M33 Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Förorten bra men hemma bäst Mina gamla kvarter, bodde på ErikDahlbergsgatan 8B för ett par år sedan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Förorten bra men hemma bäst Förorten är bara för hårda gubbar Bibben, mjukisar gör sig bäst hemma på mammas gata . Det var trevligt, nu är det en whisky halvliggandes på soffan som gäller. Skål /Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Förorten är bara för hårda gubbar Bibben, mjukisar gör sig bäst hemma på mammas gata . Det var trevligt, nu är det en whisky halvliggandes på soffan som gäller. Skål /Hn Skål, kul som fan att träffas Får vi göra om!!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 tackar detta pass för några riktigt sköna år ! nytt pass, nya visum, nya resor! Pass är en förbrukningsvara. Minst två ska man ha. manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Förorten är bara för hårda gubbar Bibben, mjukisar gör sig bäst hemma på mammas gata . Det var trevligt, nu är det en whisky halvliggandes på soffan som gäller. Skål /Hn Skål, kul som fan att träffas Får vi göra om!!! Härligt med manlig vänskap Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Härligt med manlig vänskap Nästa gång möts vi i rosa skjortor och en manslunga Stay tuned... manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Påfyllning Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sakonnakhon Inlagd Juli 18, 2012 Dela Inlagd Juli 18, 2012 Var här och storhandlade i söndags. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Hallstahammar Har du varit i mina gamla hemtrakter. Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Live and direct from Fårösund kl 06:10 Flundregarnen ska upp, ser rätt idylliskt ut så här på morgonon. Tapatalk Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Har du varit i mina gamla hemtrakter. Rebnel Passerar ett par ggr i veckan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Passerar ett par ggr i veckan Nästa vecka också? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Nästa vecka också? Ja det tror jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Ja det tror jag Ok, synd. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Khun Lung Pung Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Kungsängens golfbana igår. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Även i Alperna är det instabilt väder. Saalbach och Zell am See: Men det finns kläder som passar även detta väder. Det är trots allt semester och känner inte för att klaga Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Nice terrass på jobbet! 151 dagar till semester, kämpa! .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Är du i det området kan jag rekommendera Höllentalklamm (djävulsklyftan) på ena sidan om Zug-spitze http://www.hoellentalklamm-info.de/ Klart häftig natur och en lagom vandring upp från parkeringen på Garmich-sidan Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 (ändrad) Idag fick jag se en "Halo", regnbåge runt solen.rätt häftigt. Det är i Sisaket det händer Ändrades Juli 19, 2012 av IsaanWarrior Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
IsaanWarrior Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Sorry, inte meningen o spamma sönder tråden.ta bort inläggen, bild konmer på halo när luren slutat strejka Never cry over spilt milk, it could´ve been whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest borichiangmai Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 The Canyon Chiangmai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nonki Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Tack för det, ändå är det bara taget med mobilen Hejsan Det är inte kamerans kvalitet som gör en bild bra utan det är fotografen och dess förmåga att fånga ett ögonblick och i detta fallet tycker jag du lyckats perfekt med att förmedla det du ville förmedla. MVH Nonki Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Hejsan Det är inte kamerans kvalitet som gör en bild bra utan det är fotografen och dess förmåga att fånga ett ögonblick och i detta fallet tycker jag du lyckats perfekt med att förmedla det du ville förmedla. MVH Nonki Håller med, men sen finns ju såna osäkra själar som inte vågar visa sina bilder utan att photoshoppa dem till, vad de tror, perfektion. Naturlighet uber alles! Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 Kungsängens golfbana igår. Ser nu vad jag saknar,,,blå himmel med popcorn moln .. inte ofta här i CM Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Juli 19, 2012 Dela Inlagd Juli 19, 2012 American Memorial Cemetery, Manila Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu