Oregistrerad Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Stockholm är bra fint på sommaren. Här ser man halva stadshuset och söder där borta på andra sidan vattnet. Jag vill också åka båt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Dom trodde det var motorbrand som var orsaken läste jag. Inget roligt slut på den folkrace-helgen. NäHä? Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 (ändrad) Stockholm är bra fint på sommaren. Här ser man halva stadshuset och söder där borta på andra sidan vattnet. Jag vill också åka båt. Vi är nästan grannar när jag är på jobbet Ändrades Juli 16, 2012 av roffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Svårt det här att lägga in bilder, när man inte gjort det på ett tag..he he. 1 Colmar, Frankrike Mvh / PTG 2 mycket saknade vänner. Välkomna tillbaka :wai: Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 (ändrad) 2 mycket saknade vänner. Välkomna tillbaka :wai: Helt rätt saknaden har varit stor! Keit tänkte Du skulle kunna köra Maits"Keits" Changhugg från Hua skulle förgylla MPR:vardag!!!!!! Mvh Svamp Ändrades Juli 16, 2012 av svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nicholas Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Här kommer 2 bilder i skitdålig kvalitet men jag fick skjuta från höften i panik. Hastigheten är cirkus 60km/h, detta är i Havannas östra del. (playa) Det regnar som fan och 3 grabbar tolkar efter bussen i full fart på vanliga gympadojor. T-shirts och shorts. Haksläpp fick jag. Enda gången jag sett trots flitigt besökande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Dagens besvikelse eller anti klimax... Hustrun hade en dag ledigt, igår Söndag. Och som vanligt gjorde vi en utflykt. Jag hade kollat in på kartan den stora konstgjorda sjön Doi Tao Lake, ca 130 km rakt söder om Chiang Mai. Sjön är ett resultat av dämningen söderut, den stora dammen Bhumipol Dam. Vid hustruns frukost på en nudelbar träffade vi en av hennes studiekompisar, som sa att sjön är torrlagd vid denna tiden på året,,,inget att se.. Men jag litar inte alltid på thai infon man får...så jag ville kolla in själv... Och mycket riktigt ,inget vatten..men ganska häftigt att se. Utmed strandkanten strandade flytande restauranger... Lågsäsong . Hittade en bild på nätet som visar sjön med vatten och dessa pontonrestauranger.. Min fru kommer från DoiTao. Det är inte varje år som det är torr lagt. Det beror på vatten stånd och hur mycket vatten tappas i vattenkraftverk vid damen. Annars är det fantastisk fiskevatten. Och färsk fisk går alltid att köpa vid sjön även om det är torrlagd så går det att fiska i floden eller lägre ner längst strömmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
smilet Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Här går det undan Smilet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 en hälsning till lillkrabban från mille o pin... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 (ändrad) en hälsning till lillkrabban från mille o pin... Hon hälsar tillbaka till määPin och dig, tyvärr fick jag inte fota Lillkrabban så det fick bli en look-alike. Ändrades Juli 16, 2012 av Gorocco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 sök hjälp.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
chiangmai Inlagd Juli 16, 2012 Dela Inlagd Juli 16, 2012 Min fru kommer från DoiTao. Det är inte varje år som det är torr lagt. Det beror på vatten stånd och hur mycket vatten tappas i vattenkraftverk vid damen. Annars är det fantastisk fiskevatten. Och färsk fisk går alltid att köpa vid sjön även om det är torrlagd så går det att fiska i floden eller lägre ner längst strömmen. Tackar för bilderna. Härliga att se. Vi åker nog tillbaka i november, förmodar att då finns det vatten i sjön. Nu var den totalt torrlagd. De sålde rökt och torkad fisk i ett antal stånd. Halva priset mot stan. Såg även lådor med färsk fisk. Hittade även info på nätet att man kan åka kryssningsbåt från dammen upp till sjön. En tur på 2 dagar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
omarama Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Kul med svensklingande grejer när man är utomlands ;-) Surfsnubbe i Ventura Beachwalken på samma ställe Väg 1 uppför Californiakusten Kreativitet Vidare mot Sierra Nevada And that's all I have to say about that Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rebnel Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Idag var det dax för att göra jordgubbsylt så man har till våfflorna. Rebnel Det jag inte orkar göra idag tar vi en annan dag. # Len Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PlayTheGame Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Dagens bilder blir från Slottet Neuschwanstein, som ligger i södra Tyskland. (strax utanför staden Füssen). Mvh / PTG "Some play hard to get, I play hard to want" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 "Världens mest fotograferade slott" säger dom och det som stod modell till det som finns i DisneyLand och DisneyWorld Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Vy över the capital of scandinavia i morgon sol Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Holst Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Va en sväng i Oslo i helgen , då vi bla besökte Vigelandsparken http://www.vigeland.vigelandsparken Mvh Holst Om ditt problem går att lösa.behöver du inte oroa dig. Om ditt problem inte går att lösa.är det ingen idé att du oroar dig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Från igår kväll, har just stoppat om min "Mia Noi" och ser solen gå ned. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Dagens bilder blir från Slottet Neuschwanstein, som ligger i södra Tyskland. (strax utanför staden Füssen). Mvh / PTG Vilken fantastisk natur ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Färska jordgubbar för självplock idag - mums..utanför Borlänge! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Vy över the capital of scandinavia i morgon sol Köpenhamn? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Köpenhamn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 Båtar och broar Världens bästa telefonmärke Fornminnesmärkt (eller nåt.) bockkran på eriksberg Chalmers på lindholmen Nytt fräsigt hotell på lindholmen, radisson blu Var är bilarna då? Rejält slaktad cykel Musik... typ... Åsså tillbaka på sköna, goa och säkra Avenyn efter en tur i förorten (ursäkta fingret) manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juli 17, 2012 Dela Inlagd Juli 17, 2012 En del kunder har schyssta bilar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu