andrejsdenruskige Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Sorry, inte meningen o spamma sönder tråden.ta bort inläggen, bild konmer på halo när luren slutat strejka Hade inte du bytt telefon nyligen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kollba Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Så går det när man köper iPhone... Det löser sig, sa han som sket i vasken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Så går det när man köper iPhone... Tvärt om tror jag.. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Sonen på Babysim på www.bangkokdolphins.com ; i blågult såklart.. Lite fler busungar.. I "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Från slottet idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Dagens solnedgång, live & direct. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Skål Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Ja skål på dej själv du gubbtjyv, å glad Midsommar på dej.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Även i Alperna är det instabilt väder. Saalbach och Zell am See: Men det finns kläder som passar även detta väder. Det är trots allt semester och känner inte för att klaga Mvh / PTG Jäklar va fint det är i Alperna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Från min systerdotter på besök i Malung.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Gick en runda och kollade vad folk gjorde en dag som denna... Stm..har tydligen fått tag i en spolslang. Miamatros..har också hittat en spolslang. Станислав monterar ny belysning, livsele och skyddsglasögon på....saftey first! Kokerskan meckar raggmunk till lunch Och chiefen sliter med pappersjobb som vanligt..vänta nu, är det inte AB öppet i datorn? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
edvardpop Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Hade planer på att ev starta en restråd när alla bilder från den senaste resan till Thailand gåtts igenom. Många tusen är det men nu har ju dessutom flera av av favoriterna redan lagts in i dagens bild. Ja, man får väl se hur det blir med det... Här är i alla fall den bild som ligger på första plats för närvarande och den är tagen i Saen Suk "People are strange. They are constantly angered by trivial things, but on a major matter like totally wasting their lives,they hardly seem to notice." - Charles Bukowski Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Min dagens bild från poolkanten live och direkt.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Morfar till en av de fattiga elever som jag var med frun och besökte igår, i Nong Khaem utanför Krasang, Buriram. Man får se mycket när man har en fru som är lärare, särskilt i ett fattigt område som detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Här kommer det några bilder från utsiktsplatsen i Hua Hin Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Dagens bild föreställer pärlan som gick igenom besiktningen med "rent papper" idag. Jag och besiktningsgubben enades under den korta kontroll-svängen att det alltid finns en bra anledning till att ta en pilsner eller två. Hans anledning idag var att hans semester börjar kl. 16.00, och min var ju så klart besiktningen. Så skål för Maipenrai, pärlan och snälla besiktningsgubbar! Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Om man följer detta råd... Så vaknar man dagen efter med detta.. Å de är mindre skoj.. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Dagens bild får bli soluppgången tidig morgon. Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Fick besök av Captain America... eller är det Captain Thailand?? En jävel på trolla är han iaf! Frugan och jag blev glada över besöket. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Jaha.. Då har man gjort en 608 igen, jävla ligist man är.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hakancnx Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 The Canyon Chiangmai Detta ställe har jag missat. Hur tar man sig dit och var? /hakancnx Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Dagens bild föreställer pärlan som gick igenom besiktningen med "rent papper" idag. Jag och besiktningsgubben enades under den korta kontroll-svängen att det alltid finns en bra anledning till att ta en pilsner eller två. Hans anledning idag var att hans semester börjar kl. 16.00, och min var ju så klart besiktningen. Så skål för Maipenrai, pärlan och snälla besiktningsgubbar! DKV och Auto Union har utvecklats lite... Fyra nollor i grillen å en bakom ratten... hehe Ta det inte personligt plz.. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Bilder fråm Yosemity Moi Riktigt fin vyer,svårt att få med på bild hur mäktigt det är i verkligheten. And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Bilder fråm Yosemity Moi Riktigt fin vyer,svårt att få med på bild hur mäktigt det är i verkligheten. Vackert ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 20, 2012 Dela Inlagd Juli 20, 2012 Bkk by nite! Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu