knifetown Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 I Borlänge har dom snö, I Knifetown är det badväder Support your local Hill´s Angels Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 Quote I Borlänge har dom snö, I Knifetown är det badväder Har haft/hadde! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 Hej! Lovvärt initiativ till denna websajt. Här är en bild på vårt nyförvärv. Ha det! ATT00028a.jpg PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pele Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 Quote Hej! Lovvärt initiativ till denna websajt. Här är en bild på vårt nyförvärv. Ha det! PianoPele En darrning vid ögonens möte www.thaitribes.com Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest HansG Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 Väldigt trevliga bilder med text. Tack Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 Svensk sommar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fridde Inlagd Juli 6, 2008 Dela Inlagd Juli 6, 2008 Lite bilder från gårdagens besök i Grebbestad Amanda springer loss på bryggan efter bilturen Lillbroder Oscar hinner inte med Mamma Mint tycker de är kallt Amanda och Oscar "Ett land vars ungdom inte gör uppror, det är ett land som det är synd om." Fridde Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juli 7, 2008 Dela Inlagd Juli 7, 2008 Japp då kommer en till från mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soiwalker Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Ankom alldeles nyss till kontoret, utsikten fran min arbetsplats: I likhet med mina thailandska arbetskamrater handlar jag numera en kopp kaffe att ta med till jobbet, snuset vill dom dock inte smaka av. Soiwalker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stefan5300 Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 provar DSCN0188.JPG BTT-IDOL OCH BITTERFITTA. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 När man kollar på Soiwalkers utsikt från sitt office så längtar man ner till bkk, INTE. Är det dis eller är det smog? Troligtvis båda. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
soiwalker Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Tjena, det är regntunga skyar & mycket riktigt kom det regn senare på dagen.. Å andra sidan så är det runt 32 grader varmt, vilket är skönt. Å tredje sidan så är luftfuktigheten påfrestande vissa dagar. Jag är ingen Bangkok expert men jag vill nog påstå att luften, smoggen, inte är nåt stort problem numera. Jag tror att man flyttat ut mycket av skitiga industrier från stadskärnan, tror väl också att oljepriset börjar få en bromsande effekt på antalet bilar inne i stan. Soiwalker Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Ja då kör vi in en till. Fisketävling strax norr om Buriram. Khu muang. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Är vattnet så skitigt eller ser det bara ut så ?Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juli 8, 2008 Dela Inlagd Juli 8, 2008 Det e en liten grävd sjö som dom fiskar i så ja det e så skitigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jerker Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Min fd.svärfar gillar fiska han har mössa på sig ;D . Varmt jobbigt var det fast jag bara tittade på. Efter hel dags fiske blev 4-5 st mört liknande fiskar. http://tomtensmandlar.tictail.com/Jerker เจสเปอร์ โรสัน Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Här kommer en bild från Songkran i Lamai i år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Skulle man gör i sverige på en polis, undra vad det skulle kosta. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest lars60 Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Ja, det var häftigt! Det är väl en polis? :rolleyes3: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Det händer väl bara en gång om året i Thailand också och dom var väl förberedda, los pistoleros var inplastade. kommer en till på dom. P4130351.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 En bild tagen med linsen vid vatten ytan.... kul med vattentät kamera P4080097.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Någon som ser något som fattas på den här bilden tagen kl 3 pm i Bangkok utanför Siamtower P4290266.JPG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Bil/moppetrafik, mycket ovanligt att få en bild utan några fordon Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lasse Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Alldeles rätt Nerike ... när jag hade tagit ner kameran susade kungen förbi med polis framför och bakom och 1 30 sekunder efter det kom det en svärm av mopeder. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juli 9, 2008 Dela Inlagd Juli 9, 2008 Kanske dax att banta Måste bara lägga in denna bild har inget med Los att göra, men håll på att skratta ihjäl mig. Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu