hamnoi Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 @Baxarn Flytta ner bilderna under varandra. som min text ligger nu. Skriv mellan bilderna en extra rad mellan text och bild gör det lättare att läsa tycker jag. Fina bilder/Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Min favvo bland fiskrätterna i Thailand Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Du måste även klicka på "lägg till inlägget" efter att du har laddat upp en eller flera bilder för att få in själva bilden i meddelandet och sen kan du lägga till text före eller efter en specifik bild Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Min favvo bland fiskrätterna i Thailand Samma här, tyvärr så grillar dom fisken lite för länge... FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Songkran Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 (ändrad) Vad är detta, friterad Alien ? Ändrades Juli 14, 2012 av Songkran Fredag och lördagskvällar kan jag inte ta något ansvar över vad jag skriver i forumet, ha en bra kväll ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 En sån här kanske? Mvh Hn Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Jag har för mig att det var gräshoppor som serverades denna gång, men jag är inte helt 100% säker. Varenda gång jag satt på denna massagesalong/bar så var det någon insekt eller dy. som damerna skulle lura i mig. Jag provade alla men inget jag saknar när jag är hemma i Sverige. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Du har nog rätt harmoni. Det var nog groda denna gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
amja Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Jag tycker det ser ut som dom ska äta upp ET! Mvh Amja "Thais are the best friends money can buy"- Graham Greene Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baxarn Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Jag gjorde en groda nyss hamnoi som kallade dig harmoni, men jag skyller på carlsberg. Men utimellan så är det harmoniskt att läsa dina komentarer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 (ändrad) Svårt det här att lägga in bilder, när man inte gjort det på ett tag..he he. 1 Ändrades Juli 15, 2012 av lars60 Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 (ändrad) Framme vid Arlanda uppvaktas munken med gåvor av tillresande thailändsskor. Ändrades Juli 15, 2012 av lars60 Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Skjutsade en munk från Borlänge till Arlanda. Klockan börjar att närma sig 11 och dax för munken att äta - vilket blir ett stopp vid den fina rastplatsen vid Ekolskrog. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Pool time.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 En skön bild från igår. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mikedo58 Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Några uppställda lastbilshytter, mellan Krasang och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 En skön bild från igår. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Har Hamnoi bytt sminkleverantör??? Snake Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Har Hamnoi bytt sminkleverantör??? Snake Nej det är samma leverantör som alltid, precis som du vill ha det tigern Har du vaknat ur ruset? Ha en trevlig dag din gamla kobra /HN Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Babysnake Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Nej det är samma leverantör som alltid, precis som du vill ha det tigern Har du vaknat ur ruset? Ha en trevlig dag din gamla kobra /HN Desamma din gamla Clown. Cobran Bättre ringla än vingla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Dagens bild är ju 1 vecka gammal men det får duga, denna fantastiska tårta fick jag på min födelsedag av Tipi som äger Butterfly Bistro i Karon Beach, underbar mat. Gå gärna dit om ni är i krokarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 (ändrad) Dagens bild är ju 1 vecka gammal men det får duga, denna fantastiska tårta fick jag på min födelsedag av Tipi som äger Butterfly Bistro i Karon Beach, underbar mat. Gå gärna dit om ni är i krokarna Men Towe du ser lite äldre ut än 9 år, men en del ser lite äldre än vad dom är... FF Ändrades Juli 15, 2012 av FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 haha vad söt du är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Detta gjordes av en herre som absolut inte körde över heldragen linje. Nej de ser vi ju att han inte gjorde I dom här lägena är det skönt att kameran finns med. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 undertecknad njuter av stenen... Fy fan va osexigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 15, 2012 Dela Inlagd Juli 15, 2012 Man försökte ju iaf.. haha Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu