävliigt impad.snyggt som fan !! Jodå, men tyvärr blev inte resten lika bra. Svårt med ljuset och sånt. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Har inte bara hört en del klaga över mängden bilder i dagens bild utan håller dessutom med.less is moore. Men just idag är det svårt att låta bli för Grand canyon var det det sjukaste jag sett...så stort och så mäktigt så jag har jag har gjort mitt bästa för att minimera, nitto bilder har blivit tio .. Men har inte hjärta att ta bort fler så hoppas att det faller vissa i smaken! attachment=167173:2012-12-24 19.15.48.jpg] attachment=167174:2012-12-24 19.38.34.jpg] And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Har inte bara hört en del klaga över mängden bilder i dagens bild utan håller dessutom med.less is moore. Men just idag är det svårt att låta bli för Grand canyon var det det sjukaste jag sett...så stort och så mäktigt så jag har jag har gjort mitt bästa för att minimera, nitto bilder har blivit tio .. Men har inte hjärta att ta bort fler så hoppas att det faller vissa i smaken! attachment=167173:2012-12-24 19.15.48.jpg] attachment=167174:2012-12-24 19.38.34.jpg] Fantastisk fint. Vi vill se mera. Bilder med beskrivning är alltid välkomna särskilt de som kommer från ens egen kamera och är egen tagna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Ja just,här är jag.hoppas vi ses på Västgötaträffen! And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Ja just,här är jag.hoppas vi ses på Västgötaträffen! Kanske kan du starta egen tråd från resan och vissa alla bilder ?? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Kanske kan du starta egen tråd från resan och vissa alla bilder ?? Svaret är nope...men skål på dig And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ducati Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 En några är gammal bild men ibland är vardagen i Götet lite mer spännande än vanligt. Ducati Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kung Otto Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Dagens krokofant (norsk) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Streetart, Duracell a.k.a. Metropolitan Invader. Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 The Canyon Chiangmai Kunde inte ge karma vet ej varför. Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Bbben goes GOT spotting - live & direct Hade tänkt överraska kjell i paris men min cykel har inget pass så den fick inte följa med. Man är ju inte så hjärtlös så man lämnar en fem år-årig cykel ensam på flygplatsen!! Jag som tagit på mig finskorna (ej att förväxla mrd dansskorna) dessutom... En annan gång kjell... Så nu blir det att åka hem igen... Ses på avenyn manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bhellop Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Ser att en del gillar dykar bilder. här kommer några. Utan för Racha Yai och Racha noi är de tagna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khemmarat Inlagd Juli 27, 2012 Dela Inlagd Juli 27, 2012 Kunde inte ge karma vet ej varför. Snake Kanske för att han loggade ut för gott och kom tillbaks som ACDC, Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu