Jive Inlagd Juli 2, 2009 Dela Inlagd Juli 2, 2009 Quote Idag premiärplockning av jordgubbar, först nu på våra breddgrader..strax utanför Borlänge. Invägning av de första bären...priset var 35 kr/kg! Rensat och sköljt.mums! Detta är terror! Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gillan Inlagd Juli 2, 2009 Dela Inlagd Juli 2, 2009 jag hade tagit kaffet för changen är öppnad vilket säger mig att den är slut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 3, 2009 Dela Inlagd Juli 3, 2009 Siamkap, damen som var med mig gillade inte mitt gillande för BL damerna. Jag har någon bild till från detta event, men av någon anledning så låser överkopplingen när jag laddar bilder. fredagar brukar vara seeeeeeeeg internet.så kanske därför. prövar senare. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Juli 3, 2009 Dela Inlagd Juli 3, 2009 Swedenfarang:Nöjd nu? Här är jag och Swedenfarang på min balkong för någon vecka sen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LungAlahato Inlagd Juli 4, 2009 Dela Inlagd Juli 4, 2009 Vilken viloplats har denn jycke hittat... Arto Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juli 4, 2009 Dela Inlagd Juli 4, 2009 Ledsen i ogat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 4, 2009 Dela Inlagd Juli 4, 2009 Då var det dags för thai-fest igen.förra lördagen i Säter och idag i Ulfshyttan, ca 20 km från både Borlänge och Säter.mitt i bushen. Här i den nerlagda skolan i Ulfshyttan är templet inrymt...och festligheterna var placerade bakom skolan intill kanten av Ulvsjön. En gåva ska det vara...så klart! Kul för barnen...en något annorlunda fiskdamm! Naturskönt område... En ceremoni... En kul leksak tyckte barnen....tur att ingen klämde sig på den gamla hamocken! Dans och musik...så klart! Försäljning av rosor och "halsband"...det är thai-fest. Ganska mycket folk...för att vara i bushen. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 5, 2009 Dela Inlagd Juli 5, 2009 ett försök till att lägga upp en bild till Black Label-festen i veckan. Hoppas det funkar för dig Siamkap. andra prettiesbilder kommer också. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 5, 2009 Dela Inlagd Juli 5, 2009 Fina bilder här: http://www.dt.se/nyh...ticle447790.ece från Mora! Samma "gäng" som var i Ulfshyttan igår och i Säter förra lördagen! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Juli 5, 2009 Dela Inlagd Juli 5, 2009 Quoteett försök till att lägga upp en bild till Black Label-festen i veckan. Hoppas det funkar för dig Siamkap. andra prettiesbilder kommer också.. Känner hur det vattnas i munnen. Hädanefter blir det Black Labels för min del. Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 5, 2009 Dela Inlagd Juli 5, 2009 andra kvällar, andra drycker, andra tjejer..tyvärr funkar det inte att lägga upp bilder nu igen.segt Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 5, 2009 Dela Inlagd Juli 5, 2009 Quoteandra kvällar, andra drycker, andra tjejer..tyvärr funkar det inte att lägga upp bilder nu igen.segt Hej dtkkk, Har du provat att lägga upp på photobucket.com och sedan länka därifrån? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 5, 2009 Dela Inlagd Juli 5, 2009 Quote Hej dtkkk, Har du provat att lägga upp på photobucket.com och sedan länka därifrån? Herr Chang har talat. Tidvis har MPR varit ovanlig seg i dag. Läste tidning på en annan flik i väntan på att få se broderns guldkorn mvh Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juli 6, 2009 Dela Inlagd Juli 6, 2009 En tidig morgon för nästan 7 år sedan. Tagen med min första 1.6 Megapixel-kamera. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 6, 2009 Dela Inlagd Juli 6, 2009 Vikingen: Så jävla nöjd! Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 6, 2009 Dela Inlagd Juli 6, 2009 Efter att vi lämnat sonen på Arlanda, för besök i Thailand, ville sambo gör ett besök vid IKEA i Valbo. Så får det bli, och från Uppsala tog vi nya E4-vägen till Gävle..och strax för kaffe-staden syns detta intill E4:an. Tyvärr, var vi så tidiga så allt verkade vara stängt....det får bli ett besök en annan gång. Enis kan säkert berätta mera.. http://dragongate.bytebrigade.se/ Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2009 Dela Inlagd Juli 6, 2009 Quote Efter att vi lämnat sonen på Arlanda, för besök i Thailand, ville sambo gör ett besök vid IKEA i Valbo. Så får det bli, och från Uppsala tog vi nya E4-vägen till Gävle..och strax för kaffe-staden syns detta intill E4:an. Tyvärr, var vi så tidiga så allt verkade vara stängt....det får bli ett besök en annan gång. Enis kan säkert berätta mera..http://dragongate.bytebrigade.se/ Lars.. Ett PM:n någondag före så vi kunna :telephone: och hurveln hade stått på spisen.Så man kunde fått ett (o)väntat besök Dragongate skall öppna hotellet till hösten är det senaste jag hört, museum och tehus skall vara öppet på dagtid. /ENis Ps. några bilder hur det såg ut i januari 2007, så det går inte så fort (Kineser som enast är här några månader på sommaren och jobbar) "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 6, 2009 Dela Inlagd Juli 6, 2009 Lars.. [img alt= ] Ett PM:n någondag före så vi kunna [img alt= :telephone: ] och hurveln hade stått på spisen.Så man kunde fått ett (o)väntat besök [img alt= ] Enis, Hehe.nästa gång så...nu blev det lite hastigt beslutat, genom sambons lusta för IKEA. Gevalia smakar alltid bra... Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 6, 2009 Dela Inlagd Juli 6, 2009 Lars! Ni skulle ha stannat vid nya IKEA Uppsala som numera är det näst största i Sverige “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 7, 2009 Dela Inlagd Juli 7, 2009 swedenfarang/d beckham.Nickbilden-lik.verkligheten-nej.he he När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 7, 2009 Dela Inlagd Juli 7, 2009 svar till vikingen.Tjejerna då?? När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 7, 2009 Dela Inlagd Juli 7, 2009 Quote Lars! Ni skulle ha stannat vid nya IKEA Uppsala som numera är det näst största i Sverige Kenneth! Det var tur att vi inte visste om det....med sambons köplusta har det nog blivit ett dyrt besök.men nå´n gång kanske.hehe. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 7, 2009 Dela Inlagd Juli 7, 2009 Clion haha..ja, därav mitt skratt tidigare. Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vikingen73 Inlagd Juli 7, 2009 Dela Inlagd Juli 7, 2009 Quotesvar till vikingen.Tjejerna då?? vadå tjejerna.? vill du ha mera brudbilder?*s* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 7, 2009 Dela Inlagd Juli 7, 2009 era din viking har jag bara sett ett foto.men som andra plusade för he he d bechams vickan har vi inte sett.ps det såg ut som ni hade roligt då vill vi se (käringarna) vid somtam- grytan he he ha det bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu