Vikingen73 Inlagd Juni 22, 2009 Dela Inlagd Juni 22, 2009 QuoteSitter och jobbar just nu på ett hotelrum i Singapore Bifogar ett par bilder på utsikten/rummet Sprang nyss på både Thailands premiärminister och vise premiärminister uppe i loungen !! (som tydligen är här på officiellt statsbesök i 3 dagar stod det i tidningen) Dom bor på samma hotell Massa säkerhetsvakter och stressade fotografer i lobbyn när dom kom tidigare i eftermiddag. Vad jobbar du med tro som har sånt generöst företag när det gäller hotellvistelser hehehe, eller du kanske har eget och väljer själv.nyfiken i en strut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 22, 2009 Dela Inlagd Juni 22, 2009 Quote Ser ut som du bor på Ritz-Carlton ... Stämmer bra. Du känner till Singapore förstår jag Helt OK hotell faktiskt ! Inget drag dock om man säger så men det är inte därför man är här Är här och jobbar med en stor konferens vi kör på hotellet hela veckan Åker till Rayong på söndag för att kolla mitt husbygge Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juni 24, 2009 Dela Inlagd Juni 24, 2009 Peace & Love-festivalen genomförs denna vecka i Borlänge..här väntar ett gäng unga damer på incheckning på festivalens camping. Butikernas kundvagnar i området har strykande åtgång. http://www.peaceandlove.nu/festival/ Han fick sitta vakt.och kompisarna gick in och handlade div tillbehör. Faktiskt lite thai-anknytning också. Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 25, 2009 Dela Inlagd Juni 25, 2009 Svärfar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Juni 26, 2009 Dela Inlagd Juni 26, 2009 Äntligen har det eviga surregnet slutat och solen tittat fram. Dammarna i parken här i stan sprudlar av liv och sommaren är äntligen här Sothönan har sex ungar detta året En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 27, 2009 Dela Inlagd Juni 27, 2009 Dagens bild är från alldeles nyss utanför Halmstad.Trött pöjk som åkt från Lappland Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juni 27, 2009 Dela Inlagd Juni 27, 2009 Var idag på thaifest i Säterdalen i Säter, ca 20 km från Borlänge. Som ni ser av första bilden så var det inget vidare "fotoväder", med gassande sol. Festen hade traditionsenliga erbjudanden med musik och sång, dans, mat, lotterier, försäljning, insamlingar mm. Träffade en medlem på MPR.men då han vill vara anonym får det vara bra med det. Visar en rapsodi av olika motiv...utan kommentarer...talar för sig själv! Så klart! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 27, 2009 Dela Inlagd Juni 27, 2009 Nice LArs. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
AnTove Inlagd Juni 27, 2009 Dela Inlagd Juni 27, 2009 Såg trevligt ut ! Man kanske skulle skaffa sig ett socialt liv ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
clas391 Inlagd Juni 27, 2009 Dela Inlagd Juni 27, 2009 Tror att jag tar en till på svanfamiljen. Det känns så rofyllt att sitta på en bänk och titta på när de simmar i dammen och helt struntar i att det faktiskt är mitt i en stadspark med människor och trafik runt omkring En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas Våga vägra fesbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elarbetare Inlagd Juni 28, 2009 Dela Inlagd Juni 28, 2009 Dagens imponerande fångst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jojje Inlagd Juni 28, 2009 Dela Inlagd Juni 28, 2009 Fan a nice med bilder!! Det gillar jag :clapping: Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. Mark Twain Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juni 29, 2009 Dela Inlagd Juni 29, 2009 Lamai: Ser att Michelle ligger o slappar Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 1, 2009 Dela Inlagd Juli 1, 2009 En bild från Black Labels VIP-party igår i Bangkok....Det var den bästa BL-festen någonsin tycker jag... Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 1, 2009 Dela Inlagd Juli 1, 2009 Quote Lamai: Ser att Michelle ligger o slappar Helt riktigt, finns även bild på när den fete slappar.Kommer vid senare tillfälle på hörnan En bild från det Svenska havsbandet här på bästkusten i Lördags. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 1, 2009 Dela Inlagd Juli 1, 2009 dtbkk,rackans vilken skjutare till höger,har du telen:r Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dtbkk Inlagd Juli 2, 2009 Dela Inlagd Juli 2, 2009 Måne, du vet hur det är med one night stand. brukar inte ta numret... Skämt åsido, JW hade säkerligen 50 "pretties" som de kallas på plats på festen. Alla var snygga, långa, hade klockren engelska och var mycket trevliga. Bangkok, like Las Vegas, sounds like a place where you make bad decisions. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 2, 2009 Dela Inlagd Juli 2, 2009 Här är ett par "upplysta" förares bussar jag fotade i morse på Hat Mae Ram Pueng utanför Rayong Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juli 2, 2009 Dela Inlagd Juli 2, 2009 Quote Här är ett par "upplysta" förares bussar jag fotade i morse på Hat Mae Ram Pueng utanför Rayong Oj, finns det två? Har för mig att jag för väldigt länge sedan räknade på generator och kablar på den ena av dom Quote Vet inte om det är förbjudet.denna skapelse såg jag utanför Sara Buri i Jan.Nån polis måste väl sett den mvh GD Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Siamkap Inlagd Juli 2, 2009 Dela Inlagd Juli 2, 2009 QuoteSkämt åsido, JW hade säkerligen 50 "pretties" som de kallas på plats på festen. Alla var snygga, långa, hade klockren engelska och var mycket trevliga. 50 pretties!!! och bara bild på 4? Var lite mer generös dtbkk, visa mer! Please /Siamkap Jag hoppas jag har en viss insikt men förstår det gör jag inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lars60 Inlagd Juli 2, 2009 Dela Inlagd Juli 2, 2009 Idag premiärplockning av jordgubbar, först nu på våra breddgrader..strax utanför Borlänge. Invägning av de första bären...priset var 35 kr/kg! Rensat och sköljt.mums! Vi har det iaf ganska bra! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 2, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2009 QuoteIdag premiärplockning av jordgubbar, först nu på våra breddgrader..strax utanför Borlänge. Den som väntar på nåt gott. I norra norrland får vi vänta ett bra tag till på gubbarna men så smakar dom desto bättre när dom väl kommer. Jordgubbar uppväxta under midnattssol är oerhört smakrika i jämförelse med t ex snabbvuxna holländska eller skånska. För att inte tala om dom gubbar dom får fram på höjdplatåer i norra Thailand. Att äta dom är en ungefär lika stor smakupplevelse som att dricka ett glas kranvatten. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
swedenfarang Inlagd Juli 2, 2009 Dela Inlagd Juli 2, 2009 QuoteFör att inte tala om dom gubbar dom får fram på höjdplatåer i norra Thailand. Att äta dom är en ungefär lika stor smakupplevelse som att dricka ett glas kranvatten. Smaklöst med andra ord? Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kim Inlagd Juli 2, 2009 Trådstartare Dela Inlagd Juli 2, 2009 QuoteSmaklöst med andra ord? Ja det kan man nog påstå utan att överdriva. Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juli 2, 2009 Dela Inlagd Juli 2, 2009 Samma med räkor odlade i thailändskt sötvatten. Smakar ungefär som att tugga på gummi... om man inte doppar i någon starkt kryddad sås förstås! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu