Guest wUThai Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Internet på hotellet är kanonbra, då kan man spela och skypa med kompisarna hemma i Sverige. Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
roffe Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Inte dagens bild, men har det hänt något då?? NÄ!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Nej det händer inte mycket med dessa här skitgrisarna.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Nej det händer inte mycket med dessa här skitgrisarna.. Dessvärre tycks en hel del svenskar ha tagit efter detta nedskräpningsbeteende. Trots både muntliga och TYDLIGT skriftliga hänvisningar att det är förbjudet att slänga sitt skräp på golvet i miljösorteringsrummet som tillhör vår bostadsrättsförening så väljer vissa annars fullt normala svenskar att gå dit och utan samvetskval dumpa skiten på golvet och sedan vända på klacken och pysa iväg. (någon annan antas plocka upp efter dem . . .) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Det är tröttsamt att simma :14: Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Gawar Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Husvagn semester i Thailand? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Utö. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Utö. Det ser ut som det är dags att klippa tånaglarna :rotfl: Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Ett typ regnigt Manila. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
thaedra Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Camiguin, Filippinerna Life is so simple... Life starts with birth and ends with death... / www.lord.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 (ändrad) Flera av idi*terna som har slängt emballage och annan skit på golvet har nämligen glömt att plocka bort adresslappen med deras namn på. De tänkte väl inte så långt . . . Ändrades Juli 13, 2012 av Jonasn raderat citat som är borttaget Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Scandinaviancorner Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Då är det fjällapor!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 (ändrad) Resa och Hälsa på Holger Dansk Hälsar pigge01 Ändrades Juli 13, 2012 av pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 2 aningen olika bilar utanför affären förut Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pigge01 Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Flera bilder från dagens resa! Hälsar pigge01 Dyslektiker är på Svenska Ordblind. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 det som framkallar sådana här fina bågar har jag fått nog av mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 det som framkallar sådana här fina bågar har jag fått nog av Är det solen eller regnet du fått nog av? Båda krävs för att en regnbåge ska uppstå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
phitsanulok Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Är det solen eller regnet du fått nog av? Båda krävs för att en regnbåge ska uppstå. den sämre av dessa två alternativ fröken Boden mvh walle Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 2 aningen olika bilar utanför affären förut Hadde blixten vart där så hadde det blivigt extrakarma När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Vårat älskade Bangkok När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jan L Inlagd Juli 13, 2012 Dela Inlagd Juli 13, 2012 Jag kom att tänka på tjuren Ferdinand under korkeken när jag såg en av mina hundar idag. Det är varmt om dagarna och han sitter ofta i den här vattenfyllda lilla poolen. Platsen är Ban Nong Ka i provinsen Surin. Besök min blogg http://janluthman.blogspot.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Lite mer Manila. Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Flera av idi*terna som har slängt emballage och annan skit på golvet har nämligen glömt att plocka bort adresslappen med deras namn på. De tänkte väl inte så långt . . . Då är det bara att skicka en räkning så kanske de förstår . Mvh SWEDEMAN Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 God Morgon Hua Hin.. "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tack och Hej Inlagd Juli 14, 2012 Dela Inlagd Juli 14, 2012 Flera bilder från dagens resa! Hälsar pigge01 Vad är det för ställe? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu